Тренінг "Хмарні сервіси в освіті", Олександрівський район, серпень 2018" — различия между версиями
(не показаны 3 промежуточные версии 1 участника) | |||
Строка 21: | Строка 21: | ||
==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">СЛУХАЧІ КУРСУ</font>== | ==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">СЛУХАЧІ КУРСУ</font>== | ||
''Вчителі Олександрівського району:'' | ''Вчителі Олександрівського району:'' | ||
− | *Самбор Наталія Петрівна, ДНЗ№36 | + | *Самбор Наталія Петрівна, ДНЗ№36,<sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Чернявська Оксана Володимирівна, ЗЗСО №3 | + | *Чернявська Оксана Володимирівна, ЗЗСО №3, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Федорова Тетяна Володимирівна, ЗЗСО №3 | + | *Федорова Тетяна Володимирівна, ЗЗСО №3, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Сиваш Сніжана Володимирівна, ЗЗСО №3 | + | *Сиваш Сніжана Володимирівна, ЗЗСО №3, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Сорочан Ольга Ігорівна, ЗЗСО №3 | + | *Сорочан Ольга Ігорівна, ЗЗСО №3, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Чала Анжела Сергіївна, ЗЗСО №3 | + | *Чала Анжела Сергіївна, ЗЗСО №3, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Рабінович Жанна Аронівна, ЗЗСО №1 | + | *Рабінович Жанна Аронівна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Когут Наталія Валентинівна, ЗЗСО №1 | + | *Когут Наталія Валентинівна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Назарова Світлана Леонідівна, ЗЗСО №1 | + | *Назарова Світлана Леонідівна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Марченко Наталія Миколаївна, ЗЗСО №1 | + | *Марченко Наталія Миколаївна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Козлова Яна Володимирівна, ЗЗСО №1 | + | *Козлова Яна Володимирівна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Дряпак Яна Володимирівна, ЗЗСО №1 | + | *Дряпак Яна Володимирівна, ЗЗСО №1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Химчак Марія Сергіївна, ЗЗСО №5 | + | *Химчак Марія Сергіївна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Баженова Марина Володимирівна, ЗЗСО №5 | + | *Баженова Марина Володимирівна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Резничок Інесса Вікторівна, ЗЗСО №5 | + | *Резничок Інесса Вікторівна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Шевкопляс Інна Володимирівна, ЗЗСО №5 | + | *Шевкопляс Інна Володимирівна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Козинська Ірина Іллівна, ЗЗСО №5 | + | *Козинська Ірина Іллівна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Стрельник Стелла Степанівна, ЗЗСО №5 | + | *Стрельник Стелла Степанівна, ЗЗСО №5, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Калашник Наталія Геннадіївна, ЗК№98 | + | *Калашник Наталія Геннадіївна, ЗК№98, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Глазиріна Олена Валеріївна, ЗК№98 | + | *Глазиріна Олена Валеріївна, ЗК№98, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
− | *Кобзарєва Тетяна Едуардівна, ЗЗСО № 1 | + | *Кобзарєва Тетяна Едуардівна, ЗЗСО № 1, <sup>Завдання виконано. <font color=red>'''Сертифікат'''</font></sup> |
'''[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1A17sSXvb5uOWLnvCbsgOaI9RRZThbu_aaMm-Prf3Qhw/edit?usp=sharing Реєстрація учасників]''' | '''[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1A17sSXvb5uOWLnvCbsgOaI9RRZThbu_aaMm-Prf3Qhw/edit?usp=sharing Реєстрація учасників]''' | ||
==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">ЗВІТНІ РОБОТИ</font>== | ==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">ЗВІТНІ РОБОТИ</font>== | ||
− | *[https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/personal/t45_ms_o_zp_ua/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1a096cdae3b284f7cba02584fc41c7d28&authkey=AU0x913k5GRSjmdagLrKW7A&e=87879b89629148c78d4170f030345023 Візитна картка учасників тренінгу] | + | *[https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/personal/t45_ms_o_zp_ua/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1a096cdae3b284f7cba02584fc41c7d28&authkey=AU0x913k5GRSjmdagLrKW7A&e=87879b89629148c78d4170f030345023 <big>Візитна картка учасників тренінгу</big>] |
− | * | + | *[https://sites.google.com/s/15tZJbK0L6Qp55gXsNBHTMMrvucgAO9km/p/1mYRgJmfiMGc4sc5-UUFHT1Oj5eI5kVzF/edit <big>Освіта в хмарі</big>] |
==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ</font>== | ==<font color=#68228B size=3 face="Book Antiqua">ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ</font>== | ||
− | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">1 День (20 | + | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">1 День (20.08.2018)</font>=== |
* [https://drive.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AdG1Jb1FhLXVvb0U/view?usp=sharing Хмарні технології: поняття, види] (презентація для ознайомлення) | * [https://drive.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AdG1Jb1FhLXVvb0U/view?usp=sharing Хмарні технології: поняття, види] (презентація для ознайомлення) | ||
* [https://docs.google.com/presentation/d/1hbTx0hPUepmG-SoteBZgMsEVEWLh_AN2qWSbc2TZpg8/edit#slide=id.p10 Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: експеримент, нормативна база] | * [https://docs.google.com/presentation/d/1hbTx0hPUepmG-SoteBZgMsEVEWLh_AN2qWSbc2TZpg8/edit#slide=id.p10 Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: експеримент, нормативна база] | ||
Строка 90: | Строка 90: | ||
**Додати посилання на календар в колективному щоденнику ===>'''** [https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/personal/t45_ms_o_zp_ua/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1a096cdae3b284f7cba02584fc41c7d28&authkey=AU0x913k5GRSjmdagLrKW7A&e=87879b89629148c78d4170f030345023 Візитна картка учасників тренінгу] | **Додати посилання на календар в колективному щоденнику ===>'''** [https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/personal/t45_ms_o_zp_ua/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1a096cdae3b284f7cba02584fc41c7d28&authkey=AU0x913k5GRSjmdagLrKW7A&e=87879b89629148c78d4170f030345023 Візитна картка учасників тренінгу] | ||
− | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">2 День (22 | + | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">2 День (22.08.2018)</font>=== |
====Сервіс Forms==== | ====Сервіс Forms==== | ||
*Створення онлайн форми. '''Інструкція''' ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%8B-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-4ffb64cc-7d5d-402f-b82e-b1d49418fd9d Допомога]) | *Створення онлайн форми. '''Інструкція''' ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%8B-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-4ffb64cc-7d5d-402f-b82e-b1d49418fd9d Допомога]) | ||
Строка 133: | Строка 133: | ||
− | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">3 День (27 | + | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">3 День (27.08.2018)</font>=== |
====Хмарна технологія '''G Suit'''==== | ====Хмарна технологія '''G Suit'''==== | ||
Строка 246: | Строка 246: | ||
**[http://didaktor.ru/kak-rabotat-s-onlajn-konstruktorom-testov-plickers/ Как работать с онлайн конструктором тестов PLICKERS?] | **[http://didaktor.ru/kak-rabotat-s-onlajn-konstruktorom-testov-plickers/ Как работать с онлайн конструктором тестов PLICKERS?] | ||
− | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">4 День (29 | + | ===<font color=red size=3 face="Book Antiqua ">4 День (29.08.2018)</font>=== |
====Google фото==== | ====Google фото==== | ||
*Сервіс Google фото | *Сервіс Google фото |
Текущая версия на 16:53, 2 сентября 2018
Содержание |
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
20.08.2018 - 31.08.2018
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Запорізький технічний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області
ТРЕНЕР
Засоби зв'язку з тренером:
моб. тел.: 066-780-72-87
e-mail: tkachenko.tb@gmail.com
ПЛАН ТРЕНІНГУ
Навчально-тематичний план тренінгу
ТРАЄКТОРІЯ НАВЧАННЯ
Траєкторія навчання. Тренінг "Хмарні сервіси в освіті" 20.08. - 31.08.2018
СЛУХАЧІ КУРСУ
Вчителі Олександрівського району:
- Самбор Наталія Петрівна, ДНЗ№36,Завдання виконано. Сертифікат
- Чернявська Оксана Володимирівна, ЗЗСО №3, Завдання виконано. Сертифікат
- Федорова Тетяна Володимирівна, ЗЗСО №3, Завдання виконано. Сертифікат
- Сиваш Сніжана Володимирівна, ЗЗСО №3, Завдання виконано. Сертифікат
- Сорочан Ольга Ігорівна, ЗЗСО №3, Завдання виконано. Сертифікат
- Чала Анжела Сергіївна, ЗЗСО №3, Завдання виконано. Сертифікат
- Рабінович Жанна Аронівна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Когут Наталія Валентинівна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Назарова Світлана Леонідівна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Марченко Наталія Миколаївна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Козлова Яна Володимирівна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Дряпак Яна Володимирівна, ЗЗСО №1, Завдання виконано. Сертифікат
- Химчак Марія Сергіївна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Баженова Марина Володимирівна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Резничок Інесса Вікторівна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Шевкопляс Інна Володимирівна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Козинська Ірина Іллівна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Стрельник Стелла Степанівна, ЗЗСО №5, Завдання виконано. Сертифікат
- Калашник Наталія Геннадіївна, ЗК№98, Завдання виконано. Сертифікат
- Глазиріна Олена Валеріївна, ЗК№98, Завдання виконано. Сертифікат
- Кобзарєва Тетяна Едуардівна, ЗЗСО № 1, Завдання виконано. Сертифікат
ЗВІТНІ РОБОТИ
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
1 День (20.08.2018)
- Хмарні технології: поняття, види (презентація для ознайомлення)
- Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: експеримент, нормативна база
- Особливості хмарної технології Office 365 (office.com)
- Знайомство з сервісами Office 365 (посилання на головну сторінку)
- Вхід до Office 365 - Логін + пароль (отримати у тренера)
Сервіс OneNote
(Електронний записник OneNote Online, особливості використання. Спільна робота з он-лайновими документами)
- Можливості OneNote:
- Колективна робота:
Сервіс Sway
- Презентація Sway. Приклади:
- Створення презентації для уроку
- Права доступу
- Посилання на документ в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
ДОПОМОГА:
Сервіс календар
- Сервіс календар
- Ознайомитися: Включение публикации календаря для обмена данными
- Ознайомитися: Microsoft Office 365 в образовании. Работаем с «Календарем» в Outlook
- Створити календар з подіями на тиждень 20.08.2018 - 09.09.2018
- Налаштувати спільний доступ для учасників тренінгу - Можна переглядати відомості про мою зайнятість
- Додати посилання на календар в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
2 День (22.08.2018)
Сервіс Forms
- Онлайн форма:
- Ознайомлення з онлайн-формою - Світ навколо ,(виконати)
- Створення онлайн форми на обрану тему (згідно тематики попереднього завдання - конспект уроку)
- Розміщення посилання в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
- Онлайн тест:
- Ознайомлення з онлайн-тестом - Комп'ютер - мій друг!,
- Створення онлайн тесту на обрану тему (згідно тематики попереднього завдання - конспект уроку)
- Розміщення посилання в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
Word Online, PowerPoint Online
- Редактор презентацій PowerPoint Online.
Колективна робота - презентація "Життєве кредо"
- Редактор текстових документів Word Online.
Колективна робота - КОЛЕКТИВНА РОБОТА "Хмарні сервіси це - …"
- Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку (тематику якого обрали раніше - конспект уроку) у вигляді текстового редактору Word
- Розміщення посилання в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
Робота з OneDrive
(Середовище для спільної роботи з документами OneDrive. Особливості використання текстового редактора Word Online, табличного процесора Excel Online, редактора презентацій PowerPoint Online)
- Завантаження власного середовища OneDrive (Логін+Пароль)
- Створення теки (папки)
- Переглянути запропоновані зразки - Структура уроку (уроків) в OneNote
- Створення OneNote для уроку (будь-який конспект уроку)
- Заповнення опису уроку (самостійно)
- Налаштування прав доступу
- Створення посилання на урок в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
Сервіс OneNote
- Доопрацювання конспекту уроку на сервісі
- Робота в колективному щоденнику ===>** Візитна картка учасників тренінгу
3 День (27.08.2018)
Хмарна технологія G Suit
- Знайомство з GSuit
- Робота з колективними Google документами
Google - документ
- Колективна робота з текстовим документом
Про себе...
Google - електронна презентація
- Колективна робота у презентації
Я вмію ...
- Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді Google-документів
ПІДКАЗКА:
Послідовність дій:
- Перейдіть на головну сторінку сайту Google.com.ua
- Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ
- Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
- Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
- Обираємо папку. Вказуємо ім'я
- Переходимо до папки (відкрити)
- Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
- Створити документ на тему ".....". Заголовок - "....".
- Ввести зміст документу
- Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
- Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак ∞ зміниться на зелений колір
- Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
- Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
- Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
- Натискаємо кнопку 'Готово
- Вбудовування Google-документів на Google сайті (Учасники)
Робота з G Suit. Сайти
- Робота з колективним веб-сайтом
Освіта в хмарі
- Ознайомлюємося
- Працюємо на сторінці "Учасник ..." (персональні дані)
- Працюємо на сторінці "Колективна робота"
Робота з G Suit. Google диск
- Завантаження документу на Диск. Надання доступу. Вставляння посилання
- Відкрити додатки серверу G Suit
- Обрати Диск
- Створити папку Дидактичні матеріали
- Перейти до папки Дидактичні матеріали
- Натискаємо кнопку СТВОРИТИ - Завантажити файли. Обираємо потрібний файл.
- Після завантаження документу відкрийте його на Диску для перегляду
- Натискаємо кнопку в верхньому правому кутку (три крапки)
- Обираємо Открыть доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка,
- Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
- Копіюємо посилання на даний документ
- Натискаємо кнопку Готово (Сохранить)
- Вставляємо посилання у власну візитку в колективному веб-сайті - Освіта в хмарі
- Завантажити презентацію з фахового предмету. Надати доступ. Вставити посилання на візитці колективного вебсайту
Робота з G Suit. Створення власного веб-сайту
- Продумати тематику
- Створити веб-сайт
- змінити Тему
- створити сторінки (підсторінки)
- додати зміст, зображення, відео
- посилання на документи на Диску Гугл
- вбудувати документ з Диску Гугл
УВАГА! Налаштувати доступ до документів (презентації, електронної таблиці, ...) - ПЕРЕГЛЯД, РЕДАГУВАННЯ, ...
4. Натискаємо кнопку ОПУБЛІКУВАТИ (автоматичне збереження - НІ, ... Опублікувати)
5. Біля кнопки ОПУБЛІКУВАТИ відкрити список (стрілка). Налаштувати назву сайту. Відкрити доступ
6. Додати посилання на веб-сайт в колективну презентацію - до власного розділу Учасник ...
YouTube
(Призначення відеосервісу. Приклади застосування. Поняття каналу. Пошук та приєднання до освітніх каналів. Завантаженні роликів до ПК. Завантаження роликів до сервісу. Відеоредактор. Створення слайд шоу)
- Пошук відео на YouTube
- Робота з каналами
- Освітні канали:
- Створення власної відеоколекції на сайті
Google Keep
- Сервіс для створення заміток Google Keep
Справочный центр – Google Keep
Google Keep: инструкция по использованию
- Створення заміток
- Надати доступ t45@osvita.zp.ua
Додатково
- Сервіс Plickers
4 День (29.08.2018)
Google фото
- Сервіс Google фото
Послідовність дій:
- Перейдіть на головну сторінку серверу Google (google.com.ua) Ввійдіть під влансим акаунтом
- В додатках Google оберіть Фото (Фотознімки)
- Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
- Оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
- Перейдіть до розділу АЛЬБОМИ (зліва)
- Оберіть кнопку СОЗДАТЬ - Альбом
- Додайте фота до альбома - натиснувши на фото, зявиться блакитний кружечок з галочкою
- Натисніть кнопку Готово
- Введіть назву альбому. Натисніть на позначку галочки у верхньому правому кутку
- В вікні що зявилося, натисніть кнопку Поделиться (у верхньому правому кутку)
- В діалоговому вікні натисніть на кнопку Получить ссылку. Скопіювати посилання
- Вставити до візитки Учасника на колективному веб-сайті посилання на альбом
Google Календар
- Робота з Google Календарем
- Створення індивідуального календаря
- Вбудовування календаря на Google сайті
Віртуальні екскурсії
- Приклади:
- Створення віртуальної екскурсії засобами Карт Гугл
Послідовність дій:
- перейти на головну сторінку серверу Гугл(google.com.ua)
- перейти до ГуглДиску
- обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
- задайте назву та опис екскурсії (н-р, Навчальні заклади Олександрівського району)
- знайти точку на карті Google, додати її до своєї карти, відредагувати відомості про точку (пояснення, декілька зображень чи відео)
- аналогічно описати 4-5 пунктів на карті
- відкрити доступ для перегляду карти: Всім в Інтернеті
- розмістити посилання на карту на Колективному Google сайті на сторінці "Учасник ..."
- Інструкція:
Google форми
А. Приклади:
- Опитування
- Підсумкова контрольна робота з української мови 6 кл (джерело: http://svitlanashev.blogspot.com)
- Українська мова 11 клас І СЕМЕСТР (джерело: http://svitlanashev.blogspot.com)
- Тема "Синтаксис" (джерело: http://mova5.blogspot.ru/)
- Повторення вивченого в початкових класах (джерело: http://bogdzi.wixsite.com)
Б. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів або для перевірки знань учнів з предмету. Використовуємо Гугл Форми
Увага! Ознайомитися з загальним виглядом сторінки для конструювання форми
Послідовність дій:
- Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
- Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
- Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
- Переходимо до потрібної папки
- Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать (або правою кнопкою миші на діяльнку диску). Обираємо Еще - Google Форми
- Оформіть онлайн-анкету або завдання для перевірки знань учнів
- У вкладці Ответы створити Гугл-таблицю для отримання відповідів
- Натискаємо кнопку Додаткові налаштування, щоб відкрити доступ
- Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
- Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
- Натискаємо кнопку Готово
- Обираємо кнопку "Перегляд". Копіюємо посилання на форму в адресному ряку
- Вставляємо посилання та вбудовування тесту на Колективному Google сайті
Додатки Google диску
- Підключення додатків
- Додаток Loupe
Google +
- Освітні соціальні мережі Google +
- Інструкції
Працюємо в Google +
А.
1. Ввійти до "хмарки" G Suit під власним акаунтом (логін + пароль)
2. Відкрити додатки Google
3. Обрати додаток Google +
4-6. Створити свій профіль (дивитися зображення-підказку)
7. Приєднатися до спільноти
8. Прокоментувати повідомлення
Б.
1. Перейти до особистої "кімнати" в Google +
2. Створити спільноту на власну тему (кнопка СТВОРИТИ СПІЛЬНОТУ)
3. Додати декілька повідомлень (текст, зображення, відео)
4. Приєднати до спільноти тренера (t45@osvita.zp.ua) та колегу з предмету навчання
5 День (31.08.2018)
Google Classroom
- Сервіс для керування класом Google Classroom
А. Перші кроки роботи з Google Classroom
ІНСТРУКЦІЯ В ДОПОМОГУ (завантажити)
Б. Працюємо з Google Classroom як учень
- Ввійти до Клас через додаток Google
- Приєднатися до курсу "Хмарні сервіси в освіті"
- Виконати завдання (залежно від типу завдання, помітити про ВИКОНАННЯ, натиснувши відповідну кнопку)
- Повернутися до домашньої сторінки (Заняття,Курси), на якій відображаються курси
В. Залікова робота в середовищі Google Classroom:
- Продумайте Навчальну тему курса
- Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми (наприклад, "Хмарні сервіси в твоєму житті")
- Напишіть перше оголошення свого курсу
- Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на комп'ютері)
- Завантажте на Google-диск.
- Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
- Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
- Розмістить завдання у Google Classroom
- Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
- Розмістить тест у Google Classroom
- Додайте до курсу учнів (тренер + 1 колега зліва): t45@osvita.zp.ua
- Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
- Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.