Тренинг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, жовтень 2014 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(][])
(мм)
Строка 9: Строка 9:
 
'''1 група'''
 
'''1 група'''
 
<br>'''Тренер:''' [[Участник:Дятлова Елена|Дятлова О.А.]]
 
<br>'''Тренер:''' [[Участник:Дятлова Елена|Дятлова О.А.]]
#Андрусішина Наталія Володимирівна
+
#[[Участник:Андрусішина Наталія|Андрусішина Наталія Володимирівна]]
 
#[[Участник:Артеменко Екатерина Сергеевна|Артеменко Катерина Сергіївна]]
 
#[[Участник:Артеменко Екатерина Сергеевна|Артеменко Катерина Сергіївна]]
 
#[[Участник:Валентина Лапушева|Лапушева Валентина Михайлівна]]
 
#[[Участник:Валентина Лапушева|Лапушева Валентина Михайлівна]]

Версия 11:45, 28 октября 2014

Содержание

Терміни навчання

На базі Енергодарського багатопрофільного ліцею проводиться тренінг для педагогічних працівників міста "Мережеві технології Веб 2.0 у педагогічній діяльності" з 27.10.2014р. по 31.10.2014р.

Слухачі курсу

Реєстрація учасників тренінгу
Результативність виконанних завдань
Рефлексія

1 група
Тренер: Дятлова О.А.

  1. Андрусішина Наталія Володимирівна
  2. Артеменко Катерина Сергіївна
  3. Лапушева Валентина Михайлівна
  4. Ленчовська Марина Василівна
  5. Оленич Оксана Анатоліївна
  6. Тришкура Тетяна Миколаївна
  7. Трубіцина Анастасія Леонідівна
  8. Федорченко Людмила Павлівна
  9. Шарабарова Світлана Станіславівна
  10. Шарай Альона Вікторівна

2 група
Тренер: Московська М.М.

  1. Галкіна Тетяна Мілібаївна
  2. Захарко Галина Михайлівна
  3. Коваль Семен Константинович
  4. Кулачек Наталія Володимирівна
  5. Мостенська Ірина Володимирівна
  6. Опинка Мальвина Андріївна
  7. Рябышева Галина Миколаївна
  8. Сухолецька Лілія Володимирівна
  9. Целовальник Тетяна Анатоліївна
  10. Шалбуєва Наталія Василівна

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності;
  • формування інформаційної культури;
  • ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі.
  • формувати інформаційну культуру.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів.

Слухачі будуть вміти:

  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати на ЗапоВікі
  • спілкуватися за допомогою блогів;
  • працювати в геосервісах;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • створювати карти знань

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Тренер: Дятлова Олена Анатоліївна
Засоби зв'язку з тренером:
E-mail: dyatlovaea@gmail.com
Тренер: Московська Марина Миколаївна
Засоби зв'язку з тренером:
E-mail: marinamoscows7@gmail.com

План тренінгу

Робочий навчально-тематичний план тренінгу

Практична робота для Тренінгу "Сервіси Веб 2.0" для вчителів м.Енергодара, червень 2012р.

День 1

Завдання Zero

Завдання 0.1 Створення або виявлення існування аккаунту Google

  1. відкрити браузер Mazila FireFox.
  2. до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням.
  3. увійти до власного аккаунту або створити новий обліковий запис.
  4. надіслати лист тренеру з темою: "Реєстрація учасника тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0", та змістом листа: "Прошу прийняти до групи учаснків тренінгу. Вказати прізвище, імя, по батькові повністю, номер моб. телефону".
  5. зайти в категорію Контакти, створити групу "Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0.", жовтень 2014" та внести контакті дані учасників тренінгу та тренера.
  6. надіслати усім учасникам групи лист з привітанням про початок тренінгу.

Завдання 0.2

  1. перейти за посиланням у спільний Google-документ: Реєстрація учасників тренінгу
  2. внести дані про себе

Завдання 1

Знайомство з сервісами Веб 2.0 Социальные сервисы Web 2.0

Завдання 2

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Завдання 3

Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"

Завдання 4

Презентація "Реєстрація на ЗапоВікі"
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"

Інструкція щодо створення Вікі-сторінки «Участник» на платформі ЗапоВікі.

Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 5

"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки
Практична робота "Створення візитки учасника"
Обов'язкова інформація

  • Прізвище, ім'я, по-батькові
  • Місце роботи
  • Посада
  • Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)

Допомога:Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Створення розділів різного рівня:

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 6

Створення посилання на візитку учасника

  • на цій сторінці (сторінці тренінгу) в розділі Учасники, знайти свою групу (за вказівкою тренера) та натиснути навпроти неї кнопку "Правити"
  • Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]

Завдання 7

Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:

Завдання 8

Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]

Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі

Завдання 9

Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Таблица назв категорій

Приклад візітки:

День другий

Google Диск. Використання Google Диску для збереження файлів.

Завдання 10

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Google ;
  2. перейти до Google Диск через меню сервісів Google (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
  3. змінити налаштування завантаження файлів за вказівкою тренера;
  4. натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору зі стрілочкою, спрямованою догори);
  5. обрати потрібні документи засобами відповідного вікна;
  6. дочекатись повного завантаження та переформатування файлу;
  7. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
  8. вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання);
  9. вбудувати до візитки текстовий документ
    на сторінці ЗапоВікі прописати команду: <googledocument> ... </googledocument>, де замість "..." вставити код документу; детальніше про вбудовування документів, презентацій та електронних таблиць дивіться сторінку з інструкцією

Завдання 11

Завантажте на Google Диск презентацію. Використайте для цього алгоритм поданий вище

Завдання 12

Створіть електронну таблицю "Журнал" з предмету для обчислення Тематичного оцінювання Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Google ;
  2. перейти до Google Диск через меню сервісів Google (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
  3. натиснути на кнопку Створити(червоного кольору);
  4. вибрати у списку, що відкриється, Таблиця;
  5. у лівому верхньому куті змінити назву Новая таблица на Журнал з ... (де ... назва предмету);
  6. у чарунку А1 введіть заголовок таблиці Журнал ... класу з ... (назва предмету)
  7. у чарунку А2 введіть заголовок № п/п;
  8. у діапазон чарунок А3:А13 введіть номери від 1 до 10. Використайте автозаповнення;
  9. у чарунку В2 введіть заголовок ПІБ;
  10. у діапазон чарунок В3:В13 введіть Прізвища та імена десяти учнів;
  11. у діапазон чарунок С2:J2 введіть дати восьми уроків;
  12. у діапазон чарунок С3:J13 введіть поточні оцінки учнів;
  13. у чарунку К2 введіть заголовок ТО;
  14. у чарунку К3 введіть формулу для підрахунку тематичної оцінки. Використайте функію AVERAGE(С3:J3) для визначення середнього арифметичного;
  15. скопіюйте формулу з чарунки К3 до чарунки К13;
  16. для заголовків сповпчиків (А2:К2) застосуйте напівжирне накреслення, колір;
  17. для усієї таблиці застосуйте межі;
  18. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
  19. вставити до візитки посилання на електрону таблицю Журнал з ... (де ... назва предмету).

Завдання 13

Google Диск. Мережевий опитувальник.

  1. перейти до Google Диску;
  2. клацнути червону кнопку Створити, обрати створення Форми;
  3. додати до форми серію запитань різних типів;
  4. розмістити посилання на форму на вікі-візитці учасника.

Завдання 14

Онлайн-календар Завдання: створити онлайн-календар з власним розкладом уроків

Послідовність дій:

  1. з електронної скриньки перейти за посиланнями Гугл на Календар, при першому вході вказати логін та пароль (якщо потрібно);
  2. створити новий календар за загальною назвою "Розклад уроків";
  3. створити неперервну подію "Розклад уроків" на термін 3.11.2014-7.11.2014;
  4. додати 3-4 короткочасних події (олімпіада, конкурс, позакласне міроприємство);
  5. змінити налаштування календаря, зробити його загальнодоступним;
  6. отримати HTML-посилання на календар, зробити посилання з візитки ЗапоВікі на календар.

Завдання 15

Сервіси для публікації документів

Завдання: викласти власні розробки (текст та презентацію) на двох з сервісів:

Посилання на опубліковані документи вставити до візитки.

Завдання 16

Фотосервіси. Створення фотоальбомів.

Завдання: створити фотоальбоми, використовуючи веб-альбоми Picasa. Фотоальбоми:

  • трудові будні (фото уроків);
  • видатні вчені;
  • улюблені куточки мого міста;
  • ЗНЗ міста.

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері не меньше 5 портретів видатних науковців / писменників або завчасно підготувати інші фото, що мають будти розміщені в Мережі;
  2. перейти до веб-альбомів Picasa, виконати перший вхід (вказати пароль Google);
  3. створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети до альбому;
  4. надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
  5. вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому НазваФотоальбому].

Завдання 17

Відеосервіси Мережі. Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовність дій:

  1. зайдіть на сервіс YouTube
  2. знайти в відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  3. в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі [URLроліку НазваРоліку];
  4. в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
  5. зберегти сторінку візитки.

Скачать ролики с youtube - http://en.savefrom.net/

Завдання 18

Створення карти знань

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.

Послідовність дій:

  1. перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу з вашого предмету середньої школи;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника (ім'я файлу задаємо за принципом Kartaznaniu_Petrov_Ivan_27december2010, категорія - [[Категория:Изображение:Карта знаний]])
  6. вбудувати зображення до візитки учасника, як внутрешне посилання.

Додаткова інформація: Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений

Необхідні ресурси


Презентації:

Блоги та ЖивийЖурнал:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Веб-мікси:

Необхідні посилання

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси:

Інше

Корисна інформація

Загальні поняття

Baird.gif

Створення візитки на ЗапоВікі

*Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі NEW!  


УВАГА! Візитки курсантів повинні мати категорію [[Категория:Участник]]

*Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі Дуже корисна інформація!    Тут можна знайти інформацію, як додавати фото 
*Правила форматування тексту на ЗапоВіКІ Дуже корисна інформація!  
*Таблиця кольорів Дуже корисна інформація!  

Для написання статті

Дві статті, на які слід зважати під час створення статті на ЗапоВікі

  1. Про авторське право

  2. Правила написання статей на ЗапоВікі


Статті для розширення кругозору. Ці технології на ЗапоВікі не спрацьовують.
Як оформити список літератури Оформлення Примітки Оформлення цитат

Використання геосерверів

відео урок

Відео на YorTube

Хмарні технології в освіті

Створюємо власний блог

Відвідуйте блог-приклад для курсантів Web2.0 містить алгоритм створення власного блогу

Приклад тематичного блогу містить цікаву інформацію з використання онлайн календарів на сервісах Google

ВебМикс - візуальні закладки

Приклад

Онлайн редактор вправ

Приклади робіт курантів

  1. Тут можна переглянути приклади робіт курсанта. Зверніть особливу увагу на сайт курсанта.

Приклад візитки Курсанта

  1. Відео - приклад видео з YouTube. Роздуми за темою "Навчальний процес та Інтернет"
  2. [1] - приклад відео з RuTube. Предмет Хімія
  3. моя закачка на YouTube
  4. Карта с маршрутом