Практичні завдання для Тренінгу «Мережеві технології Веб 2.0» для педагогічних працівників м.Енергодар (на базі ЕЗОШ № 7), березень 2018 — различия между версиями
Марина8 (обсуждение | вклад) |
Natasha7 (обсуждение | вклад) |
||
(не показаны 36 промежуточных версий 1 участника) | |||
Строка 6: | Строка 6: | ||
*[https://docs.google.com/presentation/d/1IoVVoDVwKghvg2-BvJAe3nVFy7suymOdUb1RE5Cy49U/edit?usp=sharing Презентація "Сервіси Веб 2.0"] | *[https://docs.google.com/presentation/d/1IoVVoDVwKghvg2-BvJAe3nVFy7suymOdUb1RE5Cy49U/edit?usp=sharing Презентація "Сервіси Веб 2.0"] | ||
*[https://docs.google.com/presentation/d/1heGaPnCA3d5LIJH6KaoprLe59B263VKYHMugROMgcko/edit?usp=sharing Презентація "Навіщо нам Веб 2.0?"] | *[https://docs.google.com/presentation/d/1heGaPnCA3d5LIJH6KaoprLe59B263VKYHMugROMgcko/edit?usp=sharing Презентація "Навіщо нам Веб 2.0?"] | ||
− | *[https:// | + | *[https://docs.google.com/presentation/d/18GYfjZMCxW8ylgbbRpAmcgtNqenN0p1esbjiDv1KRNQ/edit#slide=id.p3 Презентація "Технологія ВікіВікі"] |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
===Модуль 2 '''Пошта Gmail'''=== | ===Модуль 2 '''Пошта Gmail'''=== | ||
Строка 53: | Строка 39: | ||
'''Приклади:'''<br> | '''Приклади:'''<br> | ||
− | #[[Участник: | + | # [[Участник:ЛАРИСА ПЕРЕДЕРІЙ|Передерій Лариса Володимирівна]] |
− | #[[ | + | # [[Участник:Кузьменко Тетяна Станіславівна|Кузьменко Тетяна Станіславівна]] |
− | + | # [[Участник:Андрусішина Наталія|Андрусішина Наталія Володимирівна]] | |
+ | # [[Участник:Анастасія Шевченко|Шевченко Анастасія Олександрівна ]] | ||
Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити | Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити | ||
Строка 119: | Строка 106: | ||
'''Зверніть увагу, '''що при використанні матеріалів з Інтернету необхідно вказувати ім'я автора, назву, дату публікації (якщо вона вказана), навести посилання на джерело (назва сайту, адресу твору в Інтернеті). | '''Зверніть увагу, '''що при використанні матеріалів з Інтернету необхідно вказувати ім'я автора, назву, дату публікації (якщо вона вказана), навести посилання на джерело (назва сайту, адресу твору в Інтернеті). | ||
− | ===Модуль 5=== | + | ===Модуль 5 '''Створення блогу'''=== |
'''''Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com''''' | '''''Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com''''' | ||
* увійти до власного аккаунту Гугл [http://www.Google.com Google.com] | * увійти до власного аккаунту Гугл [http://www.Google.com Google.com] | ||
* перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger | * перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger | ||
* зареєструвати блог | * зареєструвати блог | ||
+ | * увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення; | ||
+ | * зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог. | ||
+ | [https://www.youtube.com/watch?v=c3duof8GoeM Створення блогу] | ||
'''Блоги. Види блогів. Служба Blogger.''' | '''Блоги. Види блогів. Служба Blogger.''' | ||
Строка 140: | Строка 130: | ||
* [https://www.youtube.com/watch?v=f8yNEiuaLss Урок 3] | * [https://www.youtube.com/watch?v=f8yNEiuaLss Урок 3] | ||
* [https://www.youtube.com/watch?v=-qanGaj9zjc Урок 4] | * [https://www.youtube.com/watch?v=-qanGaj9zjc Урок 4] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==='''''Домашнє завдання''''' === | ==='''''Домашнє завдання''''' === | ||
Строка 157: | Строка 139: | ||
== '''''День 2.''''' == | == '''''День 2.''''' == | ||
− | ===Модуль 1=== | + | ===Модуль 1 '''Відеосервіси'''=== |
'''Відеосервіси. [https://www.youtube.com/ Відеосервіс YouTube.]''' | '''Відеосервіси. [https://www.youtube.com/ Відеосервіс YouTube.]''' | ||
Строка 167: | Строка 149: | ||
*вставити до візитки у розділ ''Відеороліки''[https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/youtube Інструкція] | *вставити до візитки у розділ ''Відеороліки''[https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/youtube Інструкція] | ||
− | ===Модуль 2 | + | ===Модуль 2 '''Сервіси для створення карт знань''' === |
− | '''Сервіси для створення карт знань''' | + | |
<br>'''Створення карти знань''' | <br>'''Створення карти знань''' | ||
[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація "Карти знань"] | [http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація "Карти знань"] | ||
Строка 182: | Строка 164: | ||
[https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/bubbl-us Інструкція] | [https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/bubbl-us Інструкція] | ||
− | + | '''Облачні сервіси:''' | |
− | Облачні сервіси: | + | |
*Сервіс http://plickers.com/ | *Сервіс http://plickers.com/ | ||
− | |||
**[http://edcommunity.ru/communication/blogs/detail.php?page=post&blog=e_a-blog-s1&id=1380 QR-коды слева, QR-коды справа, или облачный сервис Plickers на уроке] | **[http://edcommunity.ru/communication/blogs/detail.php?page=post&blog=e_a-blog-s1&id=1380 QR-коды слева, QR-коды справа, или облачный сервис Plickers на уроке] | ||
**[http://edcommunity.ru/communication/blogs/detail.php?blog=uliya-blog-s1&id=1277 Онлайн-сервис Plickers] | **[http://edcommunity.ru/communication/blogs/detail.php?blog=uliya-blog-s1&id=1277 Онлайн-сервис Plickers] | ||
− | * | + | **[https://quizizz.com/ Вікторина] |
− | ===Модуль 3=== | + | ===Модуль 3 '''Сервіси для створення закладок'''=== |
* Сервіси для створення закладок [https://docs.google.com/present/view?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація],[http://www.symbaloo.com/ Symbaloo], [http://www.pearltrees.com/ Рearltrees] [https://drive.google.com/file/d/0Bwf13-9gDLG2b3F3YlVwbWxseUE/view?usp=sharing Практична робота №6]<br> | * Сервіси для створення закладок [https://docs.google.com/present/view?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація],[http://www.symbaloo.com/ Symbaloo], [http://www.pearltrees.com/ Рearltrees] [https://drive.google.com/file/d/0Bwf13-9gDLG2b3F3YlVwbWxseUE/view?usp=sharing Практична робота №6]<br> | ||
* Сервіс для свторення закладок [http://www.start.me/ START.ME]; | * Сервіс для свторення закладок [http://www.start.me/ START.ME]; | ||
Строка 204: | Строка 184: | ||
[http://www.pearltrees.com/oksana_soroka/tree/id7656326 Приклади закладок на сервісі Рearltrees.com] | [http://www.pearltrees.com/oksana_soroka/tree/id7656326 Приклади закладок на сервісі Рearltrees.com] | ||
− | ===Модуль 4=== | + | ===Модуль 4 '''Створення фотоколажей'''=== |
− | * | + | *Сервіс [http://www.newart.ru/htm/flash/risovalka_79.php Loupe] |
*[http://www.getloupe.com/v/apnwl1cw?r=u Приклад] | *[http://www.getloupe.com/v/apnwl1cw?r=u Приклад] | ||
Строка 212: | Строка 192: | ||
Завдання: створити фотоколлаж [http://www.getloupe.com/create?r=gd Loupe] та фотоальбом, використовуючи [https://photos.google.com/ веб-альбоми Гугл фото]. | Завдання: створити фотоколлаж [http://www.getloupe.com/create?r=gd Loupe] та фотоальбом, використовуючи [https://photos.google.com/ веб-альбоми Гугл фото]. | ||
+ | Ще один сервіс для створення фотоколажу [https://www.photovisi.com/ru Фотоколлаж Photovisi] | ||
'''Завдання:''' створити фотоальбом [https://picasaweb.google.com/ веб - альбомы Picasa]. | '''Завдання:''' створити фотоальбом [https://picasaweb.google.com/ веб - альбомы Picasa]. | ||
Строка 223: | Строка 204: | ||
# на сторінці блогу вставити альбом як слайдшоу. | # на сторінці блогу вставити альбом як слайдшоу. | ||
− | ===Модуль 5 | + | ===Модуль 5 '''Сервіси для створення хмари слів'''=== |
− | + | * [https://drive.google.com/file/d/0Bwf13-9gDLG2d2tlOEtnc1lzUE0/view?usp=sharing Практична робота №7] | |
Програма [https://tagul.com/ TAGUL] | Програма [https://tagul.com/ TAGUL] | ||
Строка 233: | Строка 214: | ||
* Вставте 2 хмарки у свою візитку, у розділ "цікаві сучасні сервіси" - одна хмарка зі слів введених вручну, а інша зі URLадреси сайту з вашого предмету. | * Вставте 2 хмарки у свою візитку, у розділ "цікаві сучасні сервіси" - одна хмарка зі слів введених вручну, а інша зі URLадреси сайту з вашого предмету. | ||
* Підпишіть хмарки - вкажіть тему уроку де вони можуть бути використанні. | * Підпишіть хмарки - вкажіть тему уроку де вони можуть бути використанні. | ||
− | + | ||
''Інші сервіси для створення хмари слів:'' | ''Інші сервіси для створення хмари слів:'' | ||
<br>'''[http://worditout.com/ Worditout]''', | <br>'''[http://worditout.com/ Worditout]''', | ||
− | <br>'''[https://tagul.com/ Tagul]''' Інструкція [https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/tagul Tagul] | + | <br>'''[https://tagul.com/ Tagul]''' |
+ | Інструкція [https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/tagul Tagul] | ||
<br>'''[http://www.imagechef.com/ic/ru/home.jsp Imagechef]''' | <br>'''[http://www.imagechef.com/ic/ru/home.jsp Imagechef]''' | ||
− | ===Модуль 6=== | + | ===Модуль 6 '''Геосервіси'''=== |
− | * | + | *Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт.[https://docs.google.com/present/view?id=dcj38zzn_200ck73k35x Презентація] [https://drive.google.com/file/d/0Bwf13-9gDLG2eUFnMjR4N0Z6ZWc/view?usp=sharing Практична робота №8] |
* Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, парк Перемоги та ін. | * Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, парк Перемоги та ін. | ||
Для цього | Для цього | ||
Строка 278: | Строка 260: | ||
== '''''День 3.'''''<br> == | == '''''День 3.'''''<br> == | ||
− | ===Модуль 1=== | + | ===Модуль 1 '''Сервіси для роботи з документами'''=== |
*Сервіс для роботи з документами: Google-диск. | *Сервіс для роботи з документами: Google-диск. | ||
Строка 314: | Строка 296: | ||
**[https://www.buildwithchrome.com/ Будуємо з Google] | **[https://www.buildwithchrome.com/ Будуємо з Google] | ||
− | ===Модуль 2=== | + | ===Модуль 2 '''Google-форма'''=== |
*Створення онлайн анкети в Google-диску | *Створення онлайн анкети в Google-диску | ||
*Приклади он-лайн анкети | *Приклади он-лайн анкети | ||
Строка 320: | Строка 302: | ||
[https://docs.google.com/forms/d/1S6mJm8r1CtCY5TDgcjyUOM7IkIc1L2r1Xfskw6ou7Rk/viewform анкета для учнів] | [https://docs.google.com/forms/d/1S6mJm8r1CtCY5TDgcjyUOM7IkIc1L2r1Xfskw6ou7Rk/viewform анкета для учнів] | ||
− | ===Модуль 3 | + | ===Модуль 3 '''Дидактичні сервіси'''=== |
− | '''Дидактичні сервіси''' | + | |
− | + | ||
Завдання: створити 2-3 дидактичні вправи за допомогою деяких сервісів: | Завдання: створити 2-3 дидактичні вправи за допомогою деяких сервісів: | ||
* [http://learningapps.org/ LearningApps.org] (допомога [https://www.youtube.com/watch?v=0ebM7QmLj1A#t=286/ Інструкція по роботі з сервісом) ] | * [http://learningapps.org/ LearningApps.org] (допомога [https://www.youtube.com/watch?v=0ebM7QmLj1A#t=286/ Інструкція по роботі з сервісом) ] | ||
Строка 332: | Строка 312: | ||
* [http://decodeit.ru/qr/ QR-код] | * [http://decodeit.ru/qr/ QR-код] | ||
*[https://padlet.com/marinamoscows7/pcr414eympr4 Колективна робота] з сервісом [https://ru.padlet.com/ Padlet] | *[https://padlet.com/marinamoscows7/pcr414eympr4 Колективна робота] з сервісом [https://ru.padlet.com/ Padlet] | ||
− | |||
*Створення карти знань з допомогою сервісу [https://cacoo.com/ Cacoo] [https://docs.google.com/document/d/1Gse29b9KmhQsuldYP0szCrA_ZjEDMvDRvwWMqgmJStk/edit#! Інструкція] | *Створення карти знань з допомогою сервісу [https://cacoo.com/ Cacoo] [https://docs.google.com/document/d/1Gse29b9KmhQsuldYP0szCrA_ZjEDMvDRvwWMqgmJStk/edit#! Інструкція] | ||
Строка 344: | Строка 323: | ||
== '''''День 4.''''' == | == '''''День 4.''''' == | ||
− | ===Модуль 1 | + | ===Модуль 1 '''Створення віртуального плакату/газети/'''=== |
− | + | ||
[https://www.youtube.com/watch?v=eDXsSTrZCBQ видео урок] | [https://www.youtube.com/watch?v=eDXsSTrZCBQ видео урок] | ||
Строка 352: | Строка 330: | ||
*Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі.''' | *Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі.''' | ||
− | ===Модуль 2 | + | ===Модуль 2 '''Створення фотогалереї'''=== |
− | ''' | + | |
− | + | ||
* Підготуйте 3-4 фотографії до завантаження: змінить розмір фотографії, задайте унікальне ім'я | * Підготуйте 3-4 фотографії до завантаження: змінить розмір фотографії, задайте унікальне ім'я | ||
Строка 363: | Строка 339: | ||
<nowiki><gallery></nowiki> | <nowiki><gallery></nowiki> | ||
− | Файл: | + | [Файл:Galerea 29 03 2018 Evenko.jpeg|left|гимнастика]] |
Файл: ім'я_файлу 2.розширення файлу| Назва фотографії 2 | Файл: ім'я_файлу 2.розширення файлу| Назва фотографії 2 | ||
Строка 372: | Строка 348: | ||
* додайте категорію <nowiki>[[Категория:Участники]]</nowiki> для усіх фотографій | * додайте категорію <nowiki>[[Категория:Участники]]</nowiki> для усіх фотографій | ||
− | ===Модуль 3 | + | ===Модуль 3 '''Налаштування блогу'''=== |
− | + | ||
* змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу; | * змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу; | ||
* змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки. | * змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки. | ||
[https://www.youtube.com/watch?v=l3DmPz7X1FY Створення статті] | [https://www.youtube.com/watch?v=l3DmPz7X1FY Створення статті] | ||
− | <br> '''Практична робота | + | <br> '''Практична робота. Зміна дизайну та структури блогу''' |
Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону. | Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону. | ||
* перейти до сторінки керування блогом; | * перейти до сторінки керування блогом; | ||
Строка 392: | Строка 368: | ||
Детальну інструкцію див. в занятті [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%97%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_2._%D0%97%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%83_%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0._%D0%92%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2 Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету] | Детальну інструкцію див. в занятті [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%97%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_2._%D0%97%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%83_%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0._%D0%92%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2 Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету] | ||
− | <br> '''Практична робота | + | <br> '''Практична робота. Робота з гаджетами.''' |
Додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети: | Додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети: | ||
* перейти до сторінки керування блогом; | * перейти до сторінки керування блогом; | ||
Строка 406: | Строка 382: | ||
<br> '''Практична робота. Будування е-портфоліо на блозі.''' | <br> '''Практична робота. Будування е-портфоліо на блозі.''' | ||
* Створити додаткові розділи на блозі. | * Створити додаткові розділи на блозі. | ||
+ | |||
+ | '''Поняття е-портфоліо вчителя. (вікі-візитка)'''<br> | ||
+ | '''Приклади портфоліо''' | ||
+ | '''''Сайт''''' | ||
+ | *[http://prokinana.narod.ru/ Портфолио учителя] | ||
+ | *[http://tamarasmirnova.moy.su/ Сайт учителя русского языка Смирновой Тамары Ивановны] | ||
+ | *[http://galina-soleil.narod2.ru/portfolio/ УРОКИ.ТВОРЧЕСТВО. МАСТЕРСТВО] | ||
==='''''Домашнє завдання''''' === | ==='''''Домашнє завдання''''' === | ||
Строка 414: | Строка 397: | ||
== '''''День 5.''''' == | == '''''День 5.''''' == | ||
− | ===Модуль 1 | + | ===Модуль 1 '''Робота з коментарями в блогах'''=== |
− | + | ||
'''Коментування блогів колег''' | '''Коментування блогів колег''' | ||
Строка 424: | Строка 407: | ||
# ознайомитися з повідомленнями в блогах колег, залишити коментарі до повідомлень, які вас зацікавили. | # ознайомитися з повідомленнями в блогах колег, залишити коментарі до повідомлень, які вас зацікавили. | ||
− | ===Модуль 2 | + | ===Модуль 2 ''' Робота з блогом'''=== |
− | + | ||
− | ''' Робота з | + | |
Завдання: | Завдання: | ||
− | + | * Завдання 1. Розмістити 3 відеоролика на сторінках блогу (як посилання, вбудований). | |
− | + | * Завдання 2. Розмістити 3 інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). [http://ru.calameo.com/read/001873484fa67095f9cb7 инструкция] | |
− | + | * Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота). [http://blogosfera-obr.blogspot.com/2014/07/google.html инструкция] | |
− | + | * Завдання 4. Розмістити онлайн анкету (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота). | |
− | + | * Завдання 5. Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота). | |
*Захист робіт. Підведення підсумків тренінгу. | *Захист робіт. Підведення підсумків тренінгу. |
Текущая версия на 10:15, 29 марта 2018
Содержание |
План тренінгу
День 1.
Модуль 1 Вступ
- Реєстрація учасників (заповнення анкети)
- Презентація "Нові тренди освіти"
- Презентація "Сервіси Веб 2.0"
- Презентація "Навіщо нам Веб 2.0?"
- Презентація "Технологія ВікіВікі"
Модуль 2 Пошта Gmail
Робота з поштою Gmail. Практична робота №1 "Створення аккаунта Google" Створення аккаунта Google
- Відкрити браузер.
- В адресний рядок ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти по посиланню.
- Увійти у свій аккаунт або створити новий обліковий запис.
Модуль 3 Сервіси компанії Google
Сервіси компанії Google.[1]
Основи роботи з поштою Gmail.
Правила віртуальної етики та віртуального спілкування.
Поняття логіну (ім’я користувача) та паролю.
Модуль 4 Створення візиток учасника
- Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
- Зареєструватися (Реєстрація на порталі ЗапоВікі)
- Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації, та підтвердити адресу електронної пошти
- Зайти на сайт ЗапоВікі - http://zw.ciit.zp.ua
- Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору)
- Створити візитку учасника
Заборонені логіни при реєстрації:
- використання числових логінів: 7245, 11 клас
- використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
- використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
- написання назви школи, місцевості: Бердянська ЗОШ № 7, Енергодар
- використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван
Приклади:
- Передерій Лариса Володимирівна
- Кузьменко Тетяна Станіславівна
- Андрусішина Наталія Володимирівна
- Шевченко Анастасія Олександрівна
Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити
Обов'язкова інформація на візитці
- Регіон:
- Місце роботи:
- Посада:
- Категорія:
- Освіта:
- Спеціальність:
- Стаж педагогічної роботи:
- Контакти:
- e-mail:
- Адреса закладу:
Для оформлення тексту на сторінці можна використовувати:
команда <font color =green size=5 > ТЕКСТ </font> де:
- font - команда для форматування шрифту;
- color - команда форматування кольору шрифту (може бути Blue, Red та інше дивиться таблиця кольорів);
- size - розмір шрифту (може бути 1..7)
Створення розділів різного рівня
Добавити в візитку розділи "Про себе" та "Участь в тренінгу"
==Розділ 1==
==Розділ 2==
Створення категорії
Створити у власній візитці категорії:
- [[Категория:Участник]]
- [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]
Створення зовнішніх та внутрішніх посилань Створити посилання:
- на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників м.Енергодар (на базі ЕЗОШ № 7), березень 2018]]
- на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОНМС України]
Завантаження фотографії на ЗапоВікі
- Підготувати фотографію (обробити, зжати)
- Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Ivana_22_03_2016
- Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією ([[Категория:Участник]] (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики)
- Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
Створення посилання на візитку учасника Створити посилання:
- на сторінці Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників м.Енергодар (на базі ЕЗОШ № 7), березень 2018 в розділі Учасники натиснути навпроти кнопку "Правити"
- Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]
Робота з віртуальним МО
- Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
- Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
- Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
- В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника
- На власній сторінці учасника зробити посилання на своє віртуальне МО
Знайомство з авторським правом Ознайомимося із авторським правом на сторінці Авторське право на ЗапоВікі
Зверніть увагу, що при використанні матеріалів з Інтернету необхідно вказувати ім'я автора, назву, дату публікації (якщо вона вказана), навести посилання на джерело (назва сайту, адресу твору в Інтернеті).
Модуль 5 Створення блогу
Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com
- увійти до власного аккаунту Гугл Google.com
- перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
- зареєструвати блог
- увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення;
- зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог.
Блоги. Види блогів. Служба Blogger.
Приклади блогів:
- Блог учителя химии Быцыной О.В.
- Блог вчителя української мови та літератури Енергодарської багатопрофільної гімназії " Гармонія" Швайковської Вікторії Михайлівни
- Литера
- Учиться просто
- Лингвиния
- КМ-Школа для библиотекарей
- Блог об образовании
Інструкції по створенню блогів:
Домашнє завдання
- У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.
- Підготувати кілька власних фотографій (фотопортрет, фото школи, фотографії які стосуються педагогічної діяльності)
- Підготувати кілька фото об'єктів та краєвидів місцевості, в якій ви проживаєте.
- Підготувати в електронному вигляді на змінному носієві конспекти уроків та навчальні презентації.
День 2.
Модуль 1 Відеосервіси
Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.
Завдання:
- знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
- завантажити ролик на комп`ютер;
- створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі:[URLроліку НазваРоліку];
- вбудувати ролік на вікі-візитку, вказавши запис: <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
- вставити до візитки у розділ ВідеоролікиІнструкція
Модуль 2 Сервіси для створення карт знань
Створення карти знань
Презентація "Карти знань"
Створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us (згідно Вашего фахового предмету).
- Зайдіть на сайт http://bubbl.us/
- натиснути кнопку StartBrainstorming;
- використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
- зберегти схему у вигляді файлу малюнку c розширенням JPEG, натиснувши на кнопку Export;
- завантажити файл-схему до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория: Изображения:Карты знаний]]
- Вставьте карту в свою візитку, у розділ Карта знань.
Облачні сервіси:
- Сервіс http://plickers.com/
Модуль 3 Сервіси для створення закладок
- Сервіси для створення закладок Презентація,Symbaloo, Рearltrees Практична робота №6
- Сервіс для свторення закладок START.ME;
- зареструватися на сайті Symbaloo;
- знайти 5-6 цікавих сайтів, створити веб - мікс;
- відкрити доступ до веб-міксу, посилання на веб - мікс розмістити на своїй вікі-сторінці;
- Знайдіть 3-4 цікаві статті по вашій методичній темі и помістить на них посилання у розділі Мої закладки своєї візитки.
Приклади закладок на сервісі Рearltrees.com
Модуль 4 Створення фотоколажей
- Фотосервіси Практична робота №7
Завдання: створити фотоколлаж Loupe та фотоальбом, використовуючи веб-альбоми Гугл фото.
Ще один сервіс для створення фотоколажу Фотоколлаж Photovisi
Завдання: створити фотоальбом веб - альбомы Picasa.
Послідовність дій
- знайти в Мережі і зберегти на комп'ютері 10-15 фото;
- перейти за посиланням веб-альбомам Picasa, (при необхідності авторизуватися (логін, пароль)) ;
- створити новий альбом, назвати його, завантажити фото в альбом;
- надати доступ до альбому (для всіх);
- навізитці у розділі "Мої фото" зробити гіперпосилання на створений альбом
- на сторінці блогу вставити альбом як слайдшоу.
Модуль 5 Сервіси для створення хмари слів
Програма TAGUL Створення хмарки слів.
- Створити хмарку слів з фахового предмету.
- Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку.
- Завантажити файл-хмарку до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория: Изображение:Облако слов]]
- Вставте 2 хмарки у свою візитку, у розділ "цікаві сучасні сервіси" - одна хмарка зі слів введених вручну, а інша зі URLадреси сайту з вашого предмету.
- Підпишіть хмарки - вкажіть тему уроку де вони можуть бути використанні.
Інші сервіси для створення хмари слів:
Worditout,
Tagul
Інструкція Tagul
Imagechef
Модуль 6 Геосервіси
- Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт.Презентація Практична робота №8
- Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, парк Перемоги та ін.
Для цього
- Зайдіть на сайт Google-карти
- Вкажіть назву вулиці (проспекту)
- Знайдіть фотографію
- Розмістить зовнішне посилання в розділі Фото об'єкту:
- Зайдіть на сайт ВікіМапія
- Розмістить зовнішне посилання в розділі Координати об'єкту:
Заповнену таблицю віртуальної екскурсії розмістіть у власній візитці.
Об'єкт: | Фото об'єкту: | Координати об'єкту: |
... | ... | ... |
... | ... | |
... | ... |
- Розміщення створених робот на порталі ЗапоВікі.
Домашнє завдання
- У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.
для 3-го дня:
- презентація з фахового предмету
- конспект уроку з фахового предмету
День 3.
Модуль 1 Сервіси для роботи з документами
- Сервіс для роботи з документами: Google-диск.
- Розміщення документів на Google-диску. Надання доступу Практична робота №9.
Завдання: завантажити у Документи Гугл текстовий документ.
Послідовність дій:
- завантажити у Документи Гугл текстовий документ з інформацією
- надати доступ до документу для всіх на читання
- посилання на текстовий документ розмістити на вашій візитці на ЗапоВікі
Документи Гугл. Презентації
Завдання: завантажити в Документ Гугл - презентацію.
Послідовність дій:
- завантажити до Документів Гугл презентацію, підготовлену засобами PowerPoint або аналогічної програми
- впевнитися, що презентація відображається коректно, за потреби здійснити корекцію
- надати доступ до презентації для читання за посиланням
- розмістити посилання на презентацію на власній візитці на ЗапоВікі
Інші сервіси для публикації документів
- Сервіси Google
Модуль 2 Google-форма
- Створення онлайн анкети в Google-диску
- Приклади он-лайн анкети
анкета для родителей анкета для учнів
Модуль 3 Дидактичні сервіси
Завдання: створити 2-3 дидактичні вправи за допомогою деяких сервісів:
- LearningApps.org (допомога Інструкція по роботі з сервісом)
- Фабрика кроссвордов
- CrossWordus
- Створення пазлів
- ІнфоГрафіка(Допомога Інструкція по роботі з сервісом)
- QR-код
- QR-код
- Колективна робота з сервісом Padlet
- Створення карти знань з допомогою сервісу Cacoo Інструкція
Створені дидактичні вправи вбудувати в блог. Створити посилання на них на власній візитці.
Домашнє завдання
- У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.
День 4.
Модуль 1 Створення віртуального плакату/газети/
Практична робота №12. Створити газету за допомогою сервісів http://edu.glogster.com/
- Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі.
Модуль 2 Створення фотогалереї
- Підготуйте 3-4 фотографії до завантаження: змінить розмір фотографії, задайте унікальне ім'я
- Завантажте фотографії на ЗапоВікі
- Перейдіть в свою візитку
- Додайте посилання на зображення -
<gallery>
[Файл:Galerea 29 03 2018 Evenko.jpeg|left|гимнастика]]
Файл: ім'я_файлу 2.розширення файлу| Назва фотографії 2
Файл: ім'я_файлуN.розширення файлу| Назва фотографіїN
</gallery> , де ім'я_файлу - це назва вашої фотографії
- додайте категорію [[Категория:Участники]] для усіх фотографій
Модуль 3 Налаштування блогу
- змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
- змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.
Практична робота. Зміна дизайну та структури блогу
Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
- обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
- обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
- обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
- задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
- задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
- застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
- перейти за посиланням "Назад к Blogger".
Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету
Практична робота. Робота з гаджетами.
Додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням "Дизайн";
- натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
- обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
- заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
- "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
- "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
- "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
- додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.
Практична робота. Будування е-портфоліо на блозі.
- Створити додаткові розділи на блозі.
Поняття е-портфоліо вчителя. (вікі-візитка)
Приклади портфоліо
Сайт
- Портфолио учителя
- Сайт учителя русского языка Смирновой Тамары Ивановны
- УРОКИ.ТВОРЧЕСТВО. МАСТЕРСТВО
Домашнє завдання
- У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день. Робота з блогом. Будування е-портфоліо на блозі. Створення розділів на блозі.
День 5.
Модуль 1 Робота з коментарями в блогах
Коментування блогів колег
Завдання: прокоментувати повідомлення блогів колег
Послідовність дій:
- за допомогою візиток на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
- ознайомитися з повідомленнями в блогах колег, залишити коментарі до повідомлень, які вас зацікавили.
Модуль 2 Робота з блогом
Завдання:
- Завдання 1. Розмістити 3 відеоролика на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
- Завдання 2. Розмістити 3 інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). инструкция
- Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота). инструкция
- Завдання 4. Розмістити онлайн анкету (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
- Завдання 5. Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
- Захист робіт. Підведення підсумків тренінгу.