Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес", жовтень 2019, ЗОІППО
Материал из ЗапоВики
Версия от 15:13, 15 октября 2019; Dominic28 (обсуждение | вклад)
Содержание |
Загальна інформація
Терміни навчання
- 15-17.10.2019
Місце проведення
ЗОІППО, аудиторія 9/2
Тренери
- Сокол Ірина Миколаївна - кандидат педагогічних наук, доцент Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті.
- Давидовський Максим Володимирович - завідувач Обласного науково-методичного центру інформатизації освіти.
Світлини
- Фотоальбом тренінгу
Нормативна база
- Лист КЗ "ЗОІППО" ЗОР № 544 від 01.10.2019 Про проведення тренінгу «Впровадження квест-технології в освітній процес»
- Наказ ДОН ЗОДА від 26.12.2018 р. №751 "Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Запорізької області на навчальних тренінгах на базі КЗ "ЗОІППО" ЗОР у 2019 році"
Розробки квестів
Приклади освітніх квестів
- Веб-квест "В пошуках скарбів"
- Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я
- Школа дорожной безопасности
- QR-квест на уроке
- Вязалки
- Квест по трудовому обучению "Интересное рядом"
- Квест Citius, Altius, Fortius
План тренінгу
1 день
- Знайомство
- Орг.моменти
Граємось у квести
- Веб-квест "В пошуках скарбів"
- Квест-кімната: https://www.learnis.ru
- Вправа "Аналіз участі у квестах" (написати + / -)
- Вправа "Квест - це".
- Зайдіть у menti.com, введіть код
- Напишіть, що у вашому розумінні є квест
Поняття про квест-технологію
- Знайомство з квест-технологією: поняття, класифікація, визначення.
- Приклади освітніх квестів
- Вправа "Шукаємо родзинку":
- переглянути різні приклади квестів
- виписати 1 цікавий сюжет, 1 завдання, 1 іншу "родзинку"
- Обговорення роботи
Плануємо квест. Організаційні моменти
- Вправа "Планування квесту: що, коли, як"
- Організаційні моменти
- Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
Сюжет освітнього квесту
- Вправа "Аналіз сюжетів"
- Сюжет квесту: правила створення
- Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
- Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.
Аналіз
- Аналіз орг.моментів та сюжету
- Рефлексія 1 дня. Вправа "Рука":
- у великому пальці – що дуже сподобалося;
- у вказівному, що хотів (ла) би отримати для себе особисто і свого розвитку ще від лектора;
- у середньому – що точно взяв (а) для впровадження;
- у безіменному – що потрясло емоційно;
- у мізинці – чого було мало, хочеться більше (але не від тренера, а в самоосвіті після тренінгу).
2 день
Сюжет та орг.моменти
- Вправа "Оголошення"
- Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
- Аналіз організаційних питань та сюжету колег. Робота з коментарями у Google-документах.
QR-коди
- Використання QR-кодів в освітньому процесі
- Використання QR-кодів у квестах
- Робота з QR-кодами
- Створення коду: http://www.qr-code.com.ua/
- Читання коду: http://foxtools.ru/QR
Різні сервіси Веб 2.0
- Створення онлайн пазлів: http://www.jigsawplanet.com/
- Створення друкованих пазлів: https://pazlodrom.ru/
- Створення онлайн ребусів: http://rebus1.com/ua/index.php
- Хмара слів: https://wordart.com/
- Створення кросворду: https://crosswordlabs.com/
- Створення Квест-кімнати: https://www.learnis.ru
Побудова квестів
- Презентація "Створення квестових завдань"
- Вправа "Квест / не квест"
- Робота з квестовими завданнями
Рефлексія
- Вправа "Потяг"
- Написати "ВАУ"
- Написати "НУУУУ"
3 день
Завдання квесту
- Створення творчих пошукових завдань
- Аналіз створених завдань
Критерії оцінювання
- Приклади критеріїв оцінювання
- Створення критеріїв оцінювання власного квесту
Формуюче оцінювання
- Формуюче оцінювання
- Розробка документу формуючого оцінювання
Аналіз квестів
- Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення