Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, жовтень 2014 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Слухачі курсу)
 
(не показаны 12 промежуточных версий 5 участников)
Строка 11: Строка 11:
 
[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HzI_eXfcbOYprs5ig9pyKA0-8WCRWkECL5y0tg5tScE/edit?usp=sharing Рефлексія]
 
[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HzI_eXfcbOYprs5ig9pyKA0-8WCRWkECL5y0tg5tScE/edit?usp=sharing Рефлексія]
  
[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1esyxf6KTYs3oHuRa1NyC0cR_84G1E8dmByePw29DDvY/edit?usp=sharing Виконання завдань]  
+
[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GkZbrVIT5ghlttzTloa6xgHcG8F-7Msvz-yICR2gFoM/edit?usp=sharing Виконання завдань]  
  
 
'''Список учасників:'''  
 
'''Список учасників:'''  
Строка 18: Строка 18:
  
  
*[[Участник:|Тимощенко Олена Сергіївна]]  <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Тимощенко Олена|Тимощенко Олена Сергіївна ]]  <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Ткаченко Ірина|Ткаченко Ірина Володимирівна]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Ткаченко Ірина|Ткаченко Ірина Володимирівна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Шпигун Людмила|Шпигун Людмила Іванівна]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Шпигун Людмила|Шпигун Людмила Іванівна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Татьяна Савченко|Савченко Тетяна Борисівна]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Татьяна Савченко|Савченко Тетяна Борисівна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Зубаль Людмила|Зубаль Людмила Григорівна]]<font color="red"> '''''' </font>  
+
*[[Участник:Зубаль Людмила|Зубаль Людмила Григорівна]]<font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>  
*[[Участник:Рымарь Лилиана|Римар Ліліана Анатоліївна]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Рымарь Лилиана|Римар Ліліана Анатоліївна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Елена Мамадалиева|Мамадалієва Олена Мілібаївна]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Елена Мамадалиева|Мамадалієва Олена Мілібаївна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:|Участник:]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Першина Зоя|Першина Зоя Вікторівна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:|Участник:]] <font color="red"> '''''' </font>
+
*[[Участник:Булатова Ірина|Булатова Ірина Григорівна]] <font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
*[[Участник:Васильчук Андрей|Васильчук Андрій Миколайович]]<font color="red"> '''тренінг завершено''' </font>
+
*[[Участник:Варварова Анна|Варварова Анна Вікторівна]]<font color="red"> '''Тренінг завершено''' </font>
  
 
Фото тренінгу
 
Фото тренінгу
Строка 89: Строка 89:
  
 
== План роботи  ==
 
== План роботи  ==
 +
 +
 +
==День 1==
 +
 +
=== Завдання 1===
 +
Знайомство з сервісами Веб 2.0 [https://docs.google.com/present/view?id=ddd4zkcd_194g49gjjhj  Социальные сервисы Web 2.0]
 +
 +
===Завдання 2===
 +
[https://docs.google.com/present/view?id=dcj38zzn_180cwjzrzfj Презентація "Технологія ВікіВікі"].
 +
 +
'''Знайомство з Вікі-проектами''': http://letopisi.ru, [http://wikitest.newline.net.ua/wiki/index.php/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0 ВікіОсвіта], [http://wiki.iteach.com.ua/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0 ITEACH WIKI]
 +
 +
===Завдання 3===
 +
 +
'''Знайомство з ЗапоВікі''', огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"
 +
 +
===Завдання 4===
 +
Презентація "Реєстрація на ЗапоВікі"<br>
 +
'''Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"'''<br>
 +
 +
[https://docs.google.com/file/d/0B5l7jfM6IZpFblZyUGw4WjEyVXc/edit Інструкція щодо створення Вікі-сторінки  «Участник» на платформі ЗапоВікі.]<br>
 +
 +
'''Заборонені логіни при реєстрації:'''
 +
*використання числових логінів: '''7245, 11 клас'''
 +
*використання довільного набору чисел і літер:''' 4ww3t6'''
 +
*використання довільного набору літер:'''АА, САПР, ДТёёёёёёёёё'''
 +
*написання назви школи, місцевості: '''Астраханська ЗШ I-III ступенів''', '''Енергодар'''
 +
*використання подвійних логінів:''' Иванов Сергей и Петров Иван'''
 +
 +
'''Допомога:''' [[Реєстрація на порталі ЗапоВікі]]
 +
 +
Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.
 +
 +
Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"
 +
 +
===Завдання 5===
 +
"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки<br>
 +
'''Практична робота "Створення візитки учасника"''' <br>
 +
'''Обов'язкова інформація '''
 +
*Прізвище, ім'я, по-батькові
 +
*Місце роботи
 +
*Посада
 +
*Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)
 +
 +
'''Допомога''':[[Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі]]
 +
 +
Створення розділів різного рівня:
 +
 +
<nowiki>==Розділ 1==</nowiki><br><nowiki>==Розділ 2==</nowiki>
 +
 +
===Завдання 6===
 +
'''Створення посилання на візитку учасника'''<br>
 +
*на цій сторінці (сторінці тренінгу) в розділі Учасники, знайти свою групу (за вказівкою тренера) та натиснути '''навпроти''' неї кнопку "Правити"
 +
*Зробити посилання: <nowiki>[[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]</nowiki>
 +
 +
===Завдання 7===
 +
'''Зовнішні та внутрішні посилання'''<br>
 +
Створення посилання на:
 +
*Тренинг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, жовтень 2014 з власної візитки
 +
* власну візитку зі сторінки Тренинг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, жовтень 2014
 +
* власну візитку з відповідного розділу [[Віртуальні МО вчителів Запорізької області]]
 +
* сторінку [[Віртуальні МО вчителів Запорізької області]] з власної візитки
 +
* школу з розділу [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%92%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B8_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB#.D0.B3._.D0.AD.D0.BD.D0.B5.D1.80.D0.B3.D0.BE.D0.B4.D0.B0.D1.80 Визитки школ]
 +
 +
===Завдання 8===
 +
Завантаження фотографії на ЗапоВікі. '''Практична робота "Завантаження фотографії"'''<br>
 +
*Підготувати фотографію
 +
*Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
 +
*Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією <nowiki>[[Категория:Участник]]</nowiki> <br>
 +
'''Допомога:''' [[Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі]]
 +
*Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис); див. детальніше [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F:%D0%98%D0%BB%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5 про зображення на вікі-сторінках на сторінці Вікіпедії]
 +
 +
 +
===Завдання 9===
 +
Поняття Категорії. '''Практична робота "Створення категорії"'''<br>
 +
*<nowiki>[[Категория:Участник]]</nowiki>
 +
*<nowiki>[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]</nowiki>
 +
[https://docs.google.com/document/d/1Twy3of4UQU5GEetMFogw4upxw7taTJ0opqsNUaYEeFU/pub Таблица назв категорій]
 +
 +
'''Приклад візітки:'''
 +
* [[Участник:melvaler1k|Мєльков Валерій валентинович]]
 +
 +
=='''''<big>День другий</big>'''''==
 +
 +
'''Тема дня: які дидактичні матеріали мають бути в нашому навчальному арсеналі?'''
 +
 +
Опитування [https://docs.google.com/forms/d/1nF3Xv80KbsfRTm0wuajqPXMAN35BBvq3hoMmS1e69g0/viewform?usp=send_form "Що ми використовуємо для навчання?"]
 +
 +
Вправа [https://docs.google.com/document/d/1FG1ythskBDsThg8F3bzqExFrmcjdjLhfddZ_RxT8mdk/edit?usp=sharing "Аналіз дидактичних матеріалів, наявних на веб-ресурсах"]
 +
 +
Презентація [https://app.box.com/s/kq2s5eaa5y47zlvyq8na "Огляд сучасних сервісів Веб 2.0"]
 +
 +
===Завдання 10===
 +
'''ГуглДиск'''. Використання ГуглДиску для збереження файлів.
 +
 +
Послідовність дій:
 +
#увійти до власного аккаунту Гугл;
 +
#перейти до ГуглДиску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
 +
#змінити налаштування завантаження файлів за вказівкою тренера;
 +
#натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору з стрілочкою, спрямованою догори);
 +
#обрати потрібні документи засобами відповідного вікна;
 +
#дочекатись повного завантаження та переформатування файлу;
 +
#клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
 +
#вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання);
 +
#вбудувати до візитки текстовий документ <br> на сторінці ЗапоВікі прописати команду: <nowiki><googledocument> ... </googledocument></nowiki>, де замість "..." вставити код документу; детальніше про вбудовування документів, презентацій та електронних таблиць дивіться [[Правила розміщення Google-документів на порталі ЗапоВікі|сторінку з інструкцією]]
 +
#вбудувати до блогу текстовий документ та презентацію;
 +
 +
===Завдання 11===
 +
'''ГуглДиск'''. Мережевий опитувальник.
 +
#перейти до ГуглДиску;
 +
#клацнути червону кнопку Створити, обрати створення Форми;
 +
#додати до форми серію запитань різних типів;
 +
#розмістити посилання на форму на вікі-візитці учасника;
 +
#вбудувати форму до блогу.
 +
 +
===Завдання 12===
 +
'''Онлайн-календар'''
 +
 +
Завдання: створити онлайн-календар на жовтень 2014
 +
 +
Послідовність дій:
 +
# з електронної скриньки перейти за посиланнями Гугл на Календар, при першому вході вказати логін та пароль (якщо потрібно);
 +
# створити новий календар за загальною назвою "Жовтень 2014";
 +
# створити неперервну подію "Курси Веб 2.0" на термін 27.10-31.10.2014;
 +
# додати 3-4 короткочасних події (робота з сервісами Веб 2, створення візитки, робота з Гугл-документами), використовуючи розклад курсів та поточні події;
 +
# змінити налаштування календаря, [https://support.google.com/calendar/answer/37083 зробити його загальнодоступним];
 +
# отримати HTML-посилання на календар, зробити посилання з візитки ЗапоВікі на календар.
 +
 +
===Завдання 13===
 +
'''Сервіси для публікації документів'''
 +
 +
Завдання: викласти власні розробки (текстову та презентацію) на двох з сервісів:
 +
*[http://www.docme.ru/ DocMe],
 +
*[https://www.box.com/ Box],
 +
*[http://www.slideshare.net/ Slideshare],
 +
*[http://www.slideboom.com/ SlideBoom],
 +
*[http://www.calameo.com Calameo]
 +
Посилання на опубліковані документи вставити до візитки та сторінок чи дописів блогу.
 +
 +
===Завдання 14===
 +
'''Створення карти знань'''
 +
 +
Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу [https://bubbl.us/ Bubbl.Us].
 +
 +
Тема вашого профілю.
 +
 +
Послідовність дій:
 +
# ввести до адресного рядка браузера <nowiki>https://bubbl.us/</nowiki> або перейти за посиланням [https://bubbl.us/ Bubbl.Us];
 +
# натиснути кнопку StartBrainstorming;
 +
# використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами)  схеми  ;
 +
# зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
 +
# завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.
 +
[https://bubbl.us/help/gettingstarted Довідка по користуванню сервісом]
 +
 +
===Завдання 15===
 +
'''Сервіси збереження закладок'''. Знайомство з сервісами [http://www.symbaloo.com/ Symbaloo] та [http://bobrdobr.ru/ БобрДобр]
 +
 +
Сервіс збереження закладок '''БобрДобр'''. Реєстрація. Пошук групи за уподобаннями. Робота в групі.
 +
 +
Завдання:
 +
#зареєструватися на сайті [http://bobrdobr.ru/ БобрДобр], долучитися до будь якої фахової групи;
 +
#знайти в Мережі 5-6 цікавих фахових сайти, додати закладки на них до обраної групи;
 +
#посилання на додані закладки розмістити на власній сторінці ЗапоВікі.
 +
 +
Сервіс збереження закладок '''Symbaloo'''. Реєстрація. Створення веб-міксу. Надання доступу.
 +
 +
[http://www.symbaloo.com/mix/web20276 Приклад веб-міксу]
 +
 +
Завдання:
 +
#зареєструватися на сайті [http://www.symbaloo.com/ Symbaloo], створити веб-мікс
 +
#знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, створити тайли;
 +
#надати доступ до веб-міксу, посилання на веб-мікс розмістити на власній сторінці;
 +
#вбудувати веб-мікс до блогу
 +
 +
===Завдання 16===
 +
'''Дидактичні сервіси'''
 +
 +
Завдання: створити 3-4 дидактичні завдання за допомогою кількох з сервісів:
 +
*[http://learningapps.org/ LearningApps.org]
 +
*[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ Фабрика кроссвордов]
 +
*[http://cross.highcat.org/ru_RU/ Cross]
 +
*[http://crosswordus.com/ru CrossWordus]
 +
*[http://www.wordle.net/ Wordle]
 +
*[http://worditout.com/ WordItOut]
 +
*[http://tagul.com/ Tagul]
 +
*[http://wikiwall.ru/ wiki-стенгазета]
 +
Створені дидактичні завдання вбудувати до блогу. Розмістити посилання на них на візитці учасника.
  
 
[https://docs.google.com/document/d/1wThqGmgh8G9wDAMwIercUkMYFYXR-oQDdBw5v1ai8BU/edit План роботи]
 
[https://docs.google.com/document/d/1wThqGmgh8G9wDAMwIercUkMYFYXR-oQDdBw5v1ai8BU/edit План роботи]
 +
 +
==День третій==
 +
 +
===Завдання 17===
 +
'''Дидактичні сервіси'''
 +
 +
Завдання: створити 2 дидактичних завдання за допомогою кількох з сервісів:
 +
*[http://learningapps.org/ LearningApps.org]<font color='red'>Рекомендую. Створення пазлів</Font>
 +
*[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ Фабрика кроссвордов]<font color='red'>Рекомендую</Font>
 +
*[http://cross.highcat.org/ru_RU/ Cross]
 +
*[http://crosswordus.com/ru CrossWordus]
 +
*[http://www.wordle.net/ Wordle]
 +
*[http://worditout.com/ WordItOut]
 +
*[http://wikiwall.ru/ wiki-стенгазета]
 +
 +
===Завдання 18===
 +
'''Дидактичні сервіси. Створення хмарки слів'''
 +
 +
*[http://tagul.com/ Tagul]
 +
*Використання сервісу [http://www.tagxedo.com/app.html Tagxedo - Creator] <br>
 +
*Робота із програмою [http://www.slideshare.net/OlgaSalamaha/ss-9610436 Презентація-інструкція]<br>
 +
<font color="red">приклади хмарок тегів: </font>
 +
[http://www.tagxedo.com/artful/0dd68cb03ff44791 "Хмарки тегів", інтерактивне]<br>
 +
Послідовність дій:
 +
#зайти за посиланням на сервіс;
 +
#створити хмарку слів. Наприклад, перелік персонажів літературного твору, поняття певної теми...
 +
#зберегти зображення хмарки слів на компьютер;
 +
#назвати файл Хmara_sliv_Petrov_Ivan_27december2010
 +
#завантажити зображення на ЗапоВікі;
 +
#додати категорію <nowiki>[[Категория:Изображение:Облако слов]]</nowiki>;
 +
#вбудувати до блогу та  на візитre учасника.
 +
 +
===Завдання 19===
 +
'''Робота з геосервісами'''
 +
*Ознайомтися з [https://docs.google.com/file/d/0BzFy4-njKKh9Z1JOZVVtaER0bDg/edit?usp=sharing Презентація "Геосервіси"]<br>
 +
*Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, де ви працюєте, парк Перемоги, БК "Сучасник" та ін. 
 +
Для цього
 +
#зайдіть на сайт [http://picasaweb.google.com Picasa]
 +
#завантажте альбом Улюблені куточки міста
 +
#розмістить  зовнішне посилання в стовпчику '''Фото об'єкту:'''
 +
#зайдіть на сайт [http://wikimapia.org ВікіМапія]
 +
#визначте координати обє'кту, розмістить  іх в стовпчику '''Координати об'єкту:''';
 +
#розмістить  зовнішне посилання в розділі '''Координати об'єкту:'''.
 +
 +
 +
== День четвертий==
 +
===Завдання 20===
 +
'''Робота з проектами на ЗапоВікі. Створення статті'''
 +
*Перейти до сторінки проекту [[Проект "Марафон веб-ідей"]]
 +
*в розділі "Учасники" натиснути кнопку "Править"
 +
*створити посилання на статтю: <nowiki>[[Марафон веб-ідей ПІП(повністю)]]</nowiki>
 +
*перейти за створеним посиланням та на новій сторінці вставити рядок: <nowiki>{{subst:Шаблон:Проект "Марафон веб-ідей"}}</nowiki>
 +
*зберегти сторінку
 +
*заповнити розвернутий шаблон
 +
*зробити посилання з візитки на проект
 +
 +
Приклад статей:
 +
*[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/Tudor_Rose Tudor Rose. Статья знакомит с историeй возникновения традиционной геральдической эмблемой Англии как символа объединения враждовавших королевских династий.  Автор: Вовк О.В.]
 +
*[[План - конспект уроку Леся Українка «Давня казка» для 8 класу|План - конспект уроку Леся Українка «Давня казка» для 8 класу. Учасник конкурсу розробок уроків з української мови та літератури. Автор: Пелипенко С.І.]]
 +
*[[Конспект уроку алгебри та початків аналізу в 10 класі з теми «Тема: Корінь n-го степеня та його властивості.»|Конспект уроку алгебри та початків аналізу в 10 класі з теми «Тема: Корінь n-го степеня та його властивості.» Автор: Ройко О.В.]]
 +
 +
===Завдання 21===
 +
'''Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com'''
 +
'''Завдання:''' перегляньте прикладі блогів:
 +
*[http://himoza1977.blogspot.com/ Мир химии. Автор: Давиденко О.]
 +
*[http://allajulia47.blogspot.com/ Литера]
 +
*[http://olqammarta.blogspot.com/ Клио. Автор: Невтира О.М.]
 +
*[http://sveta-letty.blogspot.com/p/blog-page_9792.html Філолог. Блог методичного об'єднання вчителів української мови та літератури ЗОШ №2 м.Енергодара. Автор: Пелипенко С.І.]
 +
*[http://uvirit.blogspot.nl/ У вирії інформаційних технологій. Блог Слуцької Ірини Анатоліївни]
 +
*[http://reshit.ru/blog Блог об образовании]
 +
[http://vmireznany.blogspot.com/?psinvite=ALRopfX6SfOlniF2A8TkmvHEeEJW3VtZE9wJXV1HkN1y10xrVWAmjqnUapRYKZA3m5lx_aLscw9DXGpt956MFH7Zh-4Nkdc0IQ Классный мир. Автор Кабакова О.П.]
 +
[http://klass-room.blogspot.com/ Класна кімната 6-А класу. Автор: Безотосна Т.І.]
 +
[http://lyceumform.blogspot.com/ Блог проекта "Школьная форма... За и против... Переможець конкурсу "Інтел. Навчання бля майбутнього" на Всеукраїнському рівні. Автор: Біла Т.П.]
 +
 +
===Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.===
 +
Порядок створення блогу (довідкова інформація):
 +
* увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
 +
* перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
 +
* зареєструвати блог
 +
* увійти до блогу, розпочати роботу: створювати повідомлення, статичні сторінки, додавати авторів до блогу тощо...
 +
 +
==День п’ятий==
 +
===Завдання 22===
 +
'''Коментування блогів колег'''
 +
 +
Завдання: прокоментувати дописи блогів колег
 +
 +
Послідовність дій:
 +
# за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
 +
# ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.
 +
 +
===Завдання 23===
 +
'''Використання можливості обговорення на ЗапоВікі'''.
 +
 +
Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:
 +
#перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
 +
#відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
 +
#перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
 +
#підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку
 +
 +
'''Увага!'''. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D1%82_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%BA про конфлікт правок].
 +
 +
==Необхідні ресурси==
 +
 +
*Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
 +
 +
 +
'''Презентації:'''
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_144hffssh5t Презентація "Технологія Веб 2.0"]
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_180cwjzrzfj Презентація "Технологія ВікіВікі"]
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_200ck73k35x Презентація "Геосервіси"]
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація "Карти знань"]
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_233g3x5h9f4 Презентація "Пошук.Створення закладок"]
 +
 +
'''Блоги та ЖивийЖурнал:'''
 +
*[http://community.livejournal.com/vintel/ Виртуальные Интели]
 +
*[http://ailev.livejournal.com/468860.html Образование в области программирования]
 +
*[http://gpinf.blogspot.com/ Віртуальне МО вчителів інформатики Гуляйпільщини]
 +
*[http://vaspart.blogspot.com/ Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области]
 +
*[http://community.livejournal.com/ztrening_web_1/ Тренинг "Создание сетевых проектов"]
 +
*[http://tlvl.blogspot.com/ После уроков...]
 +
 +
'''Приклади використання фотосервісів:'''
 +
*[http://foto.mail.ru/mail/dominic28/10 Фотоальбом Січового колегіуму]
 +
*[http://www.panoramio.com/tags/ztrening_web_1/ Використання тегів]
 +
*[http://foto.mail.ru/mail/ciit_zp/1051 Фотоальбом олімпіади]
 +
 +
'''Інформація про геосервіси:'''
 +
*[http://wiki.iteach.ru/index.php/Социальные_геосервисы Социальные геосервисы]
 +
*[[Социальные геосервисы]]
 +
*[http://ru.wikipedia.org/wiki/Геокешинг Геокешинг]
 +
*[http://24.ua/news/show/id/58860.htm Что такое геокэшинг?]
 +
*[http://letopisi.ru/index.php/Гугл_Планета_Земля Гугл Планета Земля]
 +
 +
'''Онлайн офіси:'''
 +
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_73chj9c6dd ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google] ''(Гугл документы)''
 +
*[http://spreadsheets.google.com/pub?key=pq0j8tBKhDntBvUNMMNWYPA Коллективное заполнение таблицы] ''(Гугл документы)''
 +
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Знакомимся с социальными сервисами] ''(Гугл документы)''
 +
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_98c2rg9xgg Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете] ''(Гугл документы)''
 +
*[http://www.scribd.com/doc/9268804/ Сценарий презентации] ''(Сервис Скрибд)''
 +
*[http://www.scribd.com/doc/11168031/ Лист самооценивания (форма)] ''(Сервис Скрибд)''
 +
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_100gn6qpddc Шаблон презентации] ''(Гугл документы)''
 +
 +
'''Веб-мікси:'''
 +
*[http://www.youtube.com/watch?v=vu8rgAysfqw Как работать в Symbaloo. Часть 1]
 +
*[http://www.youtube.com/watch?v=BE1Pl9I8XYc Как работать в Symbaloo. Часть 2]
 +
*[http://wiki-sibiriada.ru/index.php/Symbaloo Вики-Сибириада: Symbaloo]
 +
 +
==Необхідні посилання==
 +
Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси:
 +
*[http://google.com Ресурси Goоgle]
 +
*Календар Google.
 +
*[http://maps.google.com.ua/ Google Maps]
 +
*[http://www.youtube.com/ Youtube]
 +
*[http://www.calameo.com/ Calameo]
 +
*[http://wikimapia.org ВікіМапія ].
 +
*[http://blogger.com Блоггер ].
 +
*[http://bubbl.us/ Bubbl.us].
 +
*[http://www.scribd.com Скріб].
 +
*[http://www.symbaloo.com Symbaloo]
 +
*[http://www.bobrdobr.ru БобрДобр]
 +
*[http://www.slideshare.net Слайдшара ]
 +
*[http://community.livejournal.com ЖЖ]
 +
*[http://panoramio.com Панораміо]
 +
*[http://sourceforge.net/projects/freemind/ Freemind ]
 +
*[http://www.flexum.ru/ Флексум ]
 +
*[http://prezi.com/ Prezi]
 +
 +
==Інше==
 +
==Корисна інформація==
 +
==== Загальні поняття====
 +
*[http://youtu.be/Bc0oDIEbYFc Технологія Web 2.0 - коротко та зрозуміло]
 +
*[https://docs.google.com/document/d/1abCR3URG1Sby0N_OeCtdXrF-t4Jsa8_hb7xD2g77NTE/edit?hl=uk&authkey=CMSShHQ Про Веб2.0]<font color=red> 23/03/11</font> <br>
 +
*[https://docs.google.com/document/d/1cCaSFjMA9ltVtr4GfDenolEg5npOO6UiJLv_Nx-bF-c/edit?hl=uk&authkey=CJjHt5MC Сціальні мережеві сервіси]<font color=red> 23/03/11</font>
 +
*[https://docs.google.com/document/d/1qLkSxuyNw_svqiKLv4qOrt_8aTRlk41f4GGKUbrixsg/edit?hl=uk&authkey=CNrAlMkJ Мережеві спільноти в педагогічній практиці]<font color=red> 23/03/11</font>
 +
 +
====Створення візитки на ЗапоВікі====
 +
*[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Правила реєстрації на WIKI]<font color=DarkRed > <small>Важливо!</small> </font>
 +
*[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0_%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B8_%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Як створити візитку]<font color=DarkRed > <small>Важливо!</small> </font>
 +
*[[Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі]]<font color=Red > <small>NEW!</small> </font>
 +
 +
 +
<font color=Red > ''УВАГА!'' </font>Візитки курсантів повинні мати  категорію <nowiki>[[Категория:Участник]] </nowiki> 
 +
 +
*[[Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі]]<font color=DarkRed > <small>Дуже корисна інформація!</small> </font>  <font color=green> <small>Тут можна знайти інформацію, як додавати фото</small> </font>
 +
*[https://docs.google.com/document/d/1i2cWEIMAZNag9TkscdsjccWAy-y1w0ksnHomybNYzpY/edit?hl=uk&authkey=COS47ukL# Правила форматування тексту на ЗапоВіКІ]<font color=DarkRed > <small>Дуже корисна інформація!</small> </font>
 +
*[https://docs.google.com/document/d/1SS7LhSSYIwtCm-nvCASUbFsS0YjttY-4cmB3v0wh6RI/edit?hl=uk&authkey=CPqAp-sH Таблиця кольорів]<font color=DarkRed > <small>Дуже корисна інформація!</small> </font>
 +
*[http://ru.wikibooks.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8  Посібник з WIKI]
 +
 +
====Для написання статті====
 +
<font color=DarkRed >Дві статті, на які слід зважати під час створення статті на ЗапоВікі</font> <br>
 +
#[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%BE_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Про авторське право]<P>
 +
#[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Правила написання статей на ЗапоВікі]
 +
 +
 +
<font color=DarkKhaki > Статті для розширення кругозору. Ці технології на ЗапоВікі не спрацьовують.</font> <br>
 +
[http://www.library.ukma.kiev.ua/index.php?id=207 Як оформити список літератури]
 +
[http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F:%D0%A1%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B8 Оформлення Примітки]
 +
[http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BD:%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE_%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8B  Оформлення цитат]
 +
 +
====Використання геосерверів====
 +
[http://www.youtube.com/watch?v=PKWEWi9bFSs&feature=channel відео урок]
 +
 +
===Відео на YorTube===
 +
[https://www.youtube.com/watch?v=R4cRGh7puZU Хмарні технології в освіті]
 +
 +
====Створюємо власний блог ====
 +
'''[http://edublogru.blogspot.com/2008/11/blog-post_22.html#gpluscomments Приклад тематичного блогу]'''<font color=DarkRed> містить цікаву інформацію з використання онлайн календарів на сервісах Google</font>
 +
 +
==== ВебМикс - візуальні закладки====
 +
'''[http://www.symbaloo.com/shared/AAAAAwLyuDAAA41_V-FamA== Приклад]'''
 +
====Онлайн редактор вправ====
 +
*[http://LearningApps.org/watch?v=pbr5qip45 Тест "Пристрої комп’ютера"]
 +
*[http://LearningApps.org/watch?v=pro3qum5a Кросворд "Основи інформатики"]
 +
 +
 +
  
 
== Домашня робота - створення власного мережевого портфоліо: основні вимоги  ==
 
== Домашня робота - створення власного мережевого портфоліо: основні вимоги  ==

Текущая версия на 11:03, 3 ноября 2014

з 27 жовтня  по 31 жовтня 2014 року

Содержание

Слухачі курсу

Вчителі-предметники шкіл міста

Анкета участника

Контакти учасників

Рефлексія

Виконання завдань

Список учасників:

Перша група


Фото тренінгу

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності;
  • формування інформаційної культури;
  • ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів.

Слухачі будуть вміти:

  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати на ЗапоВікі;
  • спілкуватися за допомогою блогів;
  • працювати в геосервісах;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • створювати карти знань;
  • використовувати сервіси соціальних закладок.

Фотоальбом

Тренери

Мєльков Валерій Валентинович

Засоби зв'язку з тренером:

  • E-mail: melvaler1k@cmail.com
  • Телефон: 099-90-31-795

Завдання тренінгу

Практичне завдання 1 та 2 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 3 та 4 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 5 та 6 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 7 та 8 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 9 та 10 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

План роботи

День 1

Завдання 1

Знайомство з сервісами Веб 2.0 Социальные сервисы Web 2.0

Завдання 2

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Завдання 3

Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"

Завдання 4

Презентація "Реєстрація на ЗапоВікі"
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"

Інструкція щодо створення Вікі-сторінки «Участник» на платформі ЗапоВікі.

Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 5

"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки
Практична робота "Створення візитки учасника"
Обов'язкова інформація

  • Прізвище, ім'я, по-батькові
  • Місце роботи
  • Посада
  • Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)

Допомога:Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Створення розділів різного рівня:

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 6

Створення посилання на візитку учасника

  • на цій сторінці (сторінці тренінгу) в розділі Учасники, знайти свою групу (за вказівкою тренера) та натиснути навпроти неї кнопку "Правити"
  • Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]

Завдання 7

Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:

Завдання 8

Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]

Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі


Завдання 9

Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Таблица назв категорій

Приклад візітки:

День другий

Тема дня: які дидактичні матеріали мають бути в нашому навчальному арсеналі?

Опитування "Що ми використовуємо для навчання?"

Вправа "Аналіз дидактичних матеріалів, наявних на веб-ресурсах"

Презентація "Огляд сучасних сервісів Веб 2.0"

Завдання 10

ГуглДиск. Використання ГуглДиску для збереження файлів.

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Гугл;
  2. перейти до ГуглДиску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
  3. змінити налаштування завантаження файлів за вказівкою тренера;
  4. натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору з стрілочкою, спрямованою догори);
  5. обрати потрібні документи засобами відповідного вікна;
  6. дочекатись повного завантаження та переформатування файлу;
  7. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
  8. вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання);
  9. вбудувати до візитки текстовий документ
    на сторінці ЗапоВікі прописати команду: <googledocument> ... </googledocument>, де замість "..." вставити код документу; детальніше про вбудовування документів, презентацій та електронних таблиць дивіться сторінку з інструкцією
  10. вбудувати до блогу текстовий документ та презентацію;

Завдання 11

ГуглДиск. Мережевий опитувальник.

  1. перейти до ГуглДиску;
  2. клацнути червону кнопку Створити, обрати створення Форми;
  3. додати до форми серію запитань різних типів;
  4. розмістити посилання на форму на вікі-візитці учасника;
  5. вбудувати форму до блогу.

Завдання 12

Онлайн-календар

Завдання: створити онлайн-календар на жовтень 2014

Послідовність дій:

  1. з електронної скриньки перейти за посиланнями Гугл на Календар, при першому вході вказати логін та пароль (якщо потрібно);
  2. створити новий календар за загальною назвою "Жовтень 2014";
  3. створити неперервну подію "Курси Веб 2.0" на термін 27.10-31.10.2014;
  4. додати 3-4 короткочасних події (робота з сервісами Веб 2, створення візитки, робота з Гугл-документами), використовуючи розклад курсів та поточні події;
  5. змінити налаштування календаря, зробити його загальнодоступним;
  6. отримати HTML-посилання на календар, зробити посилання з візитки ЗапоВікі на календар.

Завдання 13

Сервіси для публікації документів

Завдання: викласти власні розробки (текстову та презентацію) на двох з сервісів:

Посилання на опубліковані документи вставити до візитки та сторінок чи дописів блогу.

Завдання 14

Створення карти знань

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.

Тема вашого профілю.

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) схеми  ;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.
Довідка по користуванню сервісом

Завдання 15

Сервіси збереження закладок. Знайомство з сервісами Symbaloo та БобрДобр

Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація. Пошук групи за уподобаннями. Робота в групі.

Завдання:

  1. зареєструватися на сайті БобрДобр, долучитися до будь якої фахової групи;
  2. знайти в Мережі 5-6 цікавих фахових сайти, додати закладки на них до обраної групи;
  3. посилання на додані закладки розмістити на власній сторінці ЗапоВікі.

Сервіс збереження закладок Symbaloo. Реєстрація. Створення веб-міксу. Надання доступу.

Приклад веб-міксу

Завдання:

  1. зареєструватися на сайті Symbaloo, створити веб-мікс
  2. знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, створити тайли;
  3. надати доступ до веб-міксу, посилання на веб-мікс розмістити на власній сторінці;
  4. вбудувати веб-мікс до блогу

Завдання 16

Дидактичні сервіси

Завдання: створити 3-4 дидактичні завдання за допомогою кількох з сервісів:

Створені дидактичні завдання вбудувати до блогу. Розмістити посилання на них на візитці учасника.

План роботи

День третій

Завдання 17

Дидактичні сервіси

Завдання: створити 2 дидактичних завдання за допомогою кількох з сервісів:

Завдання 18

Дидактичні сервіси. Створення хмарки слів

приклади хмарок тегів: "Хмарки тегів", інтерактивне
Послідовність дій:

  1. зайти за посиланням на сервіс;
  2. створити хмарку слів. Наприклад, перелік персонажів літературного твору, поняття певної теми...
  3. зберегти зображення хмарки слів на компьютер;
  4. назвати файл Хmara_sliv_Petrov_Ivan_27december2010
  5. завантажити зображення на ЗапоВікі;
  6. додати категорію [[Категория:Изображение:Облако слов]];
  7. вбудувати до блогу та на візитre учасника.

Завдання 19

Робота з геосервісами

  • Ознайомтися з Презентація "Геосервіси"
  • Заповніть таблицю назвами, посиланнями на фото та координати 2-3 об'єктів, наприклад: навчальний заклад, де ви працюєте, парк Перемоги, БК "Сучасник" та ін.

Для цього

  1. зайдіть на сайт Picasa
  2. завантажте альбом Улюблені куточки міста
  3. розмістить зовнішне посилання в стовпчику Фото об'єкту:
  4. зайдіть на сайт ВікіМапія
  5. визначте координати обє'кту, розмістить іх в стовпчику Координати об'єкту:;
  6. розмістить зовнішне посилання в розділі Координати об'єкту:.


День четвертий

Завдання 20

Робота з проектами на ЗапоВікі. Створення статті

  • Перейти до сторінки проекту Проект "Марафон веб-ідей"
  • в розділі "Учасники" натиснути кнопку "Править"
  • створити посилання на статтю: [[Марафон веб-ідей ПІП(повністю)]]
  • перейти за створеним посиланням та на новій сторінці вставити рядок: {{subst:Шаблон:Проект "Марафон веб-ідей"}}
  • зберегти сторінку
  • заповнити розвернутий шаблон
  • зробити посилання з візитки на проект

Приклад статей:

Завдання 21

Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com Завдання: перегляньте прикладі блогів:

Классный мир. Автор Кабакова О.П. Класна кімната 6-А класу. Автор: Безотосна Т.І. Блог проекта "Школьная форма... За и против... Переможець конкурсу "Інтел. Навчання бля майбутнього" на Всеукраїнському рівні. Автор: Біла Т.П.

Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Порядок створення блогу (довідкова інформація):

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  • зареєструвати блог
  • увійти до блогу, розпочати роботу: створювати повідомлення, статичні сторінки, додавати авторів до блогу тощо...

День п’ятий

Завдання 22

Коментування блогів колег

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Завдання 23

Використання можливості обговорення на ЗапоВікі.

Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:

  1. перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
  2. відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
  3. перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
  4. підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: про конфлікт правок.

Необхідні ресурси


Презентації:

Блоги та ЖивийЖурнал:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Веб-мікси:

Необхідні посилання

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси:

Інше

Корисна інформація

Загальні поняття

Створення візитки на ЗапоВікі

*Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі NEW!  


УВАГА! Візитки курсантів повинні мати категорію [[Категория:Участник]]

*Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі Дуже корисна інформація!    Тут можна знайти інформацію, як додавати фото 
*Правила форматування тексту на ЗапоВіКІ Дуже корисна інформація!  
*Таблиця кольорів Дуже корисна інформація!  

Для написання статті

Дві статті, на які слід зважати під час створення статті на ЗапоВікі

  1. Про авторське право

  2. Правила написання статей на ЗапоВікі


Статті для розширення кругозору. Ці технології на ЗапоВікі не спрацьовують.
Як оформити список літератури Оформлення Примітки Оформлення цитат

Використання геосерверів

відео урок

Відео на YorTube

Хмарні технології в освіті

Створюємо власний блог

Приклад тематичного блогу містить цікаву інформацію з використання онлайн календарів на сервісах Google

ВебМикс - візуальні закладки

Приклад

Онлайн редактор вправ



Домашня робота - створення власного мережевого портфоліо: основні вимоги

  • Візитка учасника: портрет, повна інформація (ПІП, міце роботи, посада, контактні дані, категорія і т.д.), обовязкові категорії "Участники" та "Тренинги Веб 2.0 для педагогов, г. Энергодар", ВМО учителей Запорожской области, категорії, що вказують приналежність до віртуального методичного об'єднання:
    • Виртуальное МО учителей начальной школы Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей украинского языка и литературы Запорожской области,
    • ВМО учителей информатики г.Энергодар,
    • Виртуальное МО учителей математики Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей английского языка Запорожской области
  • Закладки на Меморі (або БобрДобр): 3-4 закладок за темою предмету, закладки у групі, посилання на візитці на персональні закладки та закладки групи.
  • Фотоальбом: в фотоальбомі 5-8 власних фото, фотоальбом однієї з навчальних тем, знайдений фотоальбом, Фотоальбом в Панараміо, посилання до фотоальбомів з візитки.
  • Мережеві документи: Google-документи: текстовий документ (наприклад, конспект уроку), презентація, електронна таблиця, форма (тест або анкета), посилання на документи з візитки.
  • Робота з геосервісами: знаходження та визначення координат навчального закладу, наявність посилання у візитці.
  • Карти знань: створення карти знань з предмету, наявність посилання у візитці.
  • Відео-сервіси: знаходження відео до уроку, посилання у візитці на даний ролік, додавання відеороліку до візитки.
  • Блог: 3-4 статичних сторінок, розміщення (посилання та вбудовування) онлайн-документів та дописів; налаштування 3-4 гаджетів. Написати коментарі до статей в блозі колеги.
  • Обговорення на ЗапоВікі: коментування 3-4 візиток колег.
  • Робота у віртуальному МО: поповнення визитки МО посиланнями на власні онлайн-документи.
  • Робота з проектами на ЗапоВікі - Проекты - участь хоча б в 1 проекті
  • Створення вікі-статті (за темою предмету): створення вікі-статті з залученням малюнків, наявність посилання з візитки на статтю та із статті до візитки (підпис автора)(початок: вставити в візитку посилання на нову статтю)

В помощь курсантам:

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

  • комп’ютер;
  • модем;
  • МФУ або принтер зі сканером;
  • навушники або колонки;
  • цифровий фотоапарат;
  • Web-камера.


Програмні засоби:

  • текстовий редактор;
  • програми для створення електронних презентацій;
  • електронні таблиці;
  • броузер;
  • медіа-програвачі;
  • програми для перегляду графічних зображень.

Для забезпечення курсу необхідні

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Необхідні посилання

Приклади

Вікі-проекти:

Блоги та ЖивіЖурнали:

Використання фотосервісів:

Онлайн документи:

Допоміжні матеріали

  • Створення навчальної гіпертекстової енциклопедії в середовищі ВікіВікі [1]
  • Соціальні сервіси Веб2.0. На допомогу вчителю [2]
  • Соціальні сервіси(конспект)[3]
  • Як можна використовувати соціальні сервіси в педагогічній діяльності (конспект)[4]
  • Опорный конспект Вики [5]
  • Презентація "Сервіси Веб-2.0" [6]

Коллекция видеороликов для использования на тренингах: