Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, жовтень 2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
з 27 жовтня  по 31 жовтня 2014 року

Содержание

Слухачі курсу

Вчителі-предметники шкіл міста

Анкета участника

Контакти учасників

Рефлексія

Виконання завдань

Список учасників:

Перша група


Фото тренінгу

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності;
  • формування інформаційної культури;
  • ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів.

Слухачі будуть вміти:

  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати на ЗапоВікі;
  • спілкуватися за допомогою блогів;
  • працювати в геосервісах;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • створювати карти знань;
  • використовувати сервіси соціальних закладок.

Фотоальбом

Тренери

Мєльков Валерій Валентинович

Засоби зв'язку з тренером:

  • E-mail: melvaler1k@cmail.com
  • Телефон: 099-90-31-795

Завдання тренінгу

Практичне завдання 1 та 2 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 3 та 4 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 5 та 6 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 7 та 8 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

Практичне завдання 9 та 10 модуль тренингу Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів предметників м.Енергодар, жовтень 2014‎

План роботи

День 1

Завдання 1

Знайомство з сервісами Веб 2.0 Социальные сервисы Web 2.0

Завдання 2

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Завдання 3

Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"

Завдання 4

Презентація "Реєстрація на ЗапоВікі"
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"

Інструкція щодо створення Вікі-сторінки «Участник» на платформі ЗапоВікі.

Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 клас
  • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
  • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
  • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 5

"Візитка учасника": основне та додаткове призначення, розділи, вимоги до візитки, структура візитки
Практична робота "Створення візитки учасника"
Обов'язкова інформація

  • Прізвище, ім'я, по-батькові
  • Місце роботи
  • Посада
  • Контактна інформація (телефон, e-mail, skype, тощо)

Допомога:Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Створення розділів різного рівня:

==Розділ 1==
==Розділ 2==

Завдання 6

Створення посилання на візитку учасника

  • на цій сторінці (сторінці тренінгу) в розділі Учасники, знайти свою групу (за вказівкою тренера) та натиснути навпроти неї кнопку "Правити"
  • Зробити посилання: [[Участник:логін|Прізвище Ім’я По батькові]]

Завдання 7

Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:

Завдання 8

Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]

Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі


Завдання 9

Поняття Категорії. Практична робота "Створення категорії"

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]

Таблица назв категорій

Приклад візітки:

День другий

Тема дня: які дидактичні матеріали мають бути в нашому навчальному арсеналі?

Опитування "Що ми використовуємо для навчання?"

Вправа "Аналіз дидактичних матеріалів, наявних на веб-ресурсах"

Презентація "Огляд сучасних сервісів Веб 2.0"

Завдання 10

ГуглДиск. Використання ГуглДиску для збереження файлів.

Послідовність дій:

  1. увійти до власного аккаунту Гугл;
  2. перейти до ГуглДиску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат у правому верхньому кутку вікна);
  3. змінити налаштування завантаження файлів за вказівкою тренера;
  4. натиснути на кнопку Завантажити (червоного кольору з стрілочкою, спрямованою догори);
  5. обрати потрібні документи засобами відповідного вікна;
  6. дочекатись повного завантаження та переформатування файлу;
  7. клацнути на синю кнопку "Настройки доступа", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування;
  8. вставити до візитки посилання на кожний з документів (зовнішні посилання);
  9. вбудувати до візитки текстовий документ
    на сторінці ЗапоВікі прописати команду: <googledocument> ... </googledocument>, де замість "..." вставити код документу; детальніше про вбудовування документів, презентацій та електронних таблиць дивіться сторінку з інструкцією
  10. вбудувати до блогу текстовий документ та презентацію;

Завдання 11

ГуглДиск. Мережевий опитувальник.

  1. перейти до ГуглДиску;
  2. клацнути червону кнопку Створити, обрати створення Форми;
  3. додати до форми серію запитань різних типів;
  4. розмістити посилання на форму на вікі-візитці учасника;
  5. вбудувати форму до блогу.

Завдання 12

Онлайн-календар

Завдання: створити онлайн-календар на жовтень 2014

Послідовність дій:

  1. з електронної скриньки перейти за посиланнями Гугл на Календар, при першому вході вказати логін та пароль (якщо потрібно);
  2. створити новий календар за загальною назвою "Жовтень 2014";
  3. створити неперервну подію "Курси Веб 2.0" на термін 27.10-31.10.2014;
  4. додати 3-4 короткочасних події (робота з сервісами Веб 2, створення візитки, робота з Гугл-документами), використовуючи розклад курсів та поточні події;
  5. змінити налаштування календаря, зробити його загальнодоступним;
  6. отримати HTML-посилання на календар, зробити посилання з візитки ЗапоВікі на календар.

Завдання 13

Сервіси для публікації документів

Завдання: викласти власні розробки (текстову та презентацію) на двох з сервісів:

Посилання на опубліковані документи вставити до візитки та сторінок чи дописів блогу.

Завдання 14

Створення карти знань

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.

Тема вашого профілю.

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) схеми  ;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.
Довідка по користуванню сервісом

Завдання 15

Сервіси збереження закладок. Знайомство з сервісами Symbaloo та БобрДобр

Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація. Пошук групи за уподобаннями. Робота в групі.

Завдання:

  1. зареєструватися на сайті БобрДобр, долучитися до будь якої фахової групи;
  2. знайти в Мережі 5-6 цікавих фахових сайти, додати закладки на них до обраної групи;
  3. посилання на додані закладки розмістити на власній сторінці ЗапоВікі.

Сервіс збереження закладок Symbaloo. Реєстрація. Створення веб-міксу. Надання доступу.

Приклад веб-міксу

Завдання:

  1. зареєструватися на сайті Symbaloo, створити веб-мікс
  2. знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, створити тайли;
  3. надати доступ до веб-міксу, посилання на веб-мікс розмістити на власній сторінці;
  4. вбудувати веб-мікс до блогу

Завдання 16

Дидактичні сервіси

Завдання: створити 3-4 дидактичні завдання за допомогою кількох з сервісів:

Створені дидактичні завдання вбудувати до блогу. Розмістити посилання на них на візитці учасника.

План роботи

Домашня робота - створення власного мережевого портфоліо: основні вимоги

  • Візитка учасника: портрет, повна інформація (ПІП, міце роботи, посада, контактні дані, категорія і т.д.), обовязкові категорії "Участники" та "Тренинги Веб 2.0 для педагогов, г. Энергодар", ВМО учителей Запорожской области, категорії, що вказують приналежність до віртуального методичного об'єднання:
    • Виртуальное МО учителей начальной школы Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей украинского языка и литературы Запорожской области,
    • ВМО учителей информатики г.Энергодар,
    • Виртуальное МО учителей математики Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей английского языка Запорожской области
  • Закладки на Меморі (або БобрДобр): 3-4 закладок за темою предмету, закладки у групі, посилання на візитці на персональні закладки та закладки групи.
  • Фотоальбом: в фотоальбомі 5-8 власних фото, фотоальбом однієї з навчальних тем, знайдений фотоальбом, Фотоальбом в Панараміо, посилання до фотоальбомів з візитки.
  • Мережеві документи: Google-документи: текстовий документ (наприклад, конспект уроку), презентація, електронна таблиця, форма (тест або анкета), посилання на документи з візитки.
  • Робота з геосервісами: знаходження та визначення координат навчального закладу, наявність посилання у візитці.
  • Карти знань: створення карти знань з предмету, наявність посилання у візитці.
  • Відео-сервіси: знаходження відео до уроку, посилання у візитці на даний ролік, додавання відеороліку до візитки.
  • Блог: 3-4 статичних сторінок, розміщення (посилання та вбудовування) онлайн-документів та дописів; налаштування 3-4 гаджетів. Написати коментарі до статей в блозі колеги.
  • Обговорення на ЗапоВікі: коментування 3-4 візиток колег.
  • Робота у віртуальному МО: поповнення визитки МО посиланнями на власні онлайн-документи.
  • Робота з проектами на ЗапоВікі - Проекты - участь хоча б в 1 проекті
  • Створення вікі-статті (за темою предмету): створення вікі-статті з залученням малюнків, наявність посилання з візитки на статтю та із статті до візитки (підпис автора)(початок: вставити в візитку посилання на нову статтю)

В помощь курсантам:

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

  • комп’ютер;
  • модем;
  • МФУ або принтер зі сканером;
  • навушники або колонки;
  • цифровий фотоапарат;
  • Web-камера.


Програмні засоби:

  • текстовий редактор;
  • програми для створення електронних презентацій;
  • електронні таблиці;
  • броузер;
  • медіа-програвачі;
  • програми для перегляду графічних зображень.

Для забезпечення курсу необхідні

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Необхідні посилання

Приклади

Вікі-проекти:

Блоги та ЖивіЖурнали:

Використання фотосервісів:

Онлайн документи:

Допоміжні матеріали

  • Створення навчальної гіпертекстової енциклопедії в середовищі ВікіВікі [1]
  • Соціальні сервіси Веб2.0. На допомогу вчителю [2]
  • Соціальні сервіси(конспект)[3]
  • Як можна використовувати соціальні сервіси в педагогічній діяльності (конспект)[4]
  • Опорный конспект Вики [5]
  • Презентація "Сервіси Веб-2.0" [6]

Коллекция видеороликов для использования на тренингах: