Рефлексія Мечева Олена Володимирівна — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «{{subst:Шаблон:Рефлексія тренінгу (Інтел 10)}}»)
 
Строка 17: Строка 17:
  
 
==Модуль 1==
 
==Модуль 1==
 
+
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу,створити власну сторінку на "ЗапоВікі". Модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати інтернет-технології для підвищення зацікавленності учнів на уроках етики.
  
 
==Модуль 2==
 
==Модуль 2==

Версия 10:00, 5 сентября 2017

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу,створити власну сторінку на "ЗапоВікі". Модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати інтернет-технології для підвищення зацікавленності учнів на уроках етики.

Модуль 2

Модуль 3

Модуль 4

Модуль 5

Модуль 6

Модуль 7

Модуль 8

Модуль 9

Модуль 10

Модуль 11