Автор творчої лабораторії
Участник:Helena Tretyak
Місце роботи
Місце роботи |
Посада |
Сайт
|
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради |
вихователь |
КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР
|
Освіта
№ п/п |
Назва ВУЗа |
Спеціальність |
Рік закінчення |
Кваліфікація
|
1. |
Запорізький національний уніврситет |
Філологія (українська мови та література) |
2011 |
Магістр
|
2. |
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова |
Сурдопедагогіка |
2019 |
Магістр
|
Категорія
№ п/п |
Кваліфікаційна категорія |
Дата атестації |
Перекваліфікація
|
1. |
"спеціаліст ІІ категорії" |
15.03.2017 |
|
Нагороди
№ п/п |
Назва нагороди |
Причина нагороди |
Місяць, рік |
Місце |
№ наказу
|
1. |
Грамота КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР |
За відданість справі у вихованні талановитої молоді України |
Травень 2015 |
--
|
2. |
Грамота КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР |
За творчий та креативний стиль виховання підростаючого покоління |
Травень 2017 |
--
|
3. |
Сертифікат Intel Education |
Використання ВЕБ 2.0 технологій |
Жовтень 2016 |
2016/4403
|
Підвищення кваліфікації
№ п/п |
Тематика курсів, тренінгу |
Місце проведення |
Дата проведення |
ПІБ тренера |
К-сть годин |
Тема курсової |
№ сертифікату, свідоцтва
|
1. |
Вихователі спеціальних загальноосвітніх закладів |
КЗ "ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР |
14.03.16-25.03.16 |
Волошина Т.І. |
80 |
|
СПК №02136146/1394-16
|
Участь в семінарах, круглих столах, конференціях, форумах
№ п/п |
Форма проведення |
Тематика |
Місце проведення |
Термін проведення
|
1. |
Семінар |
«Національно-патріотичне виховання дітей та молоді: досвід та проблеми» |
м.Запоріжжя ЗОІППО |
19.02.2016р.
|
2. |
Семінар |
Волонтерська діяльність як один із напрямків побудови та розвитку громадянського суспільства |
м.Запоріжжя ЗОІППО |
20.01.2017р.
|
Методична тема
№ п/п |
Тема самоосвітньої діяльності |
Роки опрацювання
|
1. |
Гармонійне формування національно-свідомої особистості – громадянина-патріотра України |
2014-2018
|
|--
|2.|| Всебічний розвиток, виховання і соціалізація дітей з порушенням слухової функції задля успішної реалізації їх особистості у суспільстві|| 2018-2019|}