Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом — различия между версиями
Tasha (обсуждение | вклад) |
Dominic28 (обсуждение | вклад) м (Защищена страница «Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом» ([Редактирование=Разрешено только админи) |
||
(не показаны 3 промежуточные версии 2 участников) | |||
Строка 1: | Строка 1: | ||
+ | {| cellpadding="15" cellspacing="5" style="width: 100%; background-color: inherit; margin-left: auto; margin-right: auto" | ||
+ | | style="width: 50%; background-color: #fed; border: 2px solid #FF9900; vertical-align: bottom; -moz-border-radius-topleft: 8px; -moz-border-radius-bottomleft: 8px; -moz-border-radius-topright: 8px; -moz-border-radius-bottomright: 8px;" rowspan="2" | | ||
+ | Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. | ||
+ | |} | ||
+ | [[Файл:Педь сертифікат 169.jpg|250px|мини|справа]] | ||
<big>'''Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом'''</big> | <big>'''Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом'''</big> | ||
<br /> | <br /> | ||
Строка 8: | Строка 13: | ||
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом | До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом | ||
− | + | <br /> | |
− | <big>'''Стисла анотація | + | [https://docs.google.com/document/d/1VSX_s9fA3X2JVLLzv0Lwt-LGT1ar9LMurGdrAiClHlM/edit Система уроків з теми подільність чисел] |
+ | <br /> | ||
+ | <big>'''Стисла анотація матеріалу''': в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу. | ||
<br /> | <br /> | ||
*За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики. | *За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики. | ||
Строка 17: | Строка 24: | ||
<big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес. | <big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес. | ||
</big> | </big> | ||
− | + | [[Категория:Стаття]][[Категория:Сертифікат]] | |
− | [ | + | |
− | + | ||
− | [ | + |
Текущая версия на 19:51, 1 февраля 2015
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом
Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області
Педь Наталя Василівна
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
Система уроків з теми подільність чисел
Стисла анотація матеріалу: в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
- За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
- Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
- Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
- Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.
Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.