Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів-предметників Вознесенівського району, жовтень-листопад 2017 — различия между версиями
HALINA60 (обсуждение | вклад) (дика галина андріївна) |
(→Слухачі курсу) |
||
Строка 31: | Строка 31: | ||
# ''[[Участник: DENISzp |Іваніченко Денис Костянтинович]]'' | # ''[[Участник: DENISzp |Іваніченко Денис Костянтинович]]'' | ||
# ''[[Участник: HALINA60 |Дика Галина Андріївна]]'' | # ''[[Участник: HALINA60 |Дика Галина Андріївна]]'' | ||
+ | # ''[[Участник: cvt.lanachka |Ярошенко Світлана Миколаївна]]'' | ||
</font> | </font> |
Версия 11:34, 1 ноября 2017
Содержание |
Терміни навчання
31 жовтня 2017р. - 24 листопада 2017р.
Слухачі курсу
Педагогічні працівники Вознесенівського району
Реєстрація учасників тренінгу: Анкета участника тренінгу
Результати виконаних завдань Перевірено 01.11.2017 ???
- Канаш Оксана Іванівна
- Калиниченко Ірина Вікторівна
- Зелена Наталя Миколаївна
- Захарчук Дарія Ігорівна
- Федякіна Олеся Валеріївна
- Касілова Юлія Анатоліївна
- Ковальська Надія Омелянівна
- Халявка Ольга Вікторівна
- Окселенко Олена Борисівна
- Маракіна Валентина Іванівна
- Петренко Інна Іванівна
- Соловйова Галина Леонідівна
- Юрчак Ірина Борисівна
- Ковальова Ірина Михайлівна
- Васіна Людмила Євгенівна
- Іваніченко Денис Костянтинович
- Дика Галина Андріївна
- Ярошенко Світлана Миколаївна
Мета тренінгу
- познайомити вчителів із технології Веб 2.0 та соціальними сервісами;
- познайомити із можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
- познайомити із мережевими засобами спілкування;
- навчити користуватися технологією Вікі, створювати колективні гіпертексти;
- навчити створювати та редагувати колективні документи;
- навчити використовувати сервіси соціальних закладок;
- навчити використовувати геосервіси, карти знань;
- навчити використовувати мультимедійні сервіси;
- формувати інформаційну культуру
- знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі
Що дізнаються та чому навчаться слухачі
Слухачі будуть знати:
- поняття терміну Веб 2.0;
- правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
- використання геосервісів;
- спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
- призначення ЗапоВікі;
- правила створення карт знань;
- правила роботи в віртуальних офісах;
- призначення блогів.
Слухачі будуть вміти:
- створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
- працювати на ЗапоВікі
- спілкуватися за допомогою блогів;
- працювати в геосервісах;
- розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
- створювати карти знань
Фотоальбом
- ''вставка фотографій, які відображають процес навчання''
Тренер
Засоби зв'язку з тренером: 067-718-36-62, 099-54-808-44 (Viber), E-mail: web2konstantin@gmail.com
План тренінгу
План роботи
Для забезпечення курсу необхідні
Технічні засоби:
- комп’ютер
- модем
- сканер
- навушники або колонки
Програмні засоби:
- програми для створення електронних презентацій;
- текстовий редактор;
- програма-браузер;
- програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
- програми для перегляду графічних зображень;
Необхідні ресурси
«Використання мережевих технологій Веб 2.0 в професійній діяльності»
Назва модулів, розділів, тем | ||
Знайомство з сервісами Google. Пошта Gmail. | http://www.Gmail.com | Реєстрація |
Технологія ВікіВікі. Знайомство з порталом ЗапоВікі | http://zw.ciit.zp.ua | Реєстрація |
Відеосервіси. Відеосервіс YouTube. | https://www.youtube.com/ | Акаунт Гугл, не потрібна реєстрація |
Сервіси для створення карт знань | http://bubbl.us/ | Акаунт Гугл, не потрібна реєстрація |
Сервіси для створення закладок | http://www.symbaloo.com/ | Реєстрація |
Сервіси для створення хмари слів | http://www.tagxedo.com/ або http://www.wordle.net/ | Не потрібна реєстрація |
Фотосервіси | https://picasaweb.google.com/ | Акаунт Гугл |
Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google -карт. | https://maps.google.com.ua/ або через https://drive.google.com/ | Акаунт Гугл |
Сервіс для роботи з документами: | Google -диск https://drive.google.com/ | Акаунт Гугл |
Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps | http://learningapps.org/ | Реєстрація |
Створення онлайн кросвордів | http://puzzlecup.com/ | Не потрібна реєстрація |
ІнфоГрафіка | http://www.easel.ly/ | Не потрібна реєстрація |
Створення віртуального плакату / газети | http://wikiwall.ru/ | Не потрібна реєстрація |
Блоги. Види блогів. Служба blogger | http://blogspot.com/ | Акаунт Гугл |
Побудова схем, графіків, колективна робота | https://cacoo.com | Акаунт Гугл |
Карти знань, більш функціональна ніж Bubbl.us | http://www.mindomo.com/ru/ | Акаунт Гугл |
Створення віртуальних плакатів | http://edu.glogster.com/ | Акаунт Гугл |
Створення пазлів | http://www.jigsawplanet.com/ | Не потрібна реєстрація |
Створення мотиваторів/демотиваторів | • http://demotivatorium.ru/demotivators/create/ • http://www.photoprikol.net/?do=dem |
Не потрібна реєстрація |
QR-код | http://qrcoder.ru/ | Не потрібна реєстрація |
ІнфоГрафіка | http://piktochart.com/ | Акаунт Гугл |
Інше
додатковий розділ, який заповнює тренер за необхідністю
Необхідні ресурси
- Правила роботи на порталі ЗапоВікі
- ВікіСловник
- Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
- Питання та відповіді
- Помилки при роботі на порталі
Презентації:
- Презентація "Технологія Веб 2.0"
- Презентація "Технологія ВікіВікі"
- Презентація "Геосервіси"
- Презентація "Карти знань"
- Презентація "Пошук.Створення закладок"
Блоги та ЖЖ:
- Виртуальные Интели
- Образование в области программирования
- Віртуальне МО вчителів інформатики Гуляйпільщини
- Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области
- Тренинг "Создание сетевых проектов"
- После уроков...
Приклади використання фотосервісів:
Інформація про геосервіси:
Онлайн офіси:
- ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google (Гугл документы)
- Коллективное заполнение таблицы (Гугл документы)
- Знакомимся с социальными сервисами (Гугл документы)
- Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете (Гугл документы)
- Сценарий презентации (Сервис Скрибд)
- Лист самооценивания (форма) (Сервис Скрибд)
- Шаблон презентации (Гугл документы)
Категорія
введіть відповідну категорію