Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Защищена страница «Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом» ([Редактирование=Разрешено только админи)
 
(не показаны 3 промежуточные версии 2 участников)
Строка 1: Строка 1:
 +
{| cellpadding="15" cellspacing="5" style="width: 100%; background-color: inherit; margin-left: auto; margin-right: auto"
 +
| style="width: 50%; background-color: #fed; border: 2px solid #FF9900; vertical-align: bottom; -moz-border-radius-topleft: 8px; -moz-border-radius-bottomleft: 8px; -moz-border-radius-topright: 8px; -moz-border-radius-bottomright: 8px;" rowspan="2" |
 +
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.
 +
|}
  
 +
[[Файл:Педь сертифікат 169.jpg|250px|мини|справа]]
 
<big>'''Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом'''</big>  
 
<big>'''Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом'''</big>  
 
<br />
 
<br />
Строка 8: Строка 13:
  
 
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
 
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
 
+
<br />
<big>'''Стисла анотація матеріаду''':  в основу  покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
+
[https://docs.google.com/document/d/1VSX_s9fA3X2JVLLzv0Lwt-LGT1ar9LMurGdrAiClHlM/edit Система уроків з теми подільність чисел]
 +
<br />
 +
<big>'''Стисла анотація матеріалу''':  в основу  покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
 
<br />
 
<br />
 
*За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
 
*За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
Строка 17: Строка 24:
 
<big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.
 
<big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.
 
</big>
 
</big>
 
+
[[Категория:Стаття]][[Категория:Сертифікат]]
[https://docs.google.com/document/d/1VSX_s9fA3X2JVLLzv0Lwt-LGT1ar9LMurGdrAiClHlM/edit Система уроків з теми подільність чисел]
+
 
+
[https://drive.google.com/?tab=mo&authuser=0#my-drive фото]
+

Текущая версия на 19:51, 1 февраля 2015

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Педь сертифікат 169.jpg

Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом

Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області

Педь Наталя Василівна

До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
Система уроків з теми подільність чисел
Стисла анотація матеріалу: в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.

  • За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
  • Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
  • Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
  • Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.

Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.