Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 1: Строка 1:
  
Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом  
+
'''Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом'''
 
Стисла анотація досвіду:  в основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
 
Стисла анотація досвіду:  в основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
 
За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
 
За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.

Версия 17:31, 19 мая 2014

Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом Стисла анотація досвіду: в основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу. За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики. Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, виховні заходи, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, розроблено презентації тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійним відкриттям. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації. Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи дозволяє розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність дослідження полягає в тому, що матеріали можуть використовуватися у викладанні курсу математика іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків. Репрезентація досвіду: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу. Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.