Рефлексія Анашкіної Вероніки Валеріївни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Ми познайомилися з методом проекту.Створили власну викі-сторінку на Заповіки, для представлення себе як творчої особистості. Пройшли анонімне анкетування щодо інтел. Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.Легко було зареєструватися на заповікі, а важче навчитися ставити посилання.

Модуль 2

Навчилася робити буклет з теми. Робота у програмі не зовсім комфортна, оскільки встановлена її стара версія, що не підтримує нові функції.

Модуль 3

Розглядали ключові, тематичні, змістові питання. Тематичних питань повинно бути стільки скільки і груп. Навчилися робити опитувальник, створили презентацію вчителя, робили анкетування. Працювати було добре.

Модуль 4

Дізналася про спілкування та безпеку в інтернеті. Розмістила учнівську роботу, надіслала дозвіл на користування інформацією (збереження авторських прав). Навчилася вставляти зображення на ЗапоВики. Працювати було нормально.

Модуль 5

Модуль допоміг мені проаналізувати, яке значення має пошук інформації в проектній діяльності учнів, а саме: використання сервісів WEB 2.0; ознайомлення із статтею про авторське право, а також ознайомлення зі статею про правильне оформлення списку використаних джерел з посиланням на авторів даних.

Модуль 6

Ознайомилася з роботою у сфері використання сервісів Веб 2.0 у роботі. А також програмами для роботи з учнями у ігровій формі таких як сай лернінг апс.

Модуль 7

Проглядали а вчилися працювати у сервісаг гугл направлених на перевірку знань, наприклад форми-гугл та анкетник. Всим цим можна перевірии комунікаивні здібності та зання учнів та вчителя.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: створення системи оцінювання щодо покращення навчального процесу; залучення учнів до процесу оцінювання заради досягнення поставлених навчальних цілей; виокремлення пріоритетів при оцінюванні знань учнів.

Модуль 9

Сьогодні працювала над своренням диференційних завдань для учнів (для сильних та слабкіших). Зрозуміла що учням з різним рівнем знань та обізнаності краще давати різні завдання.

Модуль 10

Була у ролі фасилітатора, та робила програму для того щоб учні зпираючись на неї йшли до успіху. Вчилися дивитися на план роботи розподіляти обов'язки та час витраченний на виконання завдань.

Модуль 11


Дороблювала недороблене, готувалася до завершення проеку, проводився самоаналіз виконаної роботи.