Рефлексія учасника Четверікової Н.Р.. — различия между версиями
(→Модуль 1) |
(→Модуль 2) |
||
Строка 20: | Строка 20: | ||
==Модуль 2== | ==Модуль 2== | ||
+ | В модулі №2 були дані відповіді на питання, яким чином робота в проекті допоможуть моїм учням отримати знання, які відповідають вимогам державних освітніх стандартів та програм; розвивати в них компетентності 21 століття. Виконуючи вправи ознайомилась з суттю методів проекту. Переглянула приклади портфоліо та буклетів. Створила власний буклет з теми: "Метод проектів для вчителів". | ||
==Модуль 3== | ==Модуль 3== |
Версия 14:03, 3 декабря 2015
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Ми обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»; були сформульвані завдання щодо навчання на тренінгу. Ми ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником. Також створили візитку на Заповікі (ті, хто вперше працював на цьому ресурсі).
Модуль 2
В модулі №2 були дані відповіді на питання, яким чином робота в проекті допоможуть моїм учням отримати знання, які відповідають вимогам державних освітніх стандартів та програм; розвивати в них компетентності 21 століття. Виконуючи вправи ознайомилась з суттю методів проекту. Переглянула приклади портфоліо та буклетів. Створила власний буклет з теми: "Метод проектів для вчителів".