Рефлексія учасника Пунько Є.Г — различия между версиями
Строка 27: | Строка 27: | ||
==Модуль 4== | ==Модуль 4== | ||
+ | Познайомилась з різними видами оцінювання для визначення навчальних досягнень учнів до початку проекту. Створила вчительську презентацію, діаграми та таблиці ЗХД для оцінювання навчальних досягнень учнів. | ||
==Модуль 5== | ==Модуль 5== |
Версия 23:55, 6 апреля 2016
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Сьогодні я ознайомилась з завданнями і цілями даного тренінга, але хотіла би більш досконало навчитися чітко формулювати цілі і задачі. Познайомилась з електроним посібником,зареєструвалася на ЗапоВікі( зробила Вікі-сторінку), але хотіла би навчитися працювати на вікі-сайтах більш впевнено для мого предмета.
Модуль 2
В цьому модулі взнала про суть проектних технологій. Створила макет буклета про проект. Взяла участь в обговоренні теми " Навички 21 століття", яка допоможе мені підготувати учнів до державних стандартів.
Модуль 3
В цьому модулі навчалась складати ключові, тематичні і змістові питання проекту. Працювала над складанням плану вивчення теми, але ще треба опрацювати.
Модуль 4
Познайомилась з різними видами оцінювання для визначення навчальних досягнень учнів до початку проекту. Створила вчительську презентацію, діаграми та таблиці ЗХД для оцінювання навчальних досягнень учнів.