Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом — различия между версиями
Dominic28 (обсуждение | вклад) |
Dominic28 (обсуждение | вклад) м (Защищена страница «Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом» ([Редактирование=Разрешено только админи) |
Текущая версия на 19:51, 1 февраля 2015
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом
Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області
Педь Наталя Василівна
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
Система уроків з теми подільність чисел
Стисла анотація матеріалу: в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
- За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
- Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
- Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
- Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.
Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.