Розробка квесту «У пошуках скарбу»

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Розробка квесту "У пошуках скарбу"

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2016-2017 навчальний рік

Автор:

Третяк Олена Олександрівна - вихователь

Тема:

«У пошуках скарбу»

Мета:

Розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення; формувати здатність працювати у команді; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, поважливе ставлення до думок інших; підвищувати ефективну конкурентноспроможність задля підняття власної самооцінки.

Обладнання:

Столи для станцій, карта-код, кольорові нитки, ключі із замками, дзеркало, пінцет, друкований матеріал (станції «Загадкова», «Логічна»), відро із наповнювачем, гумові рукавчики, скляна (пластикова) пляшка, лопатка, сірники, палички (10 шт), перекладинки (5 шт), мотузка (станція «Орлине око»), кульки (10-15 шт), дротики, олівці, ручки, ігрове поле «Хрестики-нулики», бонуси, подарунки (за бажанням).

Початок гри

Команда учасників збирається на шкільному подвір’ї для отримання інструкції щодо гри та інструктажу з техніки безпеки. Після того, як вступне слово сказане, команда ділиться на дві підгрупи, які мають зустрітися на фініші. Кожна підгрупа пройде маршрут з трьома станціями, де гравці отримуватимуть частини карти, яку наприкінці вони мають зібрати повністю. Зібравши карту, вони матимуть змогу знайти скарб (на карті буде закодована ключова підказка).

Маршрут квесту
1 підгрупа.

1 станція «Нитка Аріадни».
Завдання станції.
Перед учасниками лабіринт з кольорових ниток, на які прикріплено три ключі. Завдання учасників зняти ключі і відкрити замочки. Замками будуть закриті коробки, в яких будуть знаходитися: частина карти, дзеркало, пінцет і подальша інструкція.
Інструкція
Вперед. Наліво. Дивіться вперед. Візьміть те, що знайшли.

2 станція «Загадкова».
Завдання станції.
Для проходження цього завдання гравцям стане у пригоді дзеркало. Учасники мають відгадати загадку, яка буде написана складами, перевернутими у дзеркальному зображенні (склади триматимуть у руках діти). Для того, щоб гравцям легше було розв’язати загадку і правильно поставити склади, вони мають розставити дітей за іменами в алфавітному порядку. Після того, як загадка буде розгадана (відповідь – відро), вони отримають наповнене відро, у якому буде знаходитися частина карти і подальша інструкція.

Загадка.
У колодязь пірнуло
Воно з головою –
Наверх поверну лось
З холодною водою.

Інструкція.
До фінішу всього 12 метрів,
Всього 5 кроків до мети.
І лиш одне із трьох дерев, що ближче,
Покаже шлях, який шукаєш ти.
А біля нього те,
Чого і не чекаєш...

3 станція «Підземна».
Учасники мають діяти за інструкцією, яку отримали на 2 станції.
Їм необхідно знайти закопану у землю пляшку з частиною карти (маленька лопатка буде знаходитись на гілках дерева). ЇЇ вони зможуть дістати зі допомогою пінцету. Але спочатку вони викопують хибну пластикову пляшку, в якій знаходиться надпис «Я зовсім поруч, тільки руку спростягни» (тощо).


Маршрут квесту
2 підгрупа.
1 станція «Логічна».
Завдання станції.
Гравцям пропонується логічна задача із сірниками, розв’язавши завдання вони мають виконати ще одну задачу: учасники мають поставити сірники з найменшого квадрата по діагоналі по відношенню правого верхнього кута так, щоб вони утворили пряму лінію. Після цього їм пропонується загадка.

Загадка. Скільки місяців в році мають 28 днів (усі 12 місяці).

Розгадавши загадку, і отримавши відповідь, вони мають пройти необхідну кількість кроків (12) у тому напрямку, куди вказує пряма лінія.
Разом із картою, вони отримують подальшу інструкцію.
Сірники.jpgСірники відповідь.jpg

Інструкція.
Вперед, туди, де можна палички знайти.

2 станція «Лазерна».
Завдання станції.
Команда гравців має виконати спортивне завдання. Встановлюються два паралельних ряди паличок (5 рядів по 2 палички). Палички з’єднані між собою перекладинами, які встановлені на різній висоті. Перша пара паличок з’єднана низько, друга пара – високо. Завдання кожного учасника проповзти під перекладинами (нижчими) і перестрибнути через перекладини (вищі), не торкаючись і не збивши їх. Поки учасник №1 повністю не подолає свій шлях, учасник №2 не починає проходження випробування. Якщо ж перекладину було збито, учасник починає свій шлях спочатку. Після того, як учасники закінчили проходження завдання, вони мають стати один біля одного.

Тепер діємо таким чином. Учасник №1 правою рукою бере учасника №2 за ліву руку, так продовжують до кінця. Коли утворюється «жива мотузка», гравці мають дотягнутися до карти.

Інструкція станції.
До мети дійде найвлучніший.

Станція 3 «Орлине око».
Завдання станції.
На мотузці, натягнутій між деревами, висить 10-15 кульок, в одній з них знаходиться частина карти. Мета – вгадати, що це за кулька і потрапити в неї дротиком. Кожний учасник може випробувати вдачу 2 рази. Якщо ж із завдання гравці не впораються, вони мають змогу випробувати свої сили у іншому конкурсі.

Додаткове завдання.
Хрестики-нулики. На станції майстер гри пропонує зіграти команді 3 раунду гри хрестики-нулики. Але фішка полягає в тому, що поставити свій Х команда має право тільки в разі правильної відповіді на питання, якщо команда відповідає неправильно, то тоді ставить 0 (символ майстра гри). Після 3-х раундів гри підраховується загальна кількість перемог, якщо гравці перемагають, забирають приз. Таким чином для повної і швидкої перемоги команді необхідно відповісти правильно на 9 питань!

Запитання 1. Стародавня держава, знамените своїм суворим вихованням (Спарта).
2. Спортсмен, який підіймає однією рукою слона (Шахіст).
3. Який розпізнавальний знак мають австралійські літаки? (Кенгуру).
4. Коли людина буває в кімнаті без голови? (Коли висовує її з кватирки на вулицю).
5. Який птах яєць не несе, але сам з них вилуплюється? (Півень).
6. Що не ввійде в найбільшу каструлю? (Її кришка).
7. Яка риба завжди лежить на лівому боці? (Камбала).
8. Національне тварина Японії (Мавпа).
9. Яка тварина і який військовий корабель мають однакові назви? (Броненосець.)

Фініш Коли підгрупи гравців збираються разом і частинами карти, вони мають з’єднати їх. На карті вони знайдуть закодоване послання – місце, де на них чекають скарби.
Dfasa.jpg
Послання закодовано за допомогою алфавіту, кожна літера відповідає порядковому номеру в алфавіті.
К – 15, і - 12, м – 17, н – 18, а – 1, т – 23, а – 1 (далі за аналогією)
Кодове послання:
«Кімната з 6 десятками та 4 одиницями» ( у нашому випадку кімната педагога-організатора, де на гравців чекають солодкі сюрпризи).

Коли гравці відгадують кодове послання, відправляються на місце захованих скарбів, де на них вже чекають.

  • Організатор квесту може зашифрувати будь-яке послання, використовуючи даний метод кодування.

Список літератури
Як створити квест/ Електронний ресурс [1]

Використані джерела

1. Волонтерство. Волонтерська діяльність [Електронний ресурс] / Література // literatura49.webnode.com.ua: [сайт]. – Режим доступу: http://literatura49.webnode.com.ua/news/volonterstvo-volonterska-diyalnist/, вільний. – Назва з екрану.