Рефлексія учасниці Рибалко А.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені систематизувати знання, які потрібні для створення і редагування сторінок на сайті zw.ciit.zp.ua. Я частково познайомилася з цікавою програмою Googldisk, яку можна використовувати на уроках хімії. На модулі я навчилася створювати посилання (внутрішні, на вікі-візитку).

    • Дуже добре, що ви навчились працювати з порталом ЗапоВікі, а також познайомились з правилами створення посилань на Вікі. Спробуйте в наступний раз більше уваги приділити саме аналізу своєї дільності, а також на зміст курсу (постановка цілей, поняття проекту тощо). --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:07, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Мені вдалося проаналізувати навички, якості, риси випускників шкіл, які потрібні для того, щоб щоб бути успішними в 21 столітті. Мені вдалося створити буклет для батьків, про використання методу проекту. Мені б хотілось більш детально ознайомитися з таксономією Блума та його шістьма рівнями розвитку мислення.

Модуль 3

Мені вдалося розробити питання, які спонукатимуть учнів до дослідження та мислення; створити ключове, змістовне питання, сформулювала дослідницькі завдання для учнівських проектів. Викликало труднощі створення тематичних питань проекту.

Модуль 4

Мені вдалося створити таблицю ЗХД, організаційну діаграму; вдалося попрацювати з програмою Microsoft Office PowerPoint, спланувати сценарій та створити презентацію на основі ідеї вивчення теми; зясувати , що таке вхідне оцінювання, поточне та підсумкове оцінювання; Мені хотілось більш детально ознайомитися з різними видами оцінювання.

Модуль 5

Я ознайомилася з основами авторського права; встановила, що являється обєктом авторського права; проанналізувала, як навчити учнів усвідомлювати необхідність авторського права. Мені вдалося скласти список використанних джерел.

Модуль 6

Мені вдалося проаналізувати та дати відповіді на запитання : Які загрози становить для учнів Інтернет; виділити основні ризики роботи в Інтеренті, та знайти шляхи їх подолання. В план вивчення теми внесла зміни та доповнення до розділу "Діяльність учня". До розділу "Навчальні цілі" внесла зміни, які можуть бути використанні при вивченні теми щодо співробітництва учнів в Інтернеті.

Модуль 7

В цьому модулі мені вдалося :обрати компютерний засіб який найкраще підходить до виконання учнівського проекту та відповідатиме моїм поставленим цілям та очікуванням від навчання учнів; створити сценарій прикладу учнівської презентації на папері, та схематично зобразити те, що має бути в кожному слайді; створити структуру презентації; переглянути можливості дизайну , для покращення своєї презентації.

Модуль 8

Цей модуль мені допоміг проаналізувати власну систему оцінювання та ознайомитися з прикладами планів оцінювання для визначення компонентів оцінювання, які найбільше сприяють успіхам учнів. Внесла зміни до розділу "План оцінювання" в соєму Плані вивчення теми використовуючи критерії з Контрольних списків. Втановила , що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту, та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Сформулювала мету створення учнями своєї роботи. Розробила форму оцінювання, де визначила основны критерії оцінювання, втсановила кількість балів, ознайомилась та сформувала вагу в системі оцінювання результатів учнів.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені створити документ, який відповідає різним рівням фактичних знань учнів для того, щоб надати допомогу учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту, задовольнити їх різні навчальні потреби. В цьому модулі переглянула та вдосконалила свій План вивчення теми, доповнила розділи "Діяльність учнів " та "Оцінювання", у звязку з створенням диференційованих завдань.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зясувати, що таке фасилітація, і мені вдалося створити свій документ для фасилітації, який покращить ефективність роботи учнів або підтримає їх у навчанні. На цьому модулі я завершила опис розділу "Діяльність учнів" та завершила розділ "Стислий опис". Проаналізувала та оформила "План впровадженя навчального проекту .

Модуль 11

В цьому модулі мені вдалося завершити портфоліо та підготувати його до презентації.