Рефлексія учасника Зінькової Н.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Опрацювавши 1 модуль, я ознайомилася із цілями тренінгу. Зрозуміла, що цілі треба ставити такі, щоб їх реально можна було досягти. Я навчилася реєструватися на порталі ЗапоВікі. Дізналася, що можна проводити колективну роботу на порталі, це можна використати і на уроках. Але ще треба вдосконалювати навички роботи на порталі.

    • Спробуйте в наступній рефлексії згадати більше вправ, які ви виконували на тренінгу під час вивчення модуля. Спробуйте конкретизувати, які, на ваш погляд, необхідно вдосконалювати навички роботи на порталі ЗапоВікі, чому?--Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:34, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені сформувати уявлення про випускника 21 ст., що їм потрібно для того, щоб бути успішними. До висновку я прийшла, приймаючи участь у "Мозковій атаці".Працюючи з програмою Microsoft Office Publisher, я створила буклет "Проектна діяльність на уроках хімії" для вчителів, навчилася добирати матеріал для створення публікації. Працювати з програмою для створення буклету було просто. Вона має багато цікавих макетів, кольорових схем, а також інструментів, аналогічних з програмою Word. Було дуже цікаво!!!

Модуль 3

Виникла проблема-треба було в ході заняття змінювати тематичні питання. Нелегко формулювати правильно ці поняття. Але дуже добре, що є колективне обговорення і допомога Ірини Миколаївни. Особисто для себе я визначила різницю між ключовими, тематичними та змістовними запитаннями. Коли почали вже робити шаблони, стало більш зрозуміло, що я роблю.

Модуль 4

Дізналася, що таке "Формуюче оцінювання". Особисто для мене цей термін новий, але сутність його зрозуміла.Навчилася будувати організаційну діаграму(Вау,дуже цікаво!!!), про шаблон побудови діаграм-Smarn Art. Склала таблицю ЗХД, вона знадобиться у школі на уроках, наприклад, при вивченні нової теми. Виконала учительську презентацію. Трохи не зрозуміла принцип роботи з Print Screen. А взагалі мені подобається!

Модуль 5

Ознайомилася із поняттям про авторське право. Отримала певні знання по цьому питанню.В цілому я знаю, що це таке, але дізналася щось і нове. Навчилася, як правильно записувати список використаної літератури. Доцільним є наявність шаблону, з яким простіше правильно оформити роботи. Це мені допоможе в подальшому працювати з навчальною літературою, писати реферати, роботи на МАН і вчити учнів робити це правильно.

Модуль 6

Ми провели педраду. Ця вправа досить оригінальна. Об'єднавшись у групи, обговорили проблеми безпечної та відповідальної роботи учнів в Інтернеті; запланували, як ми будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування під час виконання завдань проекту. Доповнила План вивчення теми, в процесі роботи осмислюю те, про що дізналася сьогодні. Це вже 6 модуль - "золота серединка" - дуже багато інформації, деяка для мене нова. Через тимчасове відключення Інтернету не вдалося попрацювати над створенням оn-line таблиці. Сподіваюся, що все встигну зробити вчасно, навіть з моїми навичками роботи з комп'ютером.

Модуль 7

В цьому модулі працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі учня. Як учитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації, провела дослідження і зробила висновки. Використала і вдосконалила раніше набуті навички роботи на комп'ютері: створення діаграм, графіків, таблиць, пошуку нових джерел інформації і використання їх в своїй роботі. Було цікаво уявити себе в ролі учня 7 класу.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме працювала над аналізом власної системи оцінювання. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1. Як для мене, то я не все зрозуміла спочатку, але наш тренер дуже добре все пояснює.

Модуль 9

Модуль дуже корисний. Я познайомилась з класифікацією інструментів оцінювання в проектній діяльності. Тренери показали мені як залучити учнів до процесу оцінювання , тим самим змінюючи їх відношення до навчання. Саме такий вид оцінювання, на мою думку, допоможе вирішити поставлені навчальні цілі. Крім того, познайомилась з поняттям «вага», яка допомагає об’єктивно оцінити учнів. Відчуваю полегшення і радість від того, що навчилася переносити інформацію на портал ЗапоВікі.

Модуль 10

Модуль 11