Рефлексія учасника Савченко О.А.
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені познайомитись з платформою "Заповікі" ресурсом, ознайомляться з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником; Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені ознайомитись з таксономією Блума, ознайомитись з методом проектів.Використовуючи метод публікацій створити буклет. В цьому модулі я ознайомився з характеристиками та навичками, які необхідні випускникам 21 століття.
Модуль 3
В ході виконання третього модуля я з’ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм. При обговоренні мною було сформовано тематичні та ключові питання проекту.Мною було складено перелік завдань та питаннь для проектної діяльності учнів.
Модуль 4
В процесі виконання 4 модуля я ознайомився з поняттям формуючого оцінювання та створив план оцінювання. А також мною було створено ЗХД таблицю та організаційну діаграму.Визначив конкретні навчальні цілі, пов’язані з державними освітніми стандартами. Розробив основні запитання проекту. Створив презентацію про основні ідеї вивчення теми.
Модуль 5
При виконанні завдань модуля 5, мною було Створено списки використаних джерел; ознайомився із законами про охорону авторських прав; написав лист з проханням на право використання авторських робіт.
Олександр! Мені сподобалась твоя робота по створенню списка використаних.Бажаю подальших успіхів. --Разенкова Ліна Олександрівна (обсуждение) 15:34, 19 ноября 2014 (EET)
Модуль 6
В шостому модулі я з колегами обговорив проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті,створив власний гугл диск, почав роботу з гугл-формами.
Олексанр! Мені дуже сподобалиося Ваші рекомендації по безпечному Інтернету.Я скористаюсь ними. Дякую!--Разенкова Ліна Олександрівна (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)
Модуль 7
У цьому модулі я створив приклад учнівської презентації, вніс зміни до плану вивчення тем.
Модуль 8
У цьому модулі мною було створено форми для підсумкового оцінювання.Вніс зміни до Плану вивчення теми.
Модуль 9
Модуль присвячений диференційованому підходу, пройшов під девізом «Допоможи мені зробити це самому». Індивідуальний підхід .... Складність в тому, що вчитель повинен підібрати такі завдання, з урахуванням індивідуальних здібностей учня, що б той, впорався і потрапив в ситуацію успіху.
Модуль 10
Ми "стаємо все далі від учня" під час індивідуального підходу в навчанні .... Учитель-фасилітатор керує навчальним процесом сидячи вдома біля комп'ютера .... створюючи інструкції, алгоритми з виконання завдань. Мотивація при такому підході викликає багато запитань .... Як показують спостереження що прочитати будь-яку інструкцію учні як правило забувають ....
Завершил проект и подготовил его к демонстрации. Надеюсь полученные знания помогут мне в дальнейшей работе.==Модуль 11==