Рефлексія Мечева Олена Володимирівна — различия между версиями
Строка 53: | Строка 53: | ||
==Модуль 10== | ==Модуль 10== | ||
+ | |||
+ | Завдяки цьому модулю я навчилася створювати ЗХД-таблиці, та організаційні діаграми. | ||
==Модуль 11== | ==Модуль 11== |
Текущая версия на 22:28, 15 сентября 2017
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу,створити власну сторінку на "ЗапоВікі". Модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати інтернет-технології для підвищення зацікавленності учнів на уроках етики.
Модуль 2
Цей проект допоміг мені більше дізнатися про нові технологія в методикі навчання. Як правильно використовувати інноваційні технології в своїй роботі, як робити буклети, ребуси та використовувати їх потім на практикі.
Модуль 3
Завдяки методу проекту я навчилася правильно розуміти які це питання: правильні, змістові та ключові. Вибираючи тему я зверталася до державної программи та до державних стандартів.
Модуль 4
Працюючи з вчительською презентацією зверталася до попередніх презентацій та до робіт ( опитування, оцінювання, джерела інформації).
Модуль 5
В ході нашого проекту я багато чого дізналася. Я зрозуміла як правильно та щоб було небезпечно використовувати інформацію на різних сайтах інтернету, як правильно їх копіювати, та використовувати в своїх роботах інформацію щоб це було небезпечно, та що таке авторське право.
Модуль 6
Завдяки цьому модулю я навчилася робити (google-форму)-опитувальник. Мені дуже сподобалося.
Модуль 7
У цьму модулі було створено ученівську публікацію (інтерактивний холст). Завдяки цьому модулю ми маємо зв'язок з учнем, що нам допомогає надавати реальну оцінку на трудощі учнів і ми знаємо над чим нам треба попрацювати.
Модуль 8
В цьому модулі ми навчилися створювати інструмент оцінювання. Це необхідний елемент в нашому проекті. При створюванні інструменту оцінювання проблем не виникало, бо робила все за шаблоном.
Модуль 9
В цьому модулі я відкрила багато цікавого та нового для себе. Я зрозуміла як робити ребуси, кросворди, пазли, QR-коди та інше і мені дуже сподобалося.
Модуль 10
Завдяки цьому модулю я навчилася створювати ЗХД-таблиці, та організаційні діаграми.