Рефлексія учасника Пунько Є.Г — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 39: Строка 39:
  
 
==Модуль 8==
 
==Модуль 8==
 +
Я навчилася  складади критерії учнівських  робіт, рахувати загальний бал.
  
 
==Модуль 9==
 
==Модуль 9==

Версия 23:18, 17 апреля 2016

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Сьогодні я ознайомилась з завданнями і цілями даного тренінга, але хотіла би більш досконало навчитися чітко формулювати цілі і задачі. Познайомилась з електроним посібником,зареєструвалася на ЗапоВікі( зробила Вікі-сторінку), але хотіла би навчитися працювати на вікі-сайтах більш впевнено для мого предмета.

Модуль 2

В цьому модулі взнала про суть проектних технологій. Створила макет буклета про проект. Взяла участь в обговоренні теми " Навички 21 століття", яка допоможе мені підготувати учнів до державних стандартів.

Модуль 3

В цьому модулі навчалась складати ключові, тематичні і змістові питання проекту. Працювала над складанням плану вивчення теми, але ще треба опрацювати.

Модуль 4

Познайомилась з різними видами оцінювання для визначення навчальних досягнень учнів до початку проекту. Створила вчительську презентацію, діаграми та таблиці ЗХД для оцінювання навчальних досягнень учнів.

Модуль 5

В цьому модулі дізналась більше про авторські права, правила оформлення посилань на викорастані джерела, але треба ще працювати в цій сфері. Складала список використаних джерел.

Модуль 6

Я дізналась, що таке Googl-диск, навчалась правилам роботи з ним. Створювала On-line опитувальник в тестовій формі. Я хотіла би ще дізнатися про можливості Googl-диска.

Модуль 7

В цьому модулі переглянула приклади оформлення учнівських робіт. Спланувала і створила учнівську презентацію за планом проекту. Працювала над деякими розділами свого плану вивчення проекту.

Модуль 8

Я навчилася складади критерії учнівських робіт, рахувати загальний бал.

Модуль 9

Модуль 10

Модуль 11