Рефлексія учасника Зінькової Н.В. — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 48: Строка 48:
  
 
==Модуль 11==
 
==Модуль 11==
Цей модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту, на Google-диску. Для мене це був знайомий спосіб зберігання інформації, але раніше, ще до проведення проекту, я не могла зрозуміти, як правильно відкривати доступ до інформації, яку викладаю. Це дійсно необхідна інформація. Дякую. Переконалася що всі документи для проекту створені та розміщені на власному портфоліо. Отримала домашнє завдання, відмітити вдалі моменти білого опонента - Назаренко М.В. та залишити ідеї для покращення для сірого опонента - Крашановської О.В.
+
Модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту, на Google-диску. Для мене це був незнайомий спосіб зберігання інформації, але я задоволена тим, що навчилася це робити. Це дійсно необхідна інформація. Велике спасибі нашим тренерам Ірині Миколаївні та Світлані Григорівні за нові знання!!! Переконалася що всі документи для проекту створені та розміщені на власному портфоліо. Отримала домашнє завдання, яке треба зробити вчасно. Ура-а-а, я завершипа роботу, навіть не очікувала, що буде так пізнавально і цікаво!
 
+
  
  

Версия 22:17, 24 января 2015

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Опрацювавши 1 модуль, я ознайомилася із цілями тренінгу. Зрозуміла, що цілі треба ставити такі, щоб їх реально можна було досягти. Я навчилася реєструватися на порталі ЗапоВікі. Дізналася, що можна проводити колективну роботу на порталі, це можна використати і на уроках. Але ще треба вдосконалювати навички роботи на порталі.

    • Спробуйте в наступній рефлексії згадати більше вправ, які ви виконували на тренінгу під час вивчення модуля. Спробуйте конкретизувати, які, на ваш погляд, необхідно вдосконалювати навички роботи на порталі ЗапоВікі, чому?--Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:34, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені сформувати уявлення про випускника 21 ст., що їм потрібно для того, щоб бути успішними. До висновку я прийшла, приймаючи участь у "Мозковій атаці".Працюючи з програмою Microsoft Office Publisher, я створила буклет "Проектна діяльність на уроках хімії" для вчителів, навчилася добирати матеріал для створення публікації. Працювати з програмою для створення буклету було просто. Вона має багато цікавих макетів, кольорових схем, а також інструментів, аналогічних з програмою Word. Було дуже цікаво!!!

Модуль 3

Виникла проблема-треба було в ході заняття змінювати тематичні питання. Нелегко формулювати правильно ці поняття. Але дуже добре, що є колективне обговорення і допомога Ірини Миколаївни. Особисто для себе я визначила різницю між ключовими, тематичними та змістовними запитаннями. Коли почали вже робити шаблони, стало більш зрозуміло, що я роблю.

Модуль 4

Дізналася, що таке "Формуюче оцінювання". Особисто для мене цей термін новий, але сутність його зрозуміла.Навчилася будувати організаційну діаграму(Вау,дуже цікаво!!!), про шаблон побудови діаграм-Smarn Art. Склала таблицю ЗХД, вона знадобиться у школі на уроках, наприклад, при вивченні нової теми. Виконала учительську презентацію. Трохи не зрозуміла принцип роботи з Print Screen. А взагалі мені подобається!

Модуль 5

Ознайомилася із поняттям про авторське право. Отримала певні знання по цьому питанню.В цілому я знаю, що це таке, але дізналася щось і нове. Навчилася, як правильно записувати список використаної літератури. Доцільним є наявність шаблону, з яким простіше правильно оформити роботи. Це мені допоможе в подальшому працювати з навчальною літературою, писати реферати, роботи на МАН і вчити учнів робити це правильно.

Модуль 6

Ми провели педраду. Ця вправа досить оригінальна. Об'єднавшись у групи, обговорили проблеми безпечної та відповідальної роботи учнів в Інтернеті; запланували, як ми будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування під час виконання завдань проекту. Доповнила План вивчення теми, в процесі роботи осмислюю те, про що дізналася сьогодні. Це вже 6 модуль - "золота серединка" - дуже багато інформації, деяка для мене нова. Через тимчасове відключення Інтернету не вдалося попрацювати над створенням оn-line таблиці. Сподіваюся, що все встигну зробити вчасно, навіть з моїми навичками роботи з комп'ютером.

Модуль 7

В цьому модулі працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі учня. Як учитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації, провела дослідження і зробила висновки. Використала і вдосконалила раніше набуті навички роботи на комп'ютері: створення діаграм, графіків, таблиць, пошуку нових джерел інформації і використання їх в своїй роботі. Було цікаво уявити себе в ролі учня 7 класу.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме працювала над аналізом власної системи оцінювання. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1. Як для мене, то я не все зрозуміла спочатку, але наш тренер дуже добре все пояснює.

Модуль 9

Модуль дуже корисний. Я познайомилась з класифікацією інструментів оцінювання в проектній діяльності. Тренери показали мені як залучити учнів до процесу оцінювання , тим самим змінюючи їх відношення до навчання. Саме такий вид оцінювання, на мою думку, допоможе вирішити поставлені навчальні цілі. Крім того, познайомилась з поняттям «вага», яка допомагає об’єктивно оцінити учнів. Відчуваю полегшення і радість від того, що навчилася переносити інформацію на портал ЗапоВікі.

Модуль 10

Спробувала себе в ролі фасилітатора - спланувала роботу учнів, знайшла джерела інформації, до яких рекомендую звернутися при роботі над проектом. При цьому сама закріпила вміння шукати необхідну інформацію, аналізувати, диференціювати її для учнів. Цікавим було складання завдань для дітей з різним рівнем знань. Закінчила складання шаблону плану впровадження.

Модуль 11

Модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту, на Google-диску. Для мене це був незнайомий спосіб зберігання інформації, але я задоволена тим, що навчилася це робити. Це дійсно необхідна інформація. Велике спасибі нашим тренерам Ірині Миколаївні та Світлані Григорівні за нові знання!!! Переконалася що всі документи для проекту створені та розміщені на власному портфоліо. Отримала домашнє завдання, яке треба зробити вчасно. Ура-а-а, я завершипа роботу, навіть не очікувала, що буде так пізнавально і цікаво!