Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес" для вчителів основ здоров'я, вересень 2019, Костянтинівський ліцей "Ерудит" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(2 день)
(Фотоальбом)
 
Строка 19: Строка 19:
  
 
==<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Фотоальбом'''</div>==
 
==<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Фотоальбом'''</div>==
...
+
[https://photos.app.goo.gl/i8mUr1hKNGe88g9XA Світлини]
  
 
==<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Розробки квестів'''</div>==
 
==<div style="background-color:lightSkyBlue" align=center>'''Розробки квестів'''</div>==

Текущая версия на 16:53, 25 сентября 2019

Содержание

Загальна інформація

Терміни навчання

  • 23-25.09.2019

Місце проведення

Костянтинівський ліцей "Ерудит" Мелітопольської районної ради Запорізької області

Слухачі курсу

вчителі основ здоров'я

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності
  • ознайомлення з квест-технологією
  • побудова власного освітнього квесту

Тренери

  • Сокол Ірина Миколіївна - к.п.н., доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті
  • Півненко Ю.В. - к.п.н., доцент кафедри реабілітаційної педагогіки і здорового способу життя

Фотоальбом

Світлини

Розробки квестів

Розробки освітніх квестів

Приклади освітніх квестів

Попередні тренінги

План тренінгу

1 день

  • Орг.моменти
  • Знайомство

Граємось у квести

Поняття про квест-технологію

Сюжет та орг.моменти

2 день

Сюжет та орг.моменти

  • Робота з шаблонами квестів - Розробки освітніх квестів
  • Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Побудова квестів

3 день

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Формуюче оцінювання

Аналіз квестів

  • Аналіз розробок квестів "Стратегія 3-2-1": 3 коментаря + 2 питання + 1 ідея для покращення

Додатково