Розробка сценарію музично-літературного вечора "Шарудять сторінки про любов"

Материал из ЗапоВики
Версия от 23:15, 21 мая 2019; Aviket (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Сапальова 325 2019.jpg


Содержание

Розробка сценарію музично-літературного вечора "Шарудять сторінки про любов"

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2018-2019 навчальний рік

Автори:

Сапальова Наталія Григорівна - вчитель російської мови та зарубіжної літератури

Призначення

Представлений захід призначений для учнів 8-12 класів, приурочений до якогось свята (наприклад, до Дня Валентина, 8 Березня), але може бути проведений і «без приводу» - тема любові завжди актуальна і завжди цікава для старшокласниів.

Тема:

"Шарудять сторінки про любов"

Мета:

- формувати емоційне сприйняття духовно-моральних і естетичних цінностей любовної лірики;
- сприяти залученню молоді до світу мистецтва, світу прекрасного;
- розвивати навички виразного читання віршів зі сцени.

Хід заходу

( Звучить музика Шопена)

(Кліп - композиція «Кришталевий смуток»). На сцені з одного боку арка, з іншого столик зі свічками; на височині сидять два бога і спостерігають за тим, що відбувається. Внизу проходка героїв вечора. Після невеликого перегляду звучить діалог богів під музику)

1 бог: Скажи мені, брате мій, чи віриш ти в любов земну? У те, що сильніше вона любові богів?

2 бог: О, брате мій, кажу тобі: любов людей прекрасна!
Вона здатна руйнувати й творити, подолати і час, і простір.

1 бог: Мабуть, ти погано спав сьогодні? ...

2 бог: Чи не віриш ти словам моїм? Так подивися ж на землю.

(Кліп «Весна прийшла»; виконується пісня «Ти найкраща» (автор Влад Дарвін)

Слайд-шоу «Людині потрібно, щоб її любили»

Перед виходом ведучих музика стихає, світло гасне, Ведуча повільно сідає за столик, ведучий запалює на столику свічки в красивому старовинному підсвічнику.

1 ведуча. Ніжні слова. Вірші про любов. ... Скільки їх було написано !? Якби ми поставили собі за мету подивитися, послухати й прочитати все - нам не вистачило б і всього життя.

2 Ведучий. Тому сьогодні ми лише доторкнемося до почуття, яке в усі часи однаково хвилювало людей.

1 Ведуча. На нашому святі будуть представлені вірші, які в усі часи залишаються діамантами інтимної лірики, її вічними сяючими вершинами.

2 Ведучий. Что ж це за велика сила - любов?

1 Ведуча. Минають епохи, змінюється світ, все тлінне ... .. Але любов буде жити завжди, як і вічні вірші про неї.

2 Ведучий. Так, зізнаємося ж в любові!

1 Ведуча. Любов дарована людині від Бога. Любов - велике почуття. Вона окрилює і підносить, надихає на подвиги і на створення прекрасних творів мистецтва, рятує зневірених на краю прірви і надає людському життю справжнього сенсу.

2 Ведучий. Що за таємниця народження любові?
Звідки, як і чому вона приходить? ..

1 Ведуча. Може ми знайдемо відповідь у Бога?

(Вірш Самаріна І. «Сегодня Бог проснулся утром рано..»)

1 Ведуча. Діти говорять про любов часто, вони хочуть жити в любові і злагоді з усім світом. І говорять про любов завжди щиро.

2 Ведучий. Так може любов і є те, що думають діти?

(Відео «Що таке любов, вустами дітей»)

(Кліп до пісні Н. Могилевської «Спасибо, мама!»). Пісня виконується жестами.

2 Ведучий. Які трепетні перші відносини і перше кохання, що навіть дорослі люди не можуть забути до кінця днів. Чого таїти, навіть будучи в шлюбі багато років, подружжя з ніжністю згадують своє перше кохання.

1 Ведуча. Так може любов - це, як у Агнії Барто? ...

(Вірш Барто А. "Каждый может догадаться")

1 Ведуча. Шекспір писав: «Любовь – блеск солнечный, дождю идущий вслед… Любовь всегда, как яркий вешний цвет».

(Сценка з драми «Ромео Джульєтта»)

Ромео. Джульетта – это солнце.
моя любовь, моя царица!
Ах, знай она, что это так!
В сиянии луны её черты я вижу.
Неужто эта ночь надежду мне несёт!?

Джульетта: О, горе мне!

Ромео: Она сказала что-то.
О, говори, мой светозарный ангел!

Джульетта: Ромео! Ромео, о зачем же ты Ромео!
Покинь отца и отрекись навеки
От имени родного, а не хочешь —
Так поклянись, что любишь ты меня, —
И больше я не буду Капулетти.
Одно ведь имя лишь твое – мне враг
А ты – ведь это ты, а не Монтекки.
брось же это имя!
Взамен его меня возьми ты всю!

Ромео: (выходит на свет) Ловлю тебя на слове: назови меня любовью –
И с той поры не буду я Ромео.

Джульетта: Ромео!? Как ты попал сюда?
Ведь стены высоки и неприступны.

Ромео: Я перенесся на крылах любви:
Ей не преграда – каменные стены.

Джульетта: Кто указал тебе сюда дорогу?

Ромео: Любовь! Она к расспросам понудила,
Совет дала, а я ей дал глаза.
Не кормчий я, но будь ты так далеко,
Как самый дальний берег океана, —
Я б за такой отважился добычей.

Джульетта: Мое лицо под маской ночи скрыто,
Но все оно пылает от стыда
За то, что ты подслушал нынче ночью.
Хотела б я приличья соблюсти,
От слов своих хотела б отказаться,
Хотела бы… но нет, прочь лицемерье!
Меня ты любишь? Знаю, скажешь: «Да».
Тебе я верю. Но, хоть и поклявшись,
Ты можешь обмануть: ведь сам Юпитер
Над клятвами любовников смеется.
О, милый мой Ромео, если любишь, -
Скажи мне честно. Если ж ты находишь,
Что слишком быстро победил меня, —
Нахмурюсь я, скажу капризно: «Нет»,
Чтоб ты молил. Иначе – ни за что!
Да, мой Монтекки, да, я безрассудна
И ветреной меня ты вправе счесть.
Но верь мне, друг, – и буду я верней
Всех, кто себя вести хитро умеет.
(Кормилица зовет за сценой. ДЖУЛЬЕТТА...)
В доме шум!
Прости, мой друг. – Кормилица, иду! —
Прекрасный мой Монтекки, будь мне верен.
(целует его и уходит)

Ромео: Счастливая, счастливейшая ночь!
Но, если ночь – боюсь, не сон ли это?
Сон, слишком для действительности сладкий!

2 Ведучий. Дивовижне визнання Чехова: «Коли любиш, то таке багатство відкриваєш в собі, стільки ніжності, лагідності, навіть не віриться, що так умієш любити».
(Читець читає вірш Е.Асадова «Я могу тебя очень ждать»)

1 Ведуча. Може ЛЮБОВ - це ТАНЕЦЬ ?

2 Ведучий. Може і танець, тому що для справжнього кохання потрібно двоє.
Нас захватило танца упоенье…
И пылких чувств шальной водоворот
Опять замру, в твоих объятьях тая,
А взгляд скользнёт, как ток по проводам.
Сказать «Люблю» словами не смогла я,
Любовь свою я в танце передам

(Виконується танець «Хіп-хоп»)

1 Ведуча. Жіноче серце готове перенести всі страждання і гіркоти любові, тому що і любить воно, жертвуючи.

2 Ведучий. Так може любов - це жертва? ...

(Чистякова-Шматко О. Байка "Жертвенная любовь»)

(Виконується пісня Ірини Білик «Люблю его за то…»)

1 Ведуча. А може любовь – це, як у Єсеніна.
Поступь лёгкая, нежный стан.
Если б знала ты сердцем упорным,
Как умеет любить хулиган,
Как умеет он быть покорным.

2 Ведучий. А може, як у Блока:
И каждый вечер в час назначенный,
(Иль это только снится мне?)
Девичий стан, шелками схваченный,
В туманном движется окне.

(Романс Ірини Климової «Как я тебя ждала» виконує жестами вчитель)

1 Ведуча. Цей танець зводить з розуму білий світ.
Сила рук, плавність стегон і гнучкий стан
Терпсихора сама творила сюжет:
Шум прибою, легкого бризу дурман.
Тут класика жанру: вже близько світанок,
Але пристрасний вогонь розгорається знову.
Для цих двох нікого в залі немає:
Танцюють румбу - танцюють любов.

(Учні виконують румбу)

1 Ведуча. Дорогі гості, у кожного в житті бувають моменти, коли хочеться висловлюватися віршами, своїми або словами великих поетів - неважливо. І зараз ми поступаємося місцем на сцені вам.

(Бажаючі читають вірші)

2 Ведучий: Талант письменника створює прекрасні образи любові, які підносять і радують не одне покоління людей, але радість любові кожного звичайної людини багато в чому залежить від неї самої.

1 ведуча: Незабутня історія кохання великого російського поета О. С. Пушкіна до своєї дружини - Наталії Гончарової.

2 Ведучий: Він - великий поет, вона - одна з найкрасивіших жінок країни. Любов Наталії Гончарової та Олександра Пушкіна почалася несподівано і стала останньою в житті кожного. Вона пройшла не одне випробування на міцність: їм не вірили як оточення, так і родичі, провокували на зради і називали відносини фальшивими, але справжні почуття пройдуть через всі негаразди.

1 Ведуча: Так може саме такою має бути любов? ...

(Під час демонстрації на екрані кліпу «Родное имя Натали…» учениця читає уривок вірша А.Дементьєва «Натали»)
Не ведал мир такой любви, не ведал мир такой печали,
Он ей дарил стихи свои, что для нее в душе звучали.
Он столько лет в нее влюблен, его любовь неповторима,
И в каждом звуке слышит он ее божественное имя.
О, Натали, он знал, что нет любви без песен,
А жизнь всего одна и мир для счастья тесен.
О, Натали, он знал, над ним судьба не властна,
И не твоя вина, что ты была прекрасна.
И даже в тяжкий смертный час, назло сомненьям и обидам
Свою любовь в последний раз улыбкой вновь благословит он.
Прошли года, пройдут века,
Его любовь осталась с нами.
И так же трепетна строка,
И так же искренье признанье.

(Одразу ж по закінченні вірша вчителі жестами виконують пісню Романа Булгачева «Такие простые слова»)

2 Ведучий. І на цій високій ноті наш вечір «Шарудять сторінки про любов» закінчується. Хотілося б, щоб кожен з нас забрав сьогодні з собою частинку доброго, всеосяжного, такого потрібного нашому серцю почуття - кохання.

Використані джерела:

1. Композиция "Хрустальная грусть" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=iQ2dOW2fjGY.
2. Клип "Весна пришла" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=eihM5MNdylc.
3. Минус к песне "Ти найкраща з людей" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://muzlostyle.ru/muzlo/%D0%A2%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%B0%20%D0%B7%20%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B5%D0%B9%20(%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%83%D1%81).
4. Самарина И. Сегодня Бог проснулся утром рано... [Електронний ресурс] / Ирина Самарина – Режим доступу до ресурсу: https://www.inpearls.ru/563124.
5. Жук А. Что думают дети о любви [Електронний ресурс] / Александр Жук – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=b60HU8Swr6g.
6. Могилевская Н. "Спасибо, мама!" [Електронний ресурс] / Наталия Могилевская – Режим доступу до ресурсу: https://playvk.com/song/%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%8F+%D0%9C%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F/%D0%A1%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%BE,+%D0%BC%D0%B0%D0%BC%D0%B0.
7. Барто А. "Каждый может догадаться" [Електронний ресурс] / Агния Барто – Режим доступу до ресурсу: http://scanpoetry.ru/poetry/10055.
8. Шекспир У. Ромео и Джульетта / Уильям Шекспир // Трагедии / Уильям Шекспир. – Москва: Детская литература, 1981. – С. 42.
9. Асадов Э. Я могу тебя очень ждать [Електронний ресурс] / Эдуард Асадов – Режим доступу до ресурсу: http://www.stihi-rus.ru/1/Asadov/136.htm.
10. Чистякова-Шматко Е. Басня "Жертвенная любовь" [Електронний ресурс] / Елена Чистякова-Шматко – Режим доступу до ресурсу: https://www.chitalnya.ru/work/989659/.
11. Билык И. "Я люблю его за то..." [Електронний ресурс] / Ирина Билык – Режим доступу до ресурсу: https://backingtrackx.com/minusovka/218172/irina_bilik/ya_lublu_ego_za_to.html.
12. Климова И. Романс "Как я тебя ждала" [Електронний ресурс] / Ирина Климова – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=1PeGMSEgGcw.
13. Клип "Родное имя Натали..." [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=1SGyiCpXZTk.
14. Клип "Какие простые слова..." [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=3OKXGLdP3Q0.