Розробка загальношкільного заходу «Янголи світла – янголи добра» — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Мета:)
Строка 52: Строка 52:
 
«Б» (безкорисливість) Волонтер – істота майбутнього, громадянин світу, шанс людства на виживання.<br>
 
«Б» (безкорисливість) Волонтер – істота майбутнього, громадянин світу, шанс людства на виживання.<br>
 
«Р» (рішучість) Волонтери – люди, що працюють в якій–небудь сфері по своїй волі і згоді, а не з примусу. Волонтерські рухи – це вільні союзи людей, об'єднані різними інтересами.<br>
 
«Р» (рішучість) Волонтери – люди, що працюють в якій–небудь сфері по своїй волі і згоді, а не з примусу. Волонтерські рухи – це вільні союзи людей, об'єднані різними інтересами.<br>
«О» (опіка) Волонтери – це групи людей, які різнобічно розвивають суспільство, адже вони працюють безпосередньо з суспільством і краще розуміють проблеми, першими намагаються їх вирішити ...
+
«О» (опіка) Волонтери – це групи людей, які різнобічно розвивають суспільство, адже вони працюють безпосередньо з суспільством і краще розуміють проблеми, першими намагаються їх вирішити ...<br>
(Відео–ролик про волонтерську групі «Angels»)
+
(Відео–ролик про волонтерську групі «Angels»)<br>
  
 +
(вірш декламує учень 5-го класу В. Зензеров)<br>
 +
Доброти не так уже й мало в світі,<br>
 +
Треба очі лиш відкрити,<br>
 +
І розкрити душу людям ширше,<br>
 +
Не сумувати й життям повніше жити.<br>
  
 +
Красу побачити і захопитись<br>
 +
Запахом поля, прохолодою днини.<br>
 +
Мало людиною лише народитись, –<br>
 +
Треба жить й любить, як людина!<br>
  
 +
Допомагати словом й ділом,<br>
 +
Тим, хто вже руки давно опустив.<br>
 +
Нехай повіривший один на світі білім.<br>
 +
Важливо знать, що недарма і ти прожив!<br>
 +
<br>
 +
А можна ще й подарувать веселку,<br>
 +
Розфарбувавши сірі днини в кольори,<br>
 +
Й відчути ту свободу дії,<br>
 +
Яку даруєш людям ти! <br>
 +
(жестова пісня «Веселка» у виконанні учнів 4-А класу).<br>
  
(вірш декламує учень 5-го класу В. Зензеров)
+
Вед.1<br>
Доброти не так уже й мало в світі,
+
Треба очі лиш відкрити,
+
І розкрити душу людям ширше,
+
Не сумувати й життям повніше жити.
+
 
+
Красу побачити і захопитись
+
Запахом поля, прохолодою днини.
+
Мало людиною лише народитись, –
+
Треба жить й любить, як людина!
+
 
+
Допомагати словом й ділом,
+
Тим, хто вже руки давно опустив.
+
Нехай повіривший один на світі білім.
+
Важливо знать, що недарма і ти прожив!
+
 
+
А можна ще й подарувать веселку,
+
Розфарбувавши сірі днини в кольори,
+
Й відчути ту свободу дії,
+
Яку даруєш людям ти!
+
(жестова пісня «Веселка» у виконанні учнів 4-А класу).
+
 
+
Вед.1
+
 
Дякуємо дітям за цю чудову пісню, за настрій, які вони нам подарували. Давайте повернемося до витоків все ж таки волонтерського руху. В Україні поняття «волонтер» до  кінця 20 століття не існувало. Людей, що займалися суспільно–корисною справою, називали доброчинцями, благодійниками, альтруїстами, громадськими діячами, меценатами. Серед найбільш відомих українців–благодійників того часу були князь Володимир, Ярослав Мудрий, гетьмана Петро Сагайдачний, Іван Мазепа.
 
Дякуємо дітям за цю чудову пісню, за настрій, які вони нам подарували. Давайте повернемося до витоків все ж таки волонтерського руху. В Україні поняття «волонтер» до  кінця 20 століття не існувало. Людей, що займалися суспільно–корисною справою, називали доброчинцями, благодійниками, альтруїстами, громадськими діячами, меценатами. Серед найбільш відомих українців–благодійників того часу були князь Володимир, Ярослав Мудрий, гетьмана Петро Сагайдачний, Іван Мазепа.
 +
<br>
 +
Вед. 2<br>
 +
Отже, волонтерська діяльність з давніх-давен була притаманна українському народу.  Такі слова як доброчинність, добродійство, благодіяння мають однакове тлумачення: надавати допомогу, сприяти кому–небудь у чомусь.<br>
  
Вед. 2
+
Вед. 1<br>
Отже, волонтерська діяльність з давніх-давен була притаманна українському народу.  Такі слова як доброчинність, добродійство, благодіяння мають однакове тлумачення: надавати допомогу, сприяти кому–небудь у чомусь.
+
 
+
 
+
 
+
 
+
Вед. 1
+
 
А зараз веселі та невгамовні вихованці нашого закладу – вправні танцівники посприяють тому, щоб ми з вами отримати заряд енергії та позитиву.
 
А зараз веселі та невгамовні вихованці нашого закладу – вправні танцівники посприяють тому, щоб ми з вами отримати заряд енергії та позитиву.
(виступ учнів 7–9 класів «Хіп–хоп»).
+
(виступ учнів 7–9 класів «Хіп–хоп»).<br>
  
 +
Вед. 2<br>
 +
Дійсно, вони неймовірні. Вони не лише подарували нам заряд бадьорості, а й, як каже сучасна молодь, просто «зажгли».<br>
  
Вед. 2
+
Вед. 1<br>
Дійсно, вони неймовірні. Вони не лише подарували нам заряд бадьорості, а й, як каже сучасна молодь, просто «зажгли».
+
Так, це точно. Мені здається, що після цього запального танку ми просто не всидимо на місцях, тож я пропоную вам, шановні глядачі та гості свята теж трошки порухатися. Дивіться, слухайте і повторюйте.<br>
  
Вед. 1
+
(масовка «Сіса–сасіса»)<br>
Так, це точно. Мені здається, що після цього запального танку ми просто не всидимо на місцях, тож я пропоную вам, шановні глядачі та гості свята теж трошки порухатися. Дивіться, слухайте і повторюйте.
+
  
(масовка «Сіса–сасіса»)
+
(вірш декламують учні 3–2 класу)<br>
  
(вірш декламують учні 3–2 класу)
+
3 клас (дівчата):<br>
 +
Для всіх є місце на планеті.<br>
 +
Для всіх і сонце в небі світить.<br>
 +
У кожного доля і мрія своя.<br>
 +
Знайти шлях до неї – одна в нас мета.<br>
  
3 клас (дівчата):
+
Учись добро творити з юних літ, <br>
Для всіх є місце на планеті.
+
Тоді й тобі самому добре буде.<br>
Для всіх і сонце в небі світить.
+
Засяє іскра у людських очах, <br>
У кожного доля і мрія своя.
+
Як серденько її тепло відчує.<br>
Знайти шлях до неї – одна в нас мета.
+
  
Учись добро творити з юних літ,  
+
Й твоя душа від цього оживе,<br>
Тоді й тобі самому добре буде.
+
Дзвіночком радісно задзвонить.<br>
Засяє іскра у людських очах,  
+
І доброта до тебе попливе, <br>
Як серденько її тепло відчує.
+
Від зла і лиха оборонить.<br>
  
Й твоя душа від цього оживе,
+
2 клас (хлопці):<br>
Дзвіночком радісно задзвонить.
+
Добро творити на Землі <br>
І доброта до тебе попливе,
+
Людині лиш дано. <br>
Від зла і лиха оборонить.
+
І навіть діточки малі <br>
 +
Всі знають це давно. <br><br>
  
2 клас (хлопці):
+
Краса і море доброти <br>
Добро творити на Землі
+
Оточує нас всіх. <br>
Людині лиш дано.
+
Подібним будь до сонця й ти, <br>
І навіть діточки малі
+
Щоб зазвучав твій сміх. <br>
Всі знають це давно.
+
<br>
 
+
Щоб ти освітлював всім шлях, <br>
Краса і море доброти  
+
Як сонце з висоти. <br>
Оточує нас всіх.  
+
Хай сяє усмішка в очах, <br>
Подібним будь до сонця й ти,  
+
Будь завжди добрим ти!<br>
Щоб зазвучав твій сміх.  
+
 
+
Щоб ти освітлював всім шлях,  
+
Як сонце з висоти.  
+
Хай сяє усмішка в очах,  
+
Будь завжди добрим ти!
+
  
 
   
 
   
Вед. 2
+
Вед. 2<br>
Робити добро треба, бо людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Волонтери – це самі такі люди. Люди, які роблять добро, і нічого не вимагають натомість. Не дивлячись на величезну зайнятість на роботі або у навчанні, вони знаходять час допомогти тим, хто цього потребує.
+
Робити добро треба, бо людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Волонтери – це самі такі люди. Люди, які роблять добро, і нічого не вимагають натомість. Не дивлячись на величезну зайнятість на роботі або у навчанні, вони знаходять час допомогти тим, хто цього потребує.<br>
 +
Вед. 1<br>
 +
Волонтери – це янголи, серця яких наповнені співчуттям, добротою та милосердям.  Вони дарують радість і віру у світле майбутнє, в якому обов’язково буде місце радості, любові, милосердю, дружбі та повазі. І мені дуже хочеться, щоб кожен з нас звертав увагу на тих, хто звертається по допомогу і неодмінно відповідав взаємністю. З чистим серцем і посмішкою на обличчі.<br>
 +
(фінальна пісня А. Тарабарової «Обернись») <br>
  
Вед. 1
+
Ведуча. <br>
Волонтери – це янголи, серця яких наповнені співчуттям, добротою та милосердям.  Вони дарують радість і віру у світле майбутнє, в якому обов’язково буде місце радості, любові, милосердю, дружбі та повазі. І мені дуже хочеться, щоб кожен з нас звертав увагу на тих, хто звертається по допомогу і неодмінно відповідав взаємністю. З чистим серцем і посмішкою на обличчі.
+
Я дякую всім, хто сьогодні брав участь у нашому святі. Я хочу запитати у вас, діти, чи зможете ви мені сказати, хто ж такий волонтер у вашому розумінні? (відповіді дітей).<br>
(фінальна пісня А. Тарабарової «Обернись»)
+
Дякую, ви все правильно зрозуміли, волонтер – це, передусім, добра, милосердна людина, яка володіє неабиякими комунікативними навичками і приваблює до себе людей; розуміє проблеми оточуючих, співчуває їм і має бажання безкорисливо допомогти вирішити проблеми інших тощо.<br>
 
+
А зараз я хочу надати слово нашим гостям – керівник волонтерської групи «Angels» та представник благодійної організації «Червоний хрест», і вони власним прикладом доведуть нам, що волонтером бути не лише приємно, а й дуже почесно.<br>
Ведуча.  
+
(спілкування з гостями свята).<br>
Я дякую всім, хто сьогодні брав участь у нашому святі. Я хочу запитати у вас, діти, чи зможете ви мені сказати, хто ж такий волонтер у вашому розумінні? (відповіді дітей).
+
Дякую, ви все правильно зрозуміли, волонтер – це, передусім, добра, милосердна людина, яка володіє неабиякими комунікативними навичками і приваблює до себе людей; розуміє проблеми оточуючих, співчуває їм і має бажання безкорисливо допомогти вирішити проблеми інших тощо.
+
А зараз я хочу надати слово нашим гостям – керівник волонтерської групи  
+
«Angels» та представник благодійної організації «Червоний хрест», і вони власним прикладом доведуть нам, що волонтером бути не лише приємно, а й дуже почесно.
+
(спілкування з гостями свята).
+
 
[[Файл:IMG 8520.jpg|250px]][[Файл:IMG 8491.jpg|250px]][[Файл:IMG 8471.jpg|250px]]
 
[[Файл:IMG 8520.jpg|250px]][[Файл:IMG 8491.jpg|250px]][[Файл:IMG 8471.jpg|250px]]
 +
 
=='''Використані джерела'''==
 
=='''Використані джерела'''==
 
1. Тиждень писемності [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. //  Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів: [сайт]. – Режим доступу: http://pechenizynzos.at.ua/news/tizhden_pisemnosti/2015-11-13-16, вільний. – Назва з екрану.<br>
 
1. Тиждень писемності [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. //  Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів: [сайт]. – Режим доступу: http://pechenizynzos.at.ua/news/tizhden_pisemnosti/2015-11-13-16, вільний. – Назва з екрану.<br>
 
2. У Львові навчать, як поліпшити енергоспоживання [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. //  Галицький район: [сайт]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/183542695310897/photos/pb.183542695310897.-2207520000.1470611375./254086138256552/?type=3, вільний. – Назва з екрану.<br>
 
2. У Львові навчать, як поліпшити енергоспоживання [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. //  Галицький район: [сайт]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/183542695310897/photos/pb.183542695310897.-2207520000.1470611375./254086138256552/?type=3, вільний. – Назва з екрану.<br>

Версия 16:02, 19 января 2017

Содержание

Розробка загальношкільного заходу «Янголи світла – янголи добра»

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2016-2017 навчальний рік

Автор:

Третяк Олена Олександрівна - вихователь

Тема:

«Янголи світла – янголи добра»

Мета:

Ознайомлення учнів з поняттями «волонтер та волонтерство», історією волонтерського руху; формування в підростаючого покоління таких загальнолюдських цінностей як доброта, співчуття, милосердя, виховання почуття гідності за людей, які, жертвуючи власними інтересами, прагнуть допомогти тим, хто цього потребує. .

Хід заходу

Звучить лірична музика. Голос за кадром читає притчу.

Напевно, кожен з нас любить дивитися, як падають зірки. А чи знаємо ми, що з ними відбувається далі? Який шлях на них чекає. Можливо, зірки згоряють ще в казковому нічному небі, а може – стають частинкою чиєїсь долі. Ця історія про двох зірочок, які, попри все, вибирали свою долю.
Йшов сніг. Взимку це звичайна справа. Погода була безвітряна. І раптом, між великими пухнастими сніжинками, що кружляли у дивовижному танку, з'явилися дві яскраві, блискучі зірочки. Вони летіли зовсім поруч, і посміхнувшись одна одній, завели розмову:
– Як добре летіти і насолоджуватися польотом! – сказал перша.
– Але ж ми не летимо, ми просто падаємо, – сумно відповіла друга.
– Скоро ми зустрінемося із землею і наші іскринки райдужним вогниками розсиплються по землі.
– Ні, ми летимо на зустріч загибелі. Торкнувшись землі, ми перетворимося на маленькі вуглинки і згаснемо назавжди.
– Ти не права! Наші іскринки потраплять в землю і стануть чудовим елексиром. Допоможуть рости чудесним квітам і ширококроним деревам.
– Ні, ми летимо назустріч загибелі, а на землі нас просто розтопчуть.
– Ні, ми подаруємо їм нове життя, а наше життя буде прожите не дарма, – сказала перша.
– А яка нам від цього радість? Адже ми зникнемо назавжди, – заперечувала їй друга.
Вони закінчили свою розмову і розтиснули руки. І кожна з них полетіла назустріч тій долі, яку вибрала для себе сама.

Вед. 1
Збираю добро по крупицях,
По частках, малих порошицях.
У скрині його не тримаю,
Для інших його зберігаю ...

Вед. 2
Доброго дня! Ми раді вітати вас сьогодні в нашому залі на святі «Янголи світла – янголи добра», який присвячений чудовій даті – Міжнародному Дню волонтера.

Вед. 1
Це свято, починаючи з 2013 року, святкується щорічно 5 грудня. Воно було засноване з ініціативи Генеральної Асамблеї ООН в 1985 році на знак подяки всім людям, які добровільно зробили внесок в розвиток економіки і соціальних програм на території багатьох держав.

Вед. 2
Я прошу вас привітати наших друзів – кращих в світі – волонтерську групу «Angels» та волонтерів організації Червоний хрест
______________________________________________________________
______________________________________________________________
(музика «Воїни світла, воїни добра).

Вед. 2
Зараз ми дізнаємося, від чого ж пішло «волонтер». А пішло воно від французького volontaire і в дослівному перекладі означає доброволець, бажаючий. (На сцені з'являються діти з табличками–літерами «Д» «О» «Б» «Р» «О», таблички перевернуті, після своїх слів вони перевертають таблички) «Д» (добропропорядність) Волонтерство – це добровільне рух, розвинений в багатьох країнах світу, спрямований на поліпшення життя і є важливою частиною побудови демократичного громадянського суспільства.
«О» (оптимізм) Волонтер – це людина, яка добровільно взяла на себе будь–яку роботу.
«Б» (безкорисливість) Волонтер – істота майбутнього, громадянин світу, шанс людства на виживання.
«Р» (рішучість) Волонтери – люди, що працюють в якій–небудь сфері по своїй волі і згоді, а не з примусу. Волонтерські рухи – це вільні союзи людей, об'єднані різними інтересами.
«О» (опіка) Волонтери – це групи людей, які різнобічно розвивають суспільство, адже вони працюють безпосередньо з суспільством і краще розуміють проблеми, першими намагаються їх вирішити ...
(Відео–ролик про волонтерську групі «Angels»)

(вірш декламує учень 5-го класу В. Зензеров)
Доброти не так уже й мало в світі,
Треба очі лиш відкрити,
І розкрити душу людям ширше,
Не сумувати й життям повніше жити.

Красу побачити і захопитись
Запахом поля, прохолодою днини.
Мало людиною лише народитись, –
Треба жить й любить, як людина!

Допомагати словом й ділом,
Тим, хто вже руки давно опустив.
Нехай повіривший один на світі білім.
Важливо знать, що недарма і ти прожив!

А можна ще й подарувать веселку,
Розфарбувавши сірі днини в кольори,
Й відчути ту свободу дії,
Яку даруєш людям ти!
(жестова пісня «Веселка» у виконанні учнів 4-А класу).

Вед.1
Дякуємо дітям за цю чудову пісню, за настрій, які вони нам подарували. Давайте повернемося до витоків все ж таки волонтерського руху. В Україні поняття «волонтер» до кінця 20 століття не існувало. Людей, що займалися суспільно–корисною справою, називали доброчинцями, благодійниками, альтруїстами, громадськими діячами, меценатами. Серед найбільш відомих українців–благодійників того часу були князь Володимир, Ярослав Мудрий, гетьмана Петро Сагайдачний, Іван Мазепа.
Вед. 2
Отже, волонтерська діяльність з давніх-давен була притаманна українському народу. Такі слова як доброчинність, добродійство, благодіяння мають однакове тлумачення: надавати допомогу, сприяти кому–небудь у чомусь.

Вед. 1
А зараз веселі та невгамовні вихованці нашого закладу – вправні танцівники посприяють тому, щоб ми з вами отримати заряд енергії та позитиву. (виступ учнів 7–9 класів «Хіп–хоп»).

Вед. 2
Дійсно, вони неймовірні. Вони не лише подарували нам заряд бадьорості, а й, як каже сучасна молодь, просто «зажгли».

Вед. 1
Так, це точно. Мені здається, що після цього запального танку ми просто не всидимо на місцях, тож я пропоную вам, шановні глядачі та гості свята теж трошки порухатися. Дивіться, слухайте і повторюйте.

(масовка «Сіса–сасіса»)

(вірш декламують учні 3–2 класу)

3 клас (дівчата):
Для всіх є місце на планеті.
Для всіх і сонце в небі світить.
У кожного доля і мрія своя.
Знайти шлях до неї – одна в нас мета.

Учись добро творити з юних літ,
Тоді й тобі самому добре буде.
Засяє іскра у людських очах,
Як серденько її тепло відчує.

Й твоя душа від цього оживе,
Дзвіночком радісно задзвонить.
І доброта до тебе попливе,
Від зла і лиха оборонить.

2 клас (хлопці):
Добро творити на Землі
Людині лиш дано.
І навіть діточки малі
Всі знають це давно.

Краса і море доброти
Оточує нас всіх.
Подібним будь до сонця й ти,
Щоб зазвучав твій сміх.

Щоб ти освітлював всім шлях,
Як сонце з висоти.
Хай сяє усмішка в очах,
Будь завжди добрим ти!


Вед. 2
Робити добро треба, бо людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Волонтери – це самі такі люди. Люди, які роблять добро, і нічого не вимагають натомість. Не дивлячись на величезну зайнятість на роботі або у навчанні, вони знаходять час допомогти тим, хто цього потребує.
Вед. 1
Волонтери – це янголи, серця яких наповнені співчуттям, добротою та милосердям. Вони дарують радість і віру у світле майбутнє, в якому обов’язково буде місце радості, любові, милосердю, дружбі та повазі. І мені дуже хочеться, щоб кожен з нас звертав увагу на тих, хто звертається по допомогу і неодмінно відповідав взаємністю. З чистим серцем і посмішкою на обличчі.
(фінальна пісня А. Тарабарової «Обернись»)

Ведуча.
Я дякую всім, хто сьогодні брав участь у нашому святі. Я хочу запитати у вас, діти, чи зможете ви мені сказати, хто ж такий волонтер у вашому розумінні? (відповіді дітей).
Дякую, ви все правильно зрозуміли, волонтер – це, передусім, добра, милосердна людина, яка володіє неабиякими комунікативними навичками і приваблює до себе людей; розуміє проблеми оточуючих, співчуває їм і має бажання безкорисливо допомогти вирішити проблеми інших тощо.
А зараз я хочу надати слово нашим гостям – керівник волонтерської групи «Angels» та представник благодійної організації «Червоний хрест», і вони власним прикладом доведуть нам, що волонтером бути не лише приємно, а й дуже почесно.
(спілкування з гостями свята).
IMG 8520.jpgIMG 8491.jpgIMG 8471.jpg

Використані джерела

1. Тиждень писемності [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. // Печеніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів: [сайт]. – Режим доступу: http://pechenizynzos.at.ua/news/tizhden_pisemnosti/2015-11-13-16, вільний. – Назва з екрану.
2. У Львові навчать, як поліпшити енергоспоживання [Електронний ресурс] / Павлюк О. В. // Галицький район: [сайт]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/183542695310897/photos/pb.183542695310897.-2207520000.1470611375./254086138256552/?type=3, вільний. – Назва з екрану.