Соціальні сервіси ВЕБ 2.0 в педагогічній діяльності (для бібліотекарів)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

04-08.12 2017

Місце проведення

ЗСШІ Хортицької національної академії

Учасники

Істоміна Оксана Анатоліївна

Учасник2

Учасник3

Учасник4

Учасник5

Учасник6

Учасник7

Учасник8

Учасник9

Реєстрація учасників

Реєстраційна анкета слухача тренінгу

Реєстраційна анкета слухача тренінгу (Відповіді)

Очікуємо на тренінг

Регіон Кількість Регіон Кількість
Бердянський 1 Пологівський 1
Вільнянський 2 Хортицький 1
Дніпровський 1 ХННРНА 2
Заводський 1 ПТНЗ обл. 2
Запорізький 1 Авіаколедж 1
Мелітопольський 1 Запорізький педколедж 1
Новомиколаївський 1 Мелітопольське училище культури 6
Олександрівський 1 Разом 24
Оріхівський 1

Бібліотекарі ЗНЗ

Рух учасників тренінгу

Мета тренінгу

формування інформаційної культури бібліотекарів, ознайомлення бібліотекарів з соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та використання їх в професійній діяльності.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • сутність поняття «Веб 2.0», види сервісів Веб 2.0, приклади використання сервісів Веб 2.0 в професійній діяльності,
  • веб-сервіси від компанії Google, поняття логіну (ім’я користувача) та паролю, призначення Captcha-контролю, основи роботи з поштою Gmail, правила віртуальної етики та віртуального спілкування,
  • сутність технології ВікіВікі, мету створення методичного порталу ЗапоВікі, його основні розділи та можливості для педпрацівників, призначення основних посилань на боковій панелі навігації (головна сторінка, поточні події, нові правки, інструменти), призначення розділів для статей (читання, стаття, правка, історія, перейменувати), призначення розділів для користувача (обговорення, налаштування, список спостережень), завершення сеансу, основи створення статей (панель інструментів, режим попереднього перегляду, збереження сторінок),правила завантаження зображень на портал ЗапоВікі,
  • поняття е-портфоліо, приклади створення е-портфоліо засобами різних платформ, приклади створення е-портфоліо на порталі ЗапоВікі, можливість коментувати інших користувачів та статті порталу ЗапоВікі, основні правила роботи на порталі ЗапоВікі, поняття та призначення категорій,
  • призначення відеосервісів (зокрема, YouTube), можливість використання відео сервісу в професійній діяльності бібліотекаря,
  • призначення карт знань, можливість використання карт знань в освітній діяльності, правила створення карт знань (призначення центрального блоку, кольорове оформлення тощо),
  • призначення сервісів для створення закладок, можливість використання закладок в освітній діяльності, правила створення закладок,
  • призначення сервісів для створення хмари слів, можливість використання хмари слів в освітній діяльності, правила створення хмари слів,
  • призначення фотосервісів, можливість використання фотосервісів в професійній діяльності, правила створення альбомів, правила завантаження фотографій до створених альбомів, види доступу до альбомів,
  • призначення геосервісів, можливість використання геосервісів в професійній діяльності, правила створення віртуальних екскурсій засобами Google-карт, *правила надання доступів до екскурсії, правила налаштування віртуальних екскурсій,
  • призначення та можливості Google-диску, можливості використання Google-диску в професійній діяльності, елементи інтерфейсу Google-диску, призначення онлайн анкет, можливість використання онлайн анкет в професійній діяльності, правила створення онлайн анкет, можливість використання колективної роботи з документами, правила створення документів для колективної роботи, можливість використання документів, розміщених на Google-диску в освітній діяльності, правила надання доступу до документів, види доступу,
  • призначення сервісів для створення інтерактивних завдань та ігор (Learningapps, Фабрика кроссвордов тощо), можливість використання сервісів для створення інтерактивних вправ, правила створення завдань,
  • призначення інфографіки, можливість використання інфографіки в професійній діяльності, правила створення інфографіки,
  • призначення віртуального плакату (газети), можливість використання віртуального плакату (газети) в професійній діяльності, правила створення віртуального плакату (газети),
  • призначення блогів, можливість використання блогів в професійній діяльності, види блогів, правила створення блогу, призначення основних розділів панелі керування блогом, правила створення та опублікування повідомлень,призначення основних кнопок на панелі інструментів у вікні створення повідомлення, правила розміщення зображення у повідомленнях, призначення розділу «Публікації», різницю між діями (опублікувати, зберегти, попередній перегляд, закрити), правила зміни налаштувань шаблону блогу, способи використання гаджетів, особливості статичних сторінок блогу, призначення та правила додавання гаджету «Сторінки», правила написання коментарів в блогах, призначення HTML-коду, правила розміщення посилання на елементи тексту чи зображення, правила вбудування медіаматеріалів, призначення параметрів width, height.

Слухачі будуть вміти:

  • заходити на сервіс Gmail, працювати з листами та вкладеннями за всіма правилами віртуального спілкування,
  • реєструватись на порталі ЗапоВікі, підтверджувати реєстрацію за допомогою відповідного листа-підтвердження, переходити за посиланнями, переходити в режим «Правка», вводити Captcha, переходити до власної візитки з різних розділів порталу ЗапоВікі. створювати розділи сторінки, вводити,редагувати та форматувати текст (курсивний текст, напівжирний текст:, переглядати сторінки в попередньому перегляді, зберігати сторінки, створювати та підписувати коментарі, створювати різні види вікі-посилань (внутрішні, зовнішні), застосовувати категорії (як учасник порталу ЗапоВікі, як учасник тренінгу, як учасник віртуального методичного об’єднання),
  • переходити на сервіс YouTube, знаходити потрібний ролик, переглядати його та завантажувати ролик на комп’ютер, розміщувати ролик як посилання та вбудовувати його до вікі-визитки порталу ЗапоВікі,
  • переходити на сервіс для створення карт знань, створювати карту знань для свого предмету, зберігати карту знань як зображення, розміщувати карту знань на вікі-візитці порталу ЗапоВікі,
  • переходити до сервісу для створення закладок, створювати закладки на інші веб-ресурси,
  • переходити на сервіс для створення хмари слів, створювати хмари слів, зберігати хмару слів як зображення, розміщувати хмару слів на вікі-візитці порталу ЗапоВікі,
  • переходити на фотосервіс, створювати альбоми, завантажувати зображення до створених альбомів, надавати доступ до перегляду іншим користувачам, *розміщувати посилання на альбом на вікі-візитці порталу ЗапоВікі,
  • переходити на Google-карти, працювати з картами, створювати віртуальну екскурсію: ставити мітку, розміщувати опис, додавати фото та відео матеріал, *налаштовувати додаткові параметри для віртуальної екскурсії: зовнішній вигляд карти, зовнішній вигляд мітки тощо, надавати доступ до перегляду іншим користувачам,розміщувати посилання на екскурсію на вікі-візитці порталу ЗапоВікі,
  • працювати з гугл-документами: створювати онлайн анкету (використовувати запитання різних типів, налаштовувати додаткові параметри), створювати документ для збору відповідей, застосовувати аналіз відповідей, завантажувати документ з відповідями, колективно працювати з різними типами документів, працювати з коментарями при колективній роботі, розміщувати різні типи документів на Google -диску, надавати доступ до перегляду та редагування документів, розміщувати посилання на документи на порталі ЗапоВікі,
  • реєструватись на сервісах для створення інтерактивних вправ та завдань, користуватись цими сервісами (використовувати завдання, що вже існують, *створювати нові), розміщувати посилання на створені завдання на порталі ЗапоВікі,
  • працювати з сервісами інфографіки та віртуальними плакатами (газетами),
  • реєструвати блог, переходити на сторінку керування блогом, створювати, публікувати, редагувати повідомлення, переглядати їх у попередньому режимі, *вставляти зображення до повідомлення, змінювати вже опубліковане повідомлення, працювати з розділом «Шаблон» (налаштовувати шаблон блогу, змінювати основні кольори блогу, фон та фонові ,розмір панелей блогу, зберігати зміни), змінювати макет блогу, створювати гаджети,створювати додаткові розділи (сторінки) блогу, додавати гаджет «Сторінки», публікувати додаткові розділи на блозі, додавати інформацію до створених розділів, коментувати повідомлення в блогах, зберігати зміни, розміщувати медіаметеріали на сторінках блогу як посилання та вбудовувати їх до сторінок блогу, користуватись режимом HTML при вбудовуванні, налаштовувати параметри в HTML-коді (width, height).

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Крижко Людмила Володимирівна

Засоби зв'язку з тренером:

  • E-mail: bibl.zoippo@gmail.com
  • Skype: krizshko.l
  • Телефон робочий: 061 222 25 81
  • Телефон мобільний: 097 403 73 52; 099 319 77 71

Телятник Кіра Валентинівна

Засоби зв'язку з тренером:

  • E-mail: avikett@gmail.com
  • Skype: Avikett
  • Телефон: 067-308-21-41, 093-027-17-45, 066-155-21-62

Практична робота на тренінгу "Соціальні сервіси ВЕБ 2.0 в педагогічній діяльності"