Рефлексія учасника Савеленко Є.М. — различия между версиями
SavaEN (обсуждение | вклад) |
SavaEN (обсуждение | вклад) |
||
Строка 39: | Строка 39: | ||
==Модуль 8== | ==Модуль 8== | ||
+ | В даному модулі я працював над аналізом власної системи оцінювання. Розробив форму оцінювання, в якій визначив критерії оцінювання, спланував кількість балів та врахував важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1. | ||
==Модуль 9== | ==Модуль 9== |
Версия 15:57, 22 января 2015
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені почати роботу з порталом ЗапоВікі, проте не дав достатньо навичок в цьому (оскільки це був перший вхід до порталу). Модуль допоміг у вмінні правильно формулювати цілі проекту, та як їх можна досягти. Також модуль доволив ознайомляться з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником які моливо будуть використані мною у подальшій педагогічній діяльності. Модуль дозволив удосконалити навички у створенні посилань на ЗапоВікі.
- Дуже добре, молодці!! Не забувайте вказувати назву порталу, бо не зрозуміло де саме ви навчились робити посилання))) --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:14, 19 января 2015 (EET)
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, що повинно допомогти при індивідуальній роботі з учнями. Модуль розширив знання про структуру та види проектів для більш якісного використання даного методу у подальшому. Модуль дозволив удосконалити навички роботи з Інтернет-ресурсами та їх подальшим використанням у створенні публікацій, для ознайомлення з навчальними проектами.
Модуль 3
Цей модуль допоміг мені обдумати навчальні теми для створення портфоліо з використанням методу проектів. Цей модуль допоміг мені уточнити вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм, та правильно формулювати цілі відносно даних вимог.Модуль допоміг правильно формулювати основні запитання проекту, допоміг якісно поставити завдання, що сприятиме більш якісному розвитку та навчанню, а також більш якісному виконанню проекту.
Модуль 4
Даний модуль допоміг мені познайомилась з формуючим оцінюванням, з тим як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Модуль дав поняття про створення ЗХД таблиць та організаційних діаграм, які можна буде надалі використовувати в своїй діяльності під час навчального процесу. Цей модуль допоміг мені вдосконалити навички роботи з Microsoft Office PowerPoint, завдяки створенню вчительської презентації.
Модуль 5
Цей модуль дозволив вдосконалити вміння використовувати Інтернет-ресурси у світлі знань про авторське право, що є дуже важливим у нинішніх умовах навчання. Також розширив знання про саме авторське право та методи роботи з дітьми для досягнення розуміння ними даного питання. Модуль закріпив навички роботи з електронною документацією на прикладі оформлення списку використаних джерел Інтернету, що неодмінно знадобиться для подальшої педагогічної діяльності.
Модуль 6
У цьому модулі цікавим стало проведення педради про безпечне поводження в Інтернеті, з обговоренням на Вікі. Модуль дав уявлення про онлайн анкети, їх створення та використання, що є досить цікаво та повинно мати позитивні наслідки.
Модуль 7
В даному модулі працював над учнівською публікацією, виступав в ролі вчителя і учня. Як учитель поставив учням цілі, розділив на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склав план роботи і способи його реалізації, провів дослідження і зробив висновки. Використав і вдосконалив раніше набуті навички роботи на комп'ютері.
Модуль 8
В даному модулі я працював над аналізом власної системи оцінювання. Розробив форму оцінювання, в якій визначив критерії оцінювання, спланував кількість балів та врахував важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1.