Тренінг "Веб-інструментарій вчителя-мовника", ЗОІППО, травень 2019 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «=Терміни навчання= 02-04 травня 2019 року<br> Розклад тренінгу =Учасники тренінгу= Учителі росі…»)
 
 
(не показаны 5 промежуточных версий 2 участников)
Строка 1: Строка 1:
 
=Терміни навчання=
 
=Терміни навчання=
 
02-04 травня 2019 року<br>
 
02-04 травня 2019 року<br>
Розклад тренінгу
+
[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EnUFcam4-eSvENseZyxpgKL3VdnFCAYXY0Ijz9e6hVU/edit?usp=sharing Розклад тренінгу]
 +
 
 
=Учасники тренінгу=
 
=Учасники тренінгу=
 
Учителі російської мови, літератури, зарубіжної літератури<br>
 
Учителі російської мови, літератури, зарубіжної літератури<br>
'''Роботи учасників'''<br>
+
'''[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dnz1LPzqtMV-Y6E7PEkEL1SUqWrAiWo09HjeENHHD6I/edit?usp=sharing Роботи учасників]'''<br>
'''Кількість сертифікатів '''<br>
+
'''Кількість сертифікатів '''<br>
'''Фото тренінгу'''
+
'''[https://photos.app.goo.gl/2TeCf4Xr4TWb8TES8 Фото тренінгу]'''
  
 
=Тренери=
 
=Тренери=
Строка 43: Строка 44:
 
*Google-диск: призначення, інтерфейс, можливості
 
*Google-диск: призначення, інтерфейс, можливості
 
**завантаження власних документів, онлайн офіс
 
**завантаження власних документів, онлайн офіс
**можливість колективної роботи: приклад
+
**можливість колективної роботи: приклади
**[https://docs.google.com/presentation/d/15br9h1MxFsE20648mRSkFhp--F7_BumWCb2puc_6MWo/edit?usp=sharing колективна робота в презентації]
+
***[https://docs.google.com/presentation/d/15br9h1MxFsE20648mRSkFhp--F7_BumWCb2puc_6MWo/edit?usp=sharing колективна робота в презентації]
**[https://docs.google.com/document/d/1nrstoy2PDyaOFtYMB34-UxRdOgqBx4Q7l35JyOJckjY/edit?usp=sharing колективна робота у текстовому редакторі]  
+
***[https://docs.google.com/document/d/1nrstoy2PDyaOFtYMB34-UxRdOgqBx4Q7l35JyOJckjY/edit?usp=sharing колективна робота у текстовому редакторі]  
 
*Google-форми
 
*Google-форми
 
**приклади: опитування, контрольна робота
 
**приклади: опитування, контрольна робота
Строка 61: Строка 62:
  
 
=='''Інтерактивності в Мережі'''==
 
=='''Інтерактивності в Мережі'''==
*Конструктор інтерактивних презентацій [https://genial.ly Genially]
+
<table><tr><td width=500>
**[https://view.genial.ly/5a9a6bc7907c54583c324a9b/genially Резюме Тома Сойера]
+
*Конструктор интерактивных презентаций [https://genial.ly Genially]
**[https://view.genial.ly/5a97cc6ef01699624a0f8ddc/genially История книгопечатания]
+
*[https://readymag.com Конструктор онлайн-презентаций ReadyMag]
**[https://view.genial.ly/5a96ca368a720a14321bccd9/genially Сочинения разных жанров]
+
* [http://learningapps.org Конструктор интерактивных упражнений Learningapps.org]
*Конструктор інтерактивних завдань [http://learningapps.org LearningApps]:
+
* [https://onlinetestpad.com/ Кроссворды, опросы, тесты, викторины Online Test Pad]
**[http://learningapps.org/1457814 Помоги авторам найти свои произведения!]
+
* Кроссворды:
**[http://learningapps.org/1106739 Герои сказок]
+
**[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ "Фабрика кроссвордов"]
**[http://learningapps.org/1285890 «Служить бы рад, прислуживаться тошно»]
+
**[https://crosswordlabs.com/# Crossword Labs]
*[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ "Фабрика кроссвордов"]:
+
* [http://rebus1.com/ Ребусы Rebus1]
**[http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=899341A4503A59AU Герои сказок и их права]
+
* Облака слов:  
**[http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=C43A5A041E0A24AU Легенды и мифы Древней Греции]
+
** [http://www.wordle.net/ Wordle]
**[http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=753B2E67485F4BAU Антуан де Сент-Экзюпери Маленький принц]
+
** [https://www.jasondavies.com/wordcloud/#%2F%2Fwww.jasondavies.com%2Fwordcloud%2Fabout%2F WordCloud]
*Стінгазети  [http://www.wikiwall.ru/ Wikiwall]:
+
** [http://worditout.com/ WordItOut]
**[http://www.wikiwall.ru/wall/aa9ed964fd1a517322abbd8b83577677 Тема одиночества в произведениях поэтов]
+
** [https://tagul.com/ Tagul]
**[http://wikiwall.ru/wall/f1ad75683269992ab356b680ffb27900 Мятежный гений вдохновенья]
+
** [http://www.tagxedo.com/app.html Tagxedo]
**[http://wikiwall.ru/wall/15a218b18d8ace03d971a85e0b3092e3 «Он больше, чем поэт…»]
+
*Ментальные карты
*Інтерактивні плакати [https://www.thinglink.com/ ThingLink]
+
**[https://mind42.com/ Mind42]
**[https://www.thinglink.com/scene/647833079167057921 В. Драгунский "Он упал на траву...". Дневник Ермаковой Лизы]
+
**[https://coggle.it/ Coggle]
**[https://www.thinglink.com/scene/503225040880271360 Книги, помогающие жить]
+
**[https://www.mindmeister.com/ru MindMeister]
**[https://www.thinglink.com/scene/730920212546715650 Winter Holidays Around the World]
+
* [https://www.thinglink.com/ Интерактивные плакаты ThingLink]
*[https://quizlet.com/ Quizlet]: обучение с карточками:
+
*QR-коды
**[https://quizlet.com/165360571/flash-cards/ Литература]
+
**[http://foxtools.ru/ FoxTools]
**[https://quizlet.com/140318751/flash-cards/ Лермонтов]
+
*Онлайн-стены
**[https://quizlet.com/125352673/flash-cards/ Падежи]
+
**[http://wikiwall.ru/wall/de96e65a314a88a4cc84558d2d440d6c/bbe52fc603fb03b7419b2650fc951410 WikiWall]
*[https://www.mindmeister.com/ru MindMeister]:карта знань.  
+
**[https://ru.padlet.com/ Padlet]
**[https://www.mindmeister.com/nl/222280535/_ Каковы положительные и отрицательные стороны влияния СМИ на русский язык?]
+
**[http://en.linoit.com/ LinoIt]
**[https://www.mindmeister.com/ru/23964216/_ Сетевые сервисы в помощь учителю русского языка и литературы]
+
* [http://www.jigsawplanet.com/ Пазлы JigsawPlanet]
**[https://www.mindmeister.com/ru/18503329/_ Активные методы обучения на уроках русского языка и литературы]
+
</td><td>
**[https://www.mindmeister.com/ru/521725250/_ Готовимся к введению профессионального стандарта педагога]
+
*Онлайн-закладки
*Инструкции:
+
** [http://symbaloo.com/ Веб-миксы Symbaloo]
**[http://www.slideshare.net/Masha___Ivanova/mindmeister-23713109 Инструкция по работе с сервисом Mindmeister (презентация)]
+
**[https://www.pearltrees.com/ PearlTrees]
**[http://biblioobzor.blogspot.com/2013/11/mindmeister.html Интеллект- карта MindMeister (текстовое описание)]
+
* Коллажи
*Інші сервіси та можливості:
+
**[https://www.befunky.com/ BeFunky]
**[http://www.easel.ly/ Інфографіка]
+
**[https://mycollages.ru/ MyCollages]
**Пазли [http://www.jigsawplanet.com/ JigsawPlanet] та [http://puzzing.ru/ Puzzing]
+
**[http://www.getloupe.com/create Loupe Collage]
 
+
**[https://fotoram.io/ Fotoramio]
 +
*Работа с картинками
 +
**[http://addtext.com/ Текст на картинке]
 +
**[http://quozio.com Оформление цитат]
 +
*Рабочие листы
 +
**[https://goformative.com/ Formative]
 +
**[http://app.wizer.me/ Wizer.me]
 +
**[https://www.liveworksheets.com/ Live Worksheets]
 +
*Инфографика
 +
**[http://www.easel.ly/ Easelly]
 +
**[https://www.visme.co/ Visme]
 +
**[https://piktochart.com/ Piktochart]
 +
*Обратная связь
 +
**[https://www.plickers.com Plickers]
 +
**[https://kahoot.com/ Kahoot!]
 +
**[https://quizizz.com/ Quizizz]
 +
**[http://www.triventy.com/ Triventy]
 +
**[https://www.zzish.com/ Zzish]
 +
**[https://www.mentimeter.com/ Mentimeter]</td></tr></table>
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів‏‎]]
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів‏‎]]

Текущая версия на 12:38, 4 мая 2019

Содержание

Терміни навчання

02-04 травня 2019 року
Розклад тренінгу

Учасники тренінгу

Учителі російської мови, літератури, зарубіжної літератури
Роботи учасників
Кількість сертифікатів
Фото тренінгу

Тренери

Контакти:

Контакти:

    • Робочий телефон: (061)-222-25-82
    • E-mail: tatyanaputy@gmail.com

Програма тренінгу

Вхідне опитування учасників

Загальна інформація

Особливості навчання учнів мови та літератури в умовах розвитку електронної лінгводидактики
Веб-сервіси у професійній діяльності вчителя-предметника

Робота з сучасними сервісами Веб 2.0. Google-сервіси

  • Огляд Google-сервісів
  • Пошта Gmail.com
    • реєстрація пошти Gmail.com (Пошта gmail com: реєстрація, вхід, як відправити лист)
    • налаштування електронної скриньки: додаткові розділи, мітки,теми
    • відправка та отримання повідомлення
  • Google-диск: призначення, інтерфейс, можливості
  • Google-форми
    • приклади: опитування, контрольна робота
    • створення Google-форми
    • створення Google-тесту
  • Blogger
    • приклади
    • вбудовування довільної сторінки
      якщо на ресурсі відсутня кнопка вбудовування, використовуємо IFRAME таким чином:
      • <iframe height="650" width="650" name="frame" scrolling="auto" src="URL"> </iframe>,
        де
      • height – висота фрейма
        width – ширина фрейма
      • name – им’я фрейма (тут можна написати довільне значення)
      • scrolling – відповідає за появу стрічок прокрутки: його значення auto робить так, что прокрутка з’явиться лише за необхідності, за значення no стрічки прокрутки не будуть з’являтися, але прокрутити сторінку буде неможливо, можна лише переглянути її фрагмент заввишки як зазначено
      • src – адреса потрібної сторінки, що вбудовується: тут треба зазначити повну адресу сторінки.

до відома: в режимі редагування сторінки можливе відображення лише рамки фрейма, ала в режимі перегляду блога (сайта) фрейм відображатиметься коректно (заповненим).

Інтерактивності в Мережі