Спецкурс "Впровадження квест-технології в освітній процес" для вчителів основ здоров'я, квітень 2019, ЗОІППО

Материал из ЗапоВики
Версия от 11:13, 1 мая 2019; Dominic28 (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Загальна інформація

Терміни навчання

  • 22-24.04.2019

Слухачі курсу

вчителі основ здоров'я

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності
  • ознайомлення з квест-технологією
  • побудова власного освітнього квесту

Тренери

  • Сокол Ірина Миколіївна - к.п.н., доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті
  • Півненко Ю.В. - к.п.н., доцент кафедри реабілітаційної педагогіки і здорового способу життя

Фотоальбом

Розробки квестів

Розробки освітніх квестів

Приклади освітніх квестів

Попередні тренінги

План тренінгу

1 день, 22.04.2019

  • Орг.моменти
  • Знайомство

Граємось у квести

Поняття про квест-технологію

Сюжет та орг.моменти

Побудова квестів

  • Презентація "Створення квестових завдань"
  • Вправа "Квест / не квест"
  • Робота з квестовими завданнями

2 день, 23.04.2019

Граємось у квести

Сюжет та орг.моменти

  • Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
  • Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Побудова квестів

  • Робота з квестовими завданнями

3 день, 24.04.2019

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Формуюче оцінювання

Аналіз квестів

  • Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення