Тренінг "Інтерактивні засоби навчання"

Материал из ЗапоВики
Версия от 22:30, 26 декабря 2016; Aviket (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Навчання за допомогою інтерактивної засобів навчання набагато ефективніше за навчання тільки з комп'ютером і проектором. Забезпечується ефективна і динамічна подача матеріалу за рахунок можливості малювати і робити записи поверх будь-яких застосувань і веб-ресурсів, зберігати і роздруковувати зображення на інтерактивній поверхні разом з записами, зробленими під час заняття, підвищується мотивація учнів завдяки різноманітному захоплюючому і динамічному використанню ресурсів, з’являється можливість для інтерактивного ведення уроку, під час якого траєкторія навчання залежить від сприйняття матеріалу та визначається зворотнім зв’язком.

Попередній тренінг - "Використання інтерактивної дошки в навчально-виховному процесі" (2012-2013 рр)

Содержание

Програма тренінгу

Основна мета тренінгу

Основна мета тренінгу: продемонструвати можливості інтерактивних засобів навчання, ознайомити слухачів з основними теоретичними відомостями про інтерактивні засоби навчання, їх основні характеристики та спеціалізоване програмне забезпечення, сформувати у слухачів уявлення про функціональні можливості цього ПЗ, надати можливість отримати належні практичні навички роботи з програмами, запропонувати певні методичні поради щодо використання інтерактивних засобів навчання в роботі вчителя, розвивати вміння проектувати урок з використанням цього обладнання.

Категорія слухачів

Категорія слухачів: тренінг розрахований на педагогів будь-яких спеціальностей та категорій, що мають комп’ютерні навички на рівні впевненого користувача.

Тренери

Загальні відомості про навчання

В процесі навчання на тренінгу слухачі ознайомляться:

  • з видами інтерактивних засобів навчання та їх технічними характеристиками;
  • з видами спеціалізованого ПЗ для інтерактивних засобів навчання, особливостями його використання;
  • з особливостями роботи з інтерактивними засобами навчання;
  • з базовими засадами підготовки уроку з використанням інтерактивних засобів навчання.

Матеріально-технічне забезпечення викладання тренінгу:

  • сучасна комп’ютерна техніка;
  • мультимедійний проектор;
  • інтерактивна дошка або мобільний пристрій для забезпечення інтерактивної поверхні;
  • сучасне програмне забезпечення: операційна система (наприклад, Microsoft Windows), повний пакет офісних програм (наприклад, Microsoft Office), спеціалізоване програмне забезпечення для інтерактивної дошки;
  • швидкісний інтернет-канал для використання під час тренінгу відповідних онлайн-ресурсів.

Можливі способи навчання

  1. Тренінги.Навчання на тренінгу можливе за кількіома формами. Зміст інваріантних модулів тренінгу є однаковим, зміст варіативного модуля передбачає ознайомлювальне вивчення ПЗ за вибором слухачів для ІЗН певного виробника з тих, які наявні в навчальному закладі. Контрольно-діагностичний модуль містить вхідне та вихідне діагностування. Навчання розпочинається з обов’язкової діагностичної практичної роботи для визначення відповідності ІТ-навичок слухача вхідним вимогам. За час тренінгу слухач виконує за певними вимогами три обов’язкові практичні завдання, які демонструє під час підсумкового заняття (конференції).
    1. Очний тренінг (спецкурс) на базі ЗОІППО або навчального закладу (п’ятиденна очна програма на 50 год).
    2. Очно дистанційний тренінг: очне навчанння у групі на базі опорного закладу освіти або ЗОІППО протягом трьох днів та подальше самостіне навчання з супроводом з боку дистанційного курсу (підготовка та корекціяя залікових завдань, участь у обговоренні робіт учасників). Тренінг проводиться за попередніми заявами. Тренером групи може бути особа, що має сертифікат обласного тренінгу, або запрошені обласні тренери. Для тренера навчального закладу може бути організовано попередні консультації з обласними тренерами.
    3. Дистанційний тренінг на платформі ДН do.ciit.zp.ua.
  2. Самостійне навчання за запропонованими матеріалами. Результатом навчання має бути виконання сертифікаційної роботи згідно вимогам тренінгу

Навчання за будь-яким способом має завершуватися виконанням залікових сертифікаційних робіт. За умови якісного виконання усіх завдань слухач отримує сертифікат за програмою «Використання інтерактивних засобів навчання».

Дистанційні тренінги з використання ІЗН

З 2014 року на дистанційній платформі кафедри інформатики і інформаційних технологій в освіті організоване проведення тренінгів з використання інтерактивних засобів навчання.

Спецкурс (тренінг) "Інтерактивні засоби навчання" (очно-дистанційний)

Кількість годин:

  • очна частина – 24 год.
  • дистанційна частина – 36 год.)

Учасники:

Спецкурс (тренінг) "Інтерактивні засоби навчання" (очний)

  • Кількість годин – 50

Вимоги до залікової роботи

В якості залікової роботи тренінгу слухач надає три розробки:

  1. фліпчарт-розробка до уроку за фахом слухача, виконаний в середовищі програми Smart Notebook
  2. фліпчарт-розробка до уроку за фахом слухача, виконаний в середовищі іншого з спеціалізованих ПЗ (за вибором слухача)
  3. фліпчарт-розробка до уроку за фахом слухача, виконаний за допомогою комплексного застосунку Easiteach Next Generation.

Всі три розробки виконуються за власним сценарієм слухача, але мають містити обов’язкові компоненти:

  • титульний аркуш, на якому зазначено тему (фрагмент-цитата з програми предмету), тему уроку, номер або місце уроку в темі, автора файлу, цільову аудиторію, нотатки для вчителя (бажано);
  • кілька аркушів з інформацією: текстовою, графічною, звуковою, вбудованим відео тощо (кількість - за змістом);
  • 2-3 аркуші, зміст яких передбачається змінювати під час показу матеріалу, використовуючи переміщення/переконфігурування об’єктів, застосування чорнил або анімації;
  • 2-3 аркуші, побудовані з застосуванням специфічних для даного ПЗ можливостей та інструментів (вимірювальних, флеш-анімації, карт, інтернет-об’єктів тощо).

Всі сторінки повинні мати оформлення в певному стилі та вказівки щодо роботи з інтерактивними елементами.

Кожна розробка супроводжується описовим документом, де зазначений сценарій використання розробки на уроці та для самостійної роботи учнів.

Якщо ви обрали самостійне вивчення, а ПЗ до вашого інтерактивного засобу не розглядалось під час тренінгу, вам належить надати тренерам можливість ознайомитись з цим ПЗ.

Створені файли для експертизи належить надіслати до кафедри ІІТО ЗОІППО за адресою ciit.zp@gmail.com.

На допомогу вчителю