Рефлексія Irene Steshenko

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

У першому модулі ми познайомилися зі створенням вікі-візітки на ЗапоВікі. Особливих труднощів у мене робота на сторінці не виникли, оскільки моя візитка була вже створена. Було цікаво попрацювати над зміною структури візитки.
Окрім створення вікі-візиток нами було опрацьовано навчальний матеріал про метод проектів. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме наскільки є необхідним даний метод проектів для розвитку інформаційної культури - розвиток навичок пошуку, обробки, збору та презентації матеріалів. На початковому етапі модулю головними аспектами виділяються постановка цілей та питань проекту.

Модуль 2

Під час роботи у даному модулі мною було створено буклет про метод проектів, блог для рефлексії. Завдяки створенню буклета я продовжила своє знайомство з методом проекту, який мене націлює на діяльність та роботу на найближчий час. Робота над буклетом виявилася надзвичайно цікавою та пізнавальною, хоча виникли деякі труднощі в оформленні, оскільки виконувалася мною уперше.

Модуль 3

У цьому модулі я дізналася про план вивчення теми проекту, спробувала його скласти за шаблоном.
Були також розглянуті такі поняття, як ключове питання, тематичні питання та змістовні питання, спробували правильно їх сформулювати, що викликало у мене труднощі, оскільки важко було скласти питання так, щоб зміствоні розкривали та доповнювали тематичні. Найважчим було оформити ключове питання яке повинне містити значуще підґрунтя для розвитку даного проекту, тобто мотивувати учнів на участь у даному проекті. За допомогою тренерів ця проблема була подолена.

Модуль 4

Цей модуль пропонував нам створити презентацію учителя у програмі Power Point,яка б розкривала саму сутність навчального проекту та його хід. Сама робота в програмі особливих труднощів не викликала, оскільки давно перестала бути новою. Але робота на розкриттям самого змісту проекту була кропіткою, оскільки вимагала детеального покрокового опису ходу проекту, і це було для мене найважче - знайти ті важелі, які б могли якнайкраще вплинути на мотивацію дітей в участі проекту.

Модуль 5

Була ознайомлена з поняттями "авторського права" та інтерент-безпека.
Навчилася працювати над спільними документами Micrisift Office, що надають можливість користуватися звичними для нас програмами Microsoft онлайн.

Модуль 6

Модуль 7

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати оцінювання учнів в проекті. При оцінюванні я враховувала учнівську діяльність, діяльноість групи та ставлення учня виконаної роботи. Задля цього мною були розроблені інструменти оцінювання: "Мій календар діяльності", Картка взаємооцінювання роботи учнів в групі та картка рефлексії. Головним для вчителя є те, що оцінювання має бути розроблене на самому початку проекту, щоб кожний учень розумів на якому етапі він допускається помилки. Роль цього інструментарію оцінювання - відслідкувати роботу кожного учня в проекті, що надає можливість проаналізувати, з чим саме в учня виникають проблеми (невміння працювати в команді, знаходженні потрібної інформації, обробці та подачі інформації).

Модуль 9

Модуль 10

Модуль 11