Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес", жовтень 2019, ЗОІППО — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(План тренінгу)
(2 день)
Строка 99: Строка 99:
 
*Створення кросворду: https://crosswordlabs.com/
 
*Створення кросворду: https://crosswordlabs.com/
 
*Створення Квест-кімнати: https://www.learnis.ru  
 
*Створення Квест-кімнати: https://www.learnis.ru  
 +
*Інфографіка: https://www.easel.ly/
  
 
====Побудова квестів====
 
====Побудова квестів====

Версия 15:15, 15 октября 2019

Содержание

Загальна інформація

Терміни навчання

  • 15-17.10.2019

Місце проведення

ЗОІППО, аудиторія 9/2

Тренери

  • Сокол Ірина Миколаївна - кандидат педагогічних наук, доцент Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті.
  • Давидовський Максим Володимирович - завідувач Обласного науково-методичного центру інформатизації освіти.

Світлини

  • Фотоальбом тренінгу

Нормативна база

Розробки квестів

Розробки освітніх квестів

Приклади освітніх квестів

План тренінгу

1 день

  • Знайомство
  • Орг.моменти

Граємось у квести

  • Веб-квест "В пошуках скарбів"
  • Квест-кімната: https://www.learnis.ru
  • Вправа "Аналіз участі у квестах" (написати + / -)
  • Вправа "Квест - це".
    • Зайдіть у menti.com, введіть код
    • Напишіть, що у вашому розумінні є квест

Quest tening zoippo.png

Поняття про квест-технологію

Плануємо квест. Організаційні моменти

Сюжет освітнього квесту

Аналіз

  • Аналіз орг.моментів та сюжету
  • Рефлексія 1 дня. Вправа "Рука":
    • у великому пальці – що дуже сподобалося;
    • у вказівному, що хотів (ла) би отримати для себе особисто і свого розвитку ще від лектора;
    • у середньому – що точно взяв (а) для впровадження;
    • у безіменному – що потрясло емоційно;
    • у мізинці – чого було мало, хочеться більше (але не від тренера, а в самоосвіті після тренінгу).

2 день

Сюжет та орг.моменти

  • Вправа "Оголошення"
  • Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
  • Аналіз організаційних питань та сюжету колег. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Побудова квестів

Рефлексія

  • Вправа "Потяг"
    • Написати "ВАУ"
    • Написати "НУУУУ"

3 день

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Критерії оцінювання

  • Приклади критеріїв оцінювання
  • Створення критеріїв оцінювання власного квесту

Формуюче оцінювання

Аналіз квестів

  • Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення

Додатково