Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес", жовтень 2019, ЗОІППО — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 58: Строка 58:
 
*Вправа "Планування квесту: що, коли, як"
 
*Вправа "Планування квесту: що, коли, як"
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/14D9Zl-eLV172MTFDBhtA7HnQ2PlMiwDofHJg6LomujI/edit?usp=sharing Організаційні моменти]
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/14D9Zl-eLV172MTFDBhtA7HnQ2PlMiwDofHJg6LomujI/edit?usp=sharing Організаційні моменти]
*Робота з шаблонами квестів -  [https://docs.google.com/document/d/10rNwX-zegZiU85NUwD1DEwFnB7bjL_njtkOhN58-Bvw/edit?usp=sharing Розробки освітніх квестів]
+
*Робота з шаблонами квестів -  [https://drive.google.com/drive/folders/1DCqnm541VkPOz2Dc_pdqXCfXPsPcPNuH?usp=sharing Розробки освітніх квестів]
  
 
====Сюжет освітнього квесту====
 
====Сюжет освітнього квесту====
 
*Вправа "Аналіз сюжетів"
 
*Вправа "Аналіз сюжетів"
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/1OVB15lsQ63X2i_bnj2KAaQzYE3JvqmVOBOJGNQWw9P4/edit?usp=sharing Сюжет квесту: правила створення]
 
*[https://docs.google.com/presentation/d/1OVB15lsQ63X2i_bnj2KAaQzYE3JvqmVOBOJGNQWw9P4/edit?usp=sharing Сюжет квесту: правила створення]
*Робота з шаблонами квестів -  [https://docs.google.com/document/d/10rNwX-zegZiU85NUwD1DEwFnB7bjL_njtkOhN58-Bvw/edit?usp=sharing Розробки освітніх квестів]
+
*Робота з шаблонами квестів -  [https://drive.google.com/drive/folders/1DCqnm541VkPOz2Dc_pdqXCfXPsPcPNuH?usp=sharing Розробки освітніх квестів]
 
*Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.
 
*Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.
  
Строка 72: Строка 72:
 
===<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''2 день'''</div>===
 
===<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''2 день'''</div>===
 
====Сюжет та орг.моменти====
 
====Сюжет та орг.моменти====
*Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
+
*Робота з шаблонами квестів - [https://drive.google.com/drive/folders/1DCqnm541VkPOz2Dc_pdqXCfXPsPcPNuH?usp=sharing Розробки освітніх квестів]
 
*Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.
 
*Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.
  
Строка 113: Строка 113:
 
===<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Додатково'''</div>===
 
===<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Додатково'''</div>===
 
*[http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/komp_2014_6_12.pdf Веб-квест "В пошуках скарбів"]
 
*[http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/komp_2014_6_12.pdf Веб-квест "В пошуках скарбів"]
 +
  
  
 
[[Категория:Впровадження квест-технологій в освітній процес]]
 
[[Категория:Впровадження квест-технологій в освітній процес]]

Версия 08:59, 11 октября 2019

Содержание

Загальна інформація

Терміни навчання

  • 15-17.10.2019

Місце проведення

ЗОІППО, аудиторія 9/2

Тренери

  • Сокол Ірина Миколаївна - кандидат педагогічних наук, доцент Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті.
  • Давидовський Максим Володимирович - завідувач Обласного науково-методичного центру інформатизації освіти.

Світлини

  • Фотоальбом тренінгу

Нормативна база

Розробки квестів

Розробки освітніх квестів

Приклади освітніх квестів

План тренінгу

1 день

  • Знайомство
  • Орг.моменти

Граємось у квести

  • Веб-квест "В пошуках скарбів"
  • Квест-кімната: https://www.learnis.ru
  • Вправа "Аналіз участі у квестах" (написати + / -)
  • Вправа "Квест - це".
    • Зайдіть у menti.com
    • Введіть код
    • Напишіть, що у вашому розумінні є квест

Поняття про квест-технологію

Плануємо квест. Організаційні моменти

Сюжет освітнього квесту

Аналіз

  • Аналіз орг.моментів та сюжету
  • Рефлексія 1 дня

2 день

Сюжет та орг.моменти

  • Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
  • Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Побудова квестів

3 день

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Формуюче оцінювання

Аналіз квестів

  • Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення

Додатково