Рефлексія учасника Зінькової Н.В. — различия между версиями
Строка 36: | Строка 36: | ||
==Модуль 7== | ==Модуль 7== | ||
+ | В цьому модулі працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі учня. Як учитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації, провела дослідження і зробила висновки. Використала і вдосконалила раніше набуті навички роботи на комп'ютері: створення діаграм, графіків, таблиць, пошуку нових джерел інформації і використання їх в своїй роботі. Було цікаво уявити себе в ролі учня 7 класу. | ||
==Модуль 8== | ==Модуль 8== |
Версия 21:58, 24 января 2015
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Опрацювавши 1 модуль, я ознайомилася із цілями тренінгу. Зрозуміла, що цілі треба ставити такі, щоб їх реально можна було досягти. Я навчилася реєструватися на порталі ЗапоВікі. Дізналася, що можна проводити колективну роботу на порталі, це можна використати і на уроках. Але ще треба вдосконалювати навички роботи на порталі.
- Спробуйте в наступній рефлексії згадати більше вправ, які ви виконували на тренінгу під час вивчення модуля. Спробуйте конкретизувати, які, на ваш погляд, необхідно вдосконалювати навички роботи на порталі ЗапоВікі, чому?--Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:34, 19 января 2015 (EET)
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені сформувати уявлення про випускника 21 ст., що їм потрібно для того, щоб бути успішними. До висновку я прийшла, приймаючи участь у "Мозковій атаці".Працюючи з програмою Microsoft Office Publisher, я створила буклет "Проектна діяльність на уроках хімії" для вчителів, навчилася добирати матеріал для створення публікації. Працювати з програмою для створення буклету було просто. Вона має багато цікавих макетів, кольорових схем, а також інструментів, аналогічних з програмою Word. Було дуже цікаво!!!
Модуль 3
Виникла проблема-треба було в ході заняття змінювати тематичні питання. Нелегко формулювати правильно ці поняття. Але дуже добре, що є колективне обговорення і допомога Ірини Миколаївни. Особисто для себе я визначила різницю між ключовими, тематичними та змістовними запитаннями. Коли почали вже робити шаблони, стало більш зрозуміло, що я роблю.
Модуль 4
Дізналася, що таке "Формуюче оцінювання". Особисто для мене цей термін новий, але сутність його зрозуміла.Навчилася будувати організаційну діаграму(Вау,дуже цікаво!!!), про шаблон побудови діаграм-Smarn Art. Склала таблицю ЗХД, вона знадобиться у школі на уроках, наприклад, при вивченні нової теми. Виконала учительську презентацію. Трохи не зрозуміла принцип роботи з Print Screen. А взагалі мені подобається!
Модуль 5
Ознайомилася із поняттям про авторське право. Отримала певні знання по цьому питанню.В цілому я знаю, що це таке, але дізналася щось і нове. Навчилася, як правильно записувати список використаної літератури. Доцільним є наявність шаблону, з яким простіше правильно оформити роботи. Це мені допоможе в подальшому працювати з навчальною літературою, писати реферати, роботи на МАН і вчити учнів робити це правильно.
Модуль 6
Ми провели педраду. Ця вправа досить оригінальна. Об'єднавшись у групи, обговорили проблеми безпечної та відповідальної роботи учнів в Інтернеті; запланували, як ми будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування під час виконання завдань проекту. Доповнила План вивчення теми, в процесі роботи осмислюю те, про що дізналася сьогодні. Це вже 6 модуль - "золота серединка" - дуже багато інформації, деяка для мене нова. Через тимчасове відключення Інтернету не вдалося попрацювати над створенням оn-line таблиці. Сподіваюся, що все встигну зробити вчасно, навіть з моїми навичками роботи з комп'ютером.
Модуль 7
В цьому модулі працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі учня. Як учитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації, провела дослідження і зробила висновки. Використала і вдосконалила раніше набуті навички роботи на комп'ютері: створення діаграм, графіків, таблиць, пошуку нових джерел інформації і використання їх в своїй роботі. Було цікаво уявити себе в ролі учня 7 класу.