Рефлексія учасника Савченко О.А.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені познайомитись з платформою "Заповікі" ресурсом, ознайомляться з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником; Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені ознайомитись з таксономією Блума, ознайомитись з методом проектів.Використовуючи метод публікацій створити буклет. В цьому модулі я ознайомився з характеристиками та навичками, які необхідні випускникам 21 століття.

Модуль 3

В ході виконання третього модуля я з’ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм. При обговоренні мною було сформовано тематичні та ключові питання проекту.Мною було складено перелік завдань та питаннь для проектної діяльності учнів.

Модуль 4

В процесі виконання 4 модуля я ознайомився з поняттям формуючого оцінювання та створив план оцінювання. А також мною було створено ЗХД таблицю та організаційну діаграму.Визначив конкретні навчальні цілі, пов’язані з державними освітніми стандартами. Розробив основні запитання проекту. Створив презентацію про основні ідеї вивчення теми.

Модуль 5

При виконанні завдань модуля 5, мною було Створено списки використаних джерел; ознайомився із законами про охорону авторських прав; написав лист з проханням на право використання авторських робіт.

Олександр! Мені сподобалась твоя робота по створенню списка використаних.Бажаю подальших успіхів. --Разенкова Ліна Олександрівна (обсуждение) 15:34, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

В шостому модулі я з колегами обговорив проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті,створив власний гугл диск, почав роботу з гугл-формами.

Олексанр! Мені дуже сподобалиося Ваші рекомендації по безпечному Інтернету.Я скористаюсь ними. Дякую!--Разенкова Ліна Олександрівна (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

У цьому модулі я створив приклад учнівської презентації, вніс зміни до плану вивчення тем.

Модуль 8

У цьому модулі мною було створено форми для підсумкового оцінювання.Вніс зміни до Плану вивчення теми.

Модуль 9

Модуль присвячений диференційованому підходу, пройшов під девізом «Допоможи мені зробити це самому». Індивідуальний підхід .... Складність в тому, що вчитель повинен підібрати такі завдання, з урахуванням індивідуальних здібностей учня, що б той, впорався і потрапив в ситуацію успіху.

Модуль 10

Ми "стаємо все далі від учня" під час індивідуального підходу в навчанні .... Учитель-фасилітатор керує навчальним процесом сидячи вдома біля комп'ютера .... створюючи інструкції, алгоритми з виконання завдань. Мотивація при такому підході викликає багато запитань .... Як показують спостереження що прочитати будь-яку інструкцію учні як правило забувають ....

Завершил проект и подготовил его к демонстрации. Надеюсь полученные знания помогут мне в дальнейшей работе.==Модуль 11==