Рефлексія Бондаренко Вікторія Михайлівна

Материал из ЗапоВики
Версия от 20:08, 19 сентября 2017; Вікторія Бондаренко (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Я вже знайома з курсом "Інтел". Я вже знаю, як створити власний аккаунт, та маю електронну пошту. В цьому модулі я познайомилася з сайтом заповікі,але були певні труднощі зі створенням візитної картки (завантаження фото та створення внутрішніх посилань).

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені систематизувати свої знання про метод навчальних проектів . Ми розглянули приклади Портфоліо, заповнювали шаблон Плану вивчення теми, створили публікацію (буклет) для ознайомлення з навчальними проектами та власний блог.

Модуль 3

Завдяки методу проекту навчилась створювати змістові, тематичні, ключові питання. Ключове питання повинне бути глибоким, щоб розкрити всю суть теми проекту.Було легко зорієнтуватися у виборі теми роботи, працювати з джерельною базою.

Модуль 4

Створювали вчительську презентацію, необхідна була попередня робота(опитувальник, оцінювання,список джерел),загалом було цікаво.

Модуль 5

Я дізналася, як правильно вказувати джерела інформації,копіювати матеріал та вставляти посилання.Глибше ознайомилася з етикетом спілкування в Інтернеті та його способами.

Модуль 6

Завдяки цьому модулю навчилася створювати мережевий опитувальник (google-форму).Дуже корисна навичка!

Модуль 7

У цьому модулі було створено учнівську публікацію (інтерактивний холст), що дає змогу досягти конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Створення такої учнівської роботи допомагає визначити на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.

Модуль 8

В цьому модулі ми створювали інструменти оцінювання. Це необхідний компонент проектної діяльності. Завдяки шаблонам впоралися досить легко.

Модуль 9

Це був найцікавіший модуль! Познайомилися з ресурсами для створення ребусів,кросвордів,пазлів,QR-кодів та ін. Обов'язково скористаюсь у своїй роботі!

Модуль 10

Створювали ЗХД- таблиці та організаційні діаграми. Цікавий досвід.

Модуль 11

Тренінг добіг кінця. Знайомилися з проектами інших учасників та оцінювали їх. Велика подяка тренеру Олені Собакар за терплячість та професійність! Усім колегам успіхів та натхнення!