Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 9: Строка 9:
 
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
 
До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
  
<big>'''Стисла анотація досвіду''':  в основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
+
<big>'''Стисла анотація матеріаду''':  в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
 
<br />
 
<br />
*За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
+
*За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання,  інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
*Запропонований практичний навчальний матеріал,  трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, виховні заходи, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, розроблено презентації тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійним відкриттям.  Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.  
+
*Запропонований практичний навчальний матеріал,  трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів.  Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.  
*Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи дозволяє розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на  сучасному етапі. Практична цінність дослідження полягає в тому, що матеріали можуть використовуватися у викладанні курсу математика іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
+
*Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на  сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
*Репрезентація досвіду: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.
+
*Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.
 
<big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.
 
<big></big>Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.
 
</big>
 
</big>
 +
 
[https://docs.google.com/document/d/1VSX_s9fA3X2JVLLzv0Lwt-LGT1ar9LMurGdrAiClHlM/edit Система уроків з теми подільність чисел]
 
[https://docs.google.com/document/d/1VSX_s9fA3X2JVLLzv0Lwt-LGT1ar9LMurGdrAiClHlM/edit Система уроків з теми подільність чисел]

Версия 11:04, 21 мая 2014

Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом

Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області

Педь Наталя Василівна

До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом

Стисла анотація матеріаду: в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.

  • За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
  • Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
  • Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
  • Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.

Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.

Система уроків з теми подільність чисел