Рефлексія учасника Четверікової Н.Р.. — различия между версиями
(→Модуль 7) |
(→Модуль 8) |
||
Строка 39: | Строка 39: | ||
==Модуль 8== | ==Модуль 8== | ||
+ | Було розкрито поняття: «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: у цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Розробила форму оцінювання, в якій визначив критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахував важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. | ||
==Модуль 9== | ==Модуль 9== |
Версия 14:30, 3 декабря 2015
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Ми обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»; були сформульвані завдання щодо навчання на тренінгу. Ми ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником. Також створили візитку на Заповікі (ті, хто вперше працював на цьому ресурсі).
Модуль 2
В модулі №2 були дані відповіді на питання, яким чином робота в проекті допоможуть моїм учням отримати знання, які відповідають вимогам державних освітніх стандартів та програм; розвивати в них компетентності 21 століття. Виконуючи вправи ознайомилась з суттю методів проекту. Переглянула приклади портфоліо та буклетів. Створила власний буклет з теми: "Метод проектів для вчителів".
Модуль 3
В цьому модулі я з'ясувала для себе, які вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм є найважиливішими при побудові проекта. Були визначені навчальні цілі та основні запитання за обраною темою проекту.
Модуль 4
В цьому модулі я зробипа планування обраної теми, та визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній темі. Мною були встановлені навчальні цілі та важливі поняття обраної теми. При воконанні цього модуля з'явилась можливість попрактикуватися в формулюванні різного типу запитань, вдосконалити запитання, сформульовані до проекту. Були створені засоби оцінювання.
Модуль 5
У цьому модулі ми з колегами поділилися своїми засобами оцінювання та презентаціями, які визначають навчальні потреби учнів та оцінили один одного. Зпланувала, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів. Протягом роботи з материалами цього модуля я знайшла, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Визначила, як можна використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень, звернула увагу на те, як використовувати ресурси Інтернету,не порушуючи закон про авторські права. Склала список літератури, який планую використовати при створенні свого проекту. Заповнюю Шаблон плану вивчення теми.
Модуль 6
У цьому модулі я сформулювала для себе, які основні проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, спланувала, яким чином учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проекту. Переглянула План вивчення теми та внесла до нього деякі зміни. Працювала з online office Google, створила анкету за допомогою Google-форми.
Модуль 7
У цьому модулі були розглянуті шляхи використання Інтернету на уроках, а потім обговорено, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. А також створений приклад учнівської роботи у вигляді презентації. Цей приклад спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми.
Модуль 8
Було розкрито поняття: «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: у цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Розробила форму оцінювання, в якій визначив критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахував важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів.