Робота у музеї — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «Робота у музеї Сьогодні у час новітніх технологій, розвитку технічної сфери, застосува…»)
 
 
Строка 1: Строка 1:
 
Робота у музеї
 
Робота у музеї
 
 
Сьогодні у час новітніх технологій, розвитку технічної сфери, застосування сучасних різноманітних засобів спілкування  на відстані, необмежених можливостей пізнання, людина як частка природного середовища все частіше звертається до необхідності збереження у навколишньому середовищі якомога більше різноманітних представників рослинного та тваринного світу – як необхідності перш за все власного подальшого благополучного існування.
 
Сьогодні у час новітніх технологій, розвитку технічної сфери, застосування сучасних різноманітних засобів спілкування  на відстані, необмежених можливостей пізнання, людина як частка природного середовища все частіше звертається до необхідності збереження у навколишньому середовищі якомога більше різноманітних представників рослинного та тваринного світу – як необхідності перш за все власного подальшого благополучного існування.
 
Наш навчальний заклад досягнув статечного віку – за тридцять років. Місто наше відзначило влітку цього року вже 41 річницю – всього на десяток років трохи старше за гімназію. У виховній роботі гімназії достатньо часу приділяється уваги організації та проведенню різноманітних акцій та проектів.
 
Наш навчальний заклад досягнув статечного віку – за тридцять років. Місто наше відзначило влітку цього року вже 41 річницю – всього на десяток років трохи старше за гімназію. У виховній роботі гімназії достатньо часу приділяється уваги організації та проведенню різноманітних акцій та проектів.
Строка 7: Строка 6:
 
У гімназії багато років працює музей кімнатних рослин. На сьогодні там росте понад 30 видів рослин. Це в основному рослини , які мають багату вегетативну масу. Рослин, які красиво квітнуть мало, тому що розташований музей у кімнаті з освітленням лише у першій половині дня.
 
У гімназії багато років працює музей кімнатних рослин. На сьогодні там росте понад 30 видів рослин. Це в основному рослини , які мають багату вегетативну масу. Рослин, які красиво квітнуть мало, тому що розташований музей у кімнаті з освітленням лише у першій половині дня.
  
+
 
  
 
Головними завданнями роботи музею є:  
 
Головними завданнями роботи музею є:  
Строка 18: Строка 17:
  
 
На початку навчального року музей переїхав до більшого за розмірами приміщення – балкону другого поверху і одним з основних напрямків роботи на сьогодні є формування композицій за певними групами.
 
На початку навчального року музей переїхав до більшого за розмірами приміщення – балкону другого поверху і одним з основних напрямків роботи на сьогодні є формування композицій за певними групами.
Композиція сукулентів.
+
 
 
+
 
+
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
Композиція бегоній.
+
 
+
+
 
+
Композиція каланхое.
+
+
 
А також скомпоновано у групи рослини каланхое, узумбарські фіалки, традесканції, молочайні та цибулеві.
 
А також скомпоновано у групи рослини каланхое, узумбарські фіалки, традесканції, молочайні та цибулеві.
У гімназії на протязі навчального року продовжено озеленення рекреацій та коридорів. В основному розташували тут мабуть найбільш витривалі до негативного впливу (шум, механічні пошкодження) кімнатні рослини – китайські рози (гібіскуси). Поселилися китайські рози від першого до третього поверху.  
+
У гімназії на протязі навчального року продовжено озеленення рекреацій та коридорів. В основному розташували тут мабуть найбільш витривалі до негативного впливу (шум, механічні пошкодження) кімнатні рослини – китайські рози (гібіскуси). Поселилися китайські рози від першого до третього поверху.
 
+
+
 
+
+
 
Проведено роботи з формування крони молочаю хвощеподібного, тому що він досяг великих розмірів. Мабуть умови вирощування є для цієї рослини найбільш вдало підібраними.  
 
Проведено роботи з формування крони молочаю хвощеподібного, тому що він досяг великих розмірів. Мабуть умови вирощування є для цієї рослини найбільш вдало підібраними.  
 
 
 
На фото добре видно у куточку молочай три роки тому.
 
 
 
А зараз він виглядає таким .
 
 
 
 
 
 
За планом роботи восени 2014 року проводилась робота з пересадки рослин у новий грунт та заміна вазонів на більші за розміром для забезпечення поліпшених умов розвитку кореневої системи.
 
За планом роботи восени 2014 року проводилась робота з пересадки рослин у новий грунт та заміна вазонів на більші за розміром для забезпечення поліпшених умов розвитку кореневої системи.
 
Певний обсяг роботи у музеї кімнатних рослин гуртківці провели під час оновлення паспортів рослин, які вийшли з ладу внаслідок намокання при поливі рослин у вазони.
 
Певний обсяг роботи у музеї кімнатних рослин гуртківці провели під час оновлення паспортів рослин, які вийшли з ладу внаслідок намокання при поливі рослин у вазони.
 
 
 
Дослідницька робота з вегетативного розмноження кімнатних рослин, при використанні їх листків, почалася ще у травні місяці. Метою проведення досліду було встановлення впливу освітлення на утворення додаткових коренів. Завершилися у вересні висадкою у грунт рослин з добре розвинутим калусом та додатковими коренями. Але утворили корені не всі листки, а лише ті, які були поставлені до ємності з непроникними для світла стінками. Учні підтвердили цим дослідом, що швидше утворюються корені на листкових живцях, які поставлені до ємностей з непроникними для сонячного світла стінками.
 
Дослідницька робота з вегетативного розмноження кімнатних рослин, при використанні їх листків, почалася ще у травні місяці. Метою проведення досліду було встановлення впливу освітлення на утворення додаткових коренів. Завершилися у вересні висадкою у грунт рослин з добре розвинутим калусом та додатковими коренями. Але утворили корені не всі листки, а лише ті, які були поставлені до ємності з непроникними для світла стінками. Учні підтвердили цим дослідом, що швидше утворюються корені на листкових живцях, які поставлені до ємностей з непроникними для сонячного світла стінками.
 
 
 
 
 
 
Дослід проводили для демонстрації на уроках біології у 7 класі.
 
Дослід проводили для демонстрації на уроках біології у 7 класі.
  
 
На базі шкільної теплиці продовжує роботу живий куточок, в якому силами гімназистів та вчителів природничого циклу організовано пізнавальні екскурсії для молодших школярів та вихованців дитячих дошкільних закладів мікрорайону школи та міста. В ньому утримуються різноманітні тварини - від найменших мексиканських тарганів до найкрупнішого представника – крольчихи Асі та кроля Сені.
 
На базі шкільної теплиці продовжує роботу живий куточок, в якому силами гімназистів та вчителів природничого циклу організовано пізнавальні екскурсії для молодших школярів та вихованців дитячих дошкільних закладів мікрорайону школи та міста. В ньому утримуються різноманітні тварини - від найменших мексиканських тарганів до найкрупнішого представника – крольчихи Асі та кроля Сені.
 
 
 
 
 
Існує куточок вже більше десяти років та потребує постійної турботи, уваги, догляду. Що й здійснюють для них учні 10-Б класу,члени гуртка біологів –екологів, які навчаються у класі з поглибленим вивченням біології та екології.
 
Існує куточок вже більше десяти років та потребує постійної турботи, уваги, догляду. Що й здійснюють для них учні 10-Б класу,члени гуртка біологів –екологів, які навчаються у класі з поглибленим вивченням біології та екології.
 
 
 
Гуртківці вилікували та створили умови для нормальної життєдіяльності степовій черепасі, яку з травмою голови підкинули під приміщення, де розташований куточок. Поряд із нею себе непогано почувають дві болотні черепахи, які теж потрапили до куточку від громадян міста.
 
Гуртківці вилікували та створили умови для нормальної життєдіяльності степовій черепасі, яку з травмою голови підкинули під приміщення, де розташований куточок. Поряд із нею себе непогано почувають дві болотні черепахи, які теж потрапили до куточку від громадян міста.
 
 
 
 
 
 
 
В наш швидкоплинний час кожна сумлінна людина повинна сприяти збереженню різноманіття живих організмів у навколишньому середовищі як запорука існування прийдешніх поколінь.
 
В наш швидкоплинний час кожна сумлінна людина повинна сприяти збереженню різноманіття живих організмів у навколишньому середовищі як запорука існування прийдешніх поколінь.
 
Тому в гімназії приділяється багато уваги  формуванню екологічної культури як під час проведення позакласної роботи так і під час уроків природничого циклу.
 
Тому в гімназії приділяється багато уваги  формуванню екологічної культури як під час проведення позакласної роботи так і під час уроків природничого циклу.
 
 
  
 
Вчитель біології ЕБГ «Гармонія» Шпигун Л.І.
 
Вчитель біології ЕБГ «Гармонія» Шпигун Л.І.

Текущая версия на 14:53, 31 октября 2014

Робота у музеї Сьогодні у час новітніх технологій, розвитку технічної сфери, застосування сучасних різноманітних засобів спілкування на відстані, необмежених можливостей пізнання, людина як частка природного середовища все частіше звертається до необхідності збереження у навколишньому середовищі якомога більше різноманітних представників рослинного та тваринного світу – як необхідності перш за все власного подальшого благополучного існування. Наш навчальний заклад досягнув статечного віку – за тридцять років. Місто наше відзначило влітку цього року вже 41 річницю – всього на десяток років трохи старше за гімназію. У виховній роботі гімназії достатньо часу приділяється уваги організації та проведенню різноманітних акцій та проектів.

Метою екологічного виховання є формування в учнів екологічного мислення та свідомості. Екологічну свідомість, як моральну категорію, необхідно виховувати у дітей з раннього віку через безпосередню участь у екологічних акціях, зелених суботниках, екомарафонах, дослідницькій діяльності У гімназії багато років працює музей кімнатних рослин. На сьогодні там росте понад 30 видів рослин. Це в основному рослини , які мають багату вегетативну масу. Рослин, які красиво квітнуть мало, тому що розташований музей у кімнаті з освітленням лише у першій половині дня.


Головними завданнями роботи музею є: - сприяння удосконаленню навчально-виховного процесу ЕБГ «Гармонія»; - розширення та поглиблення загальноосвітньої та професійної підготовки учнівської молоді засобами позакласної, позашкільної роботи; - розвиток її творчих інтересів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідницької роботи; - формування у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку минулого, сучасного та майбутнього України; - допомога педагогічному колективу ЕБГ у впровадженні нових нетрадиційних форм роботи за інтересами учнів; - вивчення, охорона і пропаганда вирощування кімнатних рослин різних місцевостей, як важливої складової інтер’єру;

На початку навчального року музей переїхав до більшого за розмірами приміщення – балкону другого поверху і одним з основних напрямків роботи на сьогодні є формування композицій за певними групами.

А також скомпоновано у групи рослини каланхое, узумбарські фіалки, традесканції, молочайні та цибулеві. У гімназії на протязі навчального року продовжено озеленення рекреацій та коридорів. В основному розташували тут мабуть найбільш витривалі до негативного впливу (шум, механічні пошкодження) кімнатні рослини – китайські рози (гібіскуси). Поселилися китайські рози від першого до третього поверху. Проведено роботи з формування крони молочаю хвощеподібного, тому що він досяг великих розмірів. Мабуть умови вирощування є для цієї рослини найбільш вдало підібраними. За планом роботи восени 2014 року проводилась робота з пересадки рослин у новий грунт та заміна вазонів на більші за розміром для забезпечення поліпшених умов розвитку кореневої системи. Певний обсяг роботи у музеї кімнатних рослин гуртківці провели під час оновлення паспортів рослин, які вийшли з ладу внаслідок намокання при поливі рослин у вазони.

Дослідницька робота з вегетативного розмноження кімнатних рослин, при використанні їх листків, почалася ще у травні місяці. Метою проведення досліду було встановлення впливу освітлення на утворення додаткових коренів. Завершилися у вересні висадкою у грунт рослин з добре розвинутим калусом та додатковими коренями. Але утворили корені не всі листки, а лише ті, які були поставлені до ємності з непроникними для світла стінками. Учні підтвердили цим дослідом, що швидше утворюються корені на листкових живцях, які поставлені до ємностей з непроникними для сонячного світла стінками. Дослід проводили для демонстрації на уроках біології у 7 класі.

На базі шкільної теплиці продовжує роботу живий куточок, в якому силами гімназистів та вчителів природничого циклу організовано пізнавальні екскурсії для молодших школярів та вихованців дитячих дошкільних закладів мікрорайону школи та міста. В ньому утримуються різноманітні тварини - від найменших мексиканських тарганів до найкрупнішого представника – крольчихи Асі та кроля Сені. Існує куточок вже більше десяти років та потребує постійної турботи, уваги, догляду. Що й здійснюють для них учні 10-Б класу,члени гуртка біологів –екологів, які навчаються у класі з поглибленим вивченням біології та екології. Гуртківці вилікували та створили умови для нормальної життєдіяльності степовій черепасі, яку з травмою голови підкинули під приміщення, де розташований куточок. Поряд із нею себе непогано почувають дві болотні черепахи, які теж потрапили до куточку від громадян міста. В наш швидкоплинний час кожна сумлінна людина повинна сприяти збереженню різноманіття живих організмів у навколишньому середовищі як запорука існування прийдешніх поколінь. Тому в гімназії приділяється багато уваги формуванню екологічної культури як під час проведення позакласної роботи так і під час уроків природничого циклу.

Вчитель біології ЕБГ «Гармонія» Шпигун Л.І.