Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом
Материал из ЗапоВики
Версия от 20:59, 20 мая 2014; Tasha (обсуждение | вклад)
Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом
Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області Пель Наталя Василівна''''Курсивное начертание'
Стисла анотація досвіду: в основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.
- За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
- Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, виховні заходи, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, розроблено презентації тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійним відкриттям. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
- Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи дозволяє розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність дослідження полягає в тому, що матеріали можуть використовуватися у викладанні курсу математика іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
- Репрезентація досвіду: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.
Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.