Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес", жовтень 2019, ЗОІППО — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Поняття про квест-технологію)
(Сюжет та орг.моменти)
Строка 56: Строка 56:
  
 
====Сюжет та орг.моменти====
 
====Сюжет та орг.моменти====
 +
*Вправа "Планування квесту: що, коли, як"
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/14D9Zl-eLV172MTFDBhtA7HnQ2PlMiwDofHJg6LomujI/edit?usp=sharing Організаційні моменти]
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/14D9Zl-eLV172MTFDBhtA7HnQ2PlMiwDofHJg6LomujI/edit?usp=sharing Організаційні моменти]
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/1OVB15lsQ63X2i_bnj2KAaQzYE3JvqmVOBOJGNQWw9P4/edit?usp=sharing Сюжет квесту: правила створення]
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/1OVB15lsQ63X2i_bnj2KAaQzYE3JvqmVOBOJGNQWw9P4/edit?usp=sharing Сюжет квесту: правила створення]

Версия 09:44, 7 октября 2019

Содержание

Загальна інформація

Терміни навчання

  • 15-17.10.2019

Місце проведення

ЗОІППО, аудиторія 9/2

Тренери

  • Сокол Ірина Миколаївна - кандидат педагогічних наук, доцент Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті.
  • Давидовський Максим Володимирович - завідувач Обласного науково-методичного центру інформатизації освіти.

Світлини

  • Фотоальбом тренінгу

Нормативна база

Розробки квестів

Розробки освітніх квестів

Приклади освітніх квестів

План тренінгу

1 день

  • Знайомство
  • Орг.моменти

Граємось у квести

  • Веб-квест "В пошуках скарбів"
  • Квест-кімната: https://www.learnis.ru
  • Вправа "Аналіз участі у квестах" (написати + / -)
  • Вправа "Квест - це".
    • Зайдіть у menti.com
    • Введіть код
    • Напишіть, що у вашому розумінні є квест

Поняття про квест-технологію

Сюжет та орг.моменти

2 день

Сюжет та орг.моменти

  • Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
  • Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Побудова квестів

3 день

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Формуюче оцінювання

Аналіз квестів

  • Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення

Додатково