Рефлексія учасника Пунько Є.Г — различия между версиями
Строка 45: | Строка 45: | ||
==Модуль 10== | ==Модуль 10== | ||
+ | цей модуль допоміг мені з'ясувати роль фасилітатора. Я створила документ для учнів по фасилітації. | ||
==Модуль 11== | ==Модуль 11== |
Версия 22:33, 17 апреля 2016
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Сьогодні я ознайомилась з завданнями і цілями даного тренінга, але хотіла би більш досконало навчитися чітко формулювати цілі і задачі. Познайомилась з електроним посібником,зареєструвалася на ЗапоВікі( зробила Вікі-сторінку), але хотіла би навчитися працювати на вікі-сайтах більш впевнено для мого предмета.
Модуль 2
В цьому модулі взнала про суть проектних технологій. Створила макет буклета про проект. Взяла участь в обговоренні теми " Навички 21 століття", яка допоможе мені підготувати учнів до державних стандартів.
Модуль 3
В цьому модулі навчалась складати ключові, тематичні і змістові питання проекту. Працювала над складанням плану вивчення теми, але ще треба опрацювати.
Модуль 4
Познайомилась з різними видами оцінювання для визначення навчальних досягнень учнів до початку проекту. Створила вчительську презентацію, діаграми та таблиці ЗХД для оцінювання навчальних досягнень учнів.
Модуль 5
В цьому модулі дізналась більше про авторські права, правила оформлення посилань на викорастані джерела, але треба ще працювати в цій сфері. Складала список використаних джерел.
Модуль 6
Я дізналась, що таке Googl-диск, навчалась правилам роботи з ним. Створювала On-line опитувальник в тестовій формі. Я хотіла би ще дізнатися про можливості Googl-диска.
Модуль 7
В цьому модулі переглянула приклади оформлення учнівських робіт. Спланувала і створила учнівську презентацію за планом проекту. Працювала над деякими розділами свого плану вивчення проекту.
Модуль 8
Я навчилася складади критерії учнівських робіт, рахувати загальний бал.
Модуль 9
В цьому модулі розглянула диференціацію навчальння різних учнів. Створила диференційне опитування для учнів з різними потребами.
Модуль 10
цей модуль допоміг мені з'ясувати роль фасилітатора. Я створила документ для учнів по фасилітації.