Рефлексія учасника Савеленко Є.М. — различия между версиями
SavaEN (обсуждение | вклад) |
SavaEN (обсуждение | вклад) |
||
Строка 21: | Строка 21: | ||
==Модуль 2== | ==Модуль 2== | ||
− | Цей модуль допоміг мені проаналізувати шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, що повинно допомогти при індивідуальній роботі з учнями. Модуль розширив знання про структуру та види проектів для більш якісного використання даного методу у подальшому. | + | Цей модуль допоміг мені проаналізувати шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, що повинно допомогти при індивідуальній роботі з учнями. Модуль розширив знання про структуру та види проектів для більш якісного використання даного методу у подальшому. Модуль дозволив удосконалити навички у створенні публікацій для ознайомлення з навчальними проектами. |
==Модуль 3== | ==Модуль 3== |
Версия 08:42, 20 января 2015
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені почати роботу з порталом ЗапоВікі, проте не дав достатньо навичок в цьому (оскільки це був перший вхід до порталу). Модуль допоміг у вмінні правильно формулювати цілі проекту, та як їх можна досягти. Також модуль доволив ознайомляться з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником які моливо будуть використані мною у подальшій педагогічній діяльності. Модуль дозволив удосконалити навички у створенні посилань на ЗапоВікі.
- Дуже добре, молодці!! Не забувайте вказувати назву порталу, бо не зрозуміло де саме ви навчились робити посилання))) --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:14, 19 января 2015 (EET)
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, що повинно допомогти при індивідуальній роботі з учнями. Модуль розширив знання про структуру та види проектів для більш якісного використання даного методу у подальшому. Модуль дозволив удосконалити навички у створенні публікацій для ознайомлення з навчальними проектами.