Тренінг «Хмарні сервіси в освіті», м.Токмак, вчителі-предметники, червень 2018» — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Терміни навчання)
(Слухачі курсу)
 
(не показаны 14 промежуточных версий 1 участника)
Строка 4: Строка 4:
 
==Терміни навчання==
 
==Терміни навчання==
 
''11.06-15.06''
 
''11.06-15.06''
 +
 +
==Місце проведення==
 +
Токмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області
 +
 +
==Тренер==
 +
[[Участник:Слободенюк Елена Владиславовна|Слободенюк Елена Владиславовна]]
  
 
==Слухачі курсу==
 
==Слухачі курсу==
''написати категорію слухачів даного тренінгу''
+
'''вчителі м.Токмака та Токмацького району'''
  
''В этом разделе
+
''Регистрация участников [https://docs.google.com/spreadsheets/d/11VLyC-ccC4KvfyRV489NfXoyfKzr-M2QftjOMo_wn2o/edit?usp=sharing  анкета участника]''
  
до тренинга - разместить ссылку на документ Регистрация участников [https://spreadsheets.google.com/pub?key=0AoSfajyLiEe6dFktN3NNZ2E5UmdzaEljZ1M4bEZwLVE&hl=ru&output=html  анкета участника]
+
1. Бахтін Володимир Дмитрович<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
во время тренинга - разместить список участников со ссылками на визитки
+
2. Бахтіна Любов Анатоліївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
после тренинга - сделать отметку "Задание тренинга выполнено" напротив каждого участника, который действительно задания выполнил и имеет право на получение сертификата
+
3. Скліфос Лідія Терентіївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
''
+
  
==Мета тренінгу==
+
4. Бурило Галина Петрівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
''написати мету проведення даного тренінгу''
+
  
==Що дізнаються та чому навчаться слухачі==
+
5. Наветанюк Раїса Федорівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
'''Слухачі будуть знати:'''
+
  
''написати, що в процесі проходження тренінгу слухачі дізнаються нового''
+
6. Радуляк Олександр Васильович<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
'''Слухачі будуть вміти:'''
+
7. Потапова Альона Миколаївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
''написати, що після проходження тренінгу слухачі будуть вміти''
+
8. Скидан Світлана Павлівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
 +
9. Шкарупіло Леся Анатоліївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==Фотоальбом==
+
10. Бондаренко Юлія Олександрівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
<gallery>
+
''вставка фотографій, які відображають процес навчання''
+
</gallery>
+
  
 +
11. Пересада Ірина Михайлівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==Тренер (тренери)==
+
12. Рензяєва Ірина Анатоліївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
'''Тренер:''' посилання на візитку
+
  
'''Засоби зв'язку з тренером:'''
+
13. Скрипка Юрій Анатолійович<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==План тренінгу==
+
14. Маленко Дарина Олександрівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
''вставити необхідні посилання на сторінки тренінгу, посилання на сторінки повинні бути повними та унікальними. Наприклад:Практична робота для Тренінгу "Сервіси Веб 2.0" для слухачів очно-дистанційних тематичних курсів "ІКТ в освіті" (ЗОІППО)''
+
  
 +
15. Мовчан Наталія Іванівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==План роботи==
+
16. Чумак Катерина Андріївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
''написати план роботи тренінгу''
+
  
 +
17. Грабова Галина Миколаївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==Для забезпечення курсу необхідні==
+
18. Іванова Жанна Анатоліївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
'''Технічні засоби:'''
+
  
''написати, які технічні засоби необхідно підготувати слухачам для проходження даного тренінгу''
+
19. Ляцевич Лариса Миколаївна <font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
 +
20. Можирова Світлана Михайлівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
'''Програмні засоби:'''
+
21. Зачосенко Олена Іванівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
''написати, які програмні засоби необхідно підготувати слухачам для проходження даного тренінгу''
+
22. Щічка Світлана Богданівна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
 +
23. Філатченко Валерій Олександрович<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==Необхідні ресурси==
+
24. Соляник Ірина Миколаївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
''написати необхідні Інтернет-сайти чи сторінки Вікі, які допоможуть слухачам в навчанні''
+
  
 +
25. Калько Катерина Миколаївна<font color="red"><sup>завдання тренінгу виконано</sup></font>
  
==Інше==
 
''додатковий розділ, який заповнює тренер за необхідністю''
 
  
==Необхідні ресурси==
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''Звітні роботи'''</div>===
*[[Правила роботи на порталі ЗапоВікі]]
+
*[https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/t29_ms_o_zp_ua/Ei0jcSUVX7RMsROY9eVqrWcBa-4Fhfs60ks8i7xh2lhYNg?e=aPxQk6 Колективний OneNote]
*[[ВікіСловник]]
+
*[https://sites.google.com/osvita.zp.ua/treningtokmakjune2018 Колективний Google-сайт]
*Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
+
 
*[[Питання та відповіді]]
+
==План тренінгу==
*[[Помилки при роботі на порталі]]
+
[https://docs.google.com/document/d/14KXnimPpwM0yGvtQvQ_lKa7ekJJ7-X9Qt1bcYySXa3k/edit?usp=sharing НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТРЕНІНГУ «Хмарні технології в освітній діяльності»]
 +
 
 +
==План роботи==
 +
 
 +
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''1 день'''</div>===
 +
*Хмарні технології: поняття, види.
 +
*Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження.
 +
*Особливості хмарної технології Office 365.
 +
*Знайомство з сервісами Office 365.
 +
***[https://login.microsoftonline.com Огляд  Office 365]
 +
*Можливості OneNote:
 +
**[http://urok-ua.com/vykorystannya-bloknotu-onenote-v-roboti-klasnoho-kerivnyka/?_utl_t=fb Використання блокноту OneNote в роботі класного керівника]
 +
**[https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/v_umanec_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=k4wREhuRRlVPPkDr1qdJ875nJ5F1l6Ld2xjnP%2fOOoHw%3d&folderid=0ea2a2439ac3f4b9da430c8fc6134138a&action=view Застосування OneNote]
 +
**[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=4BB8ADB8376A2A70!903&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!AJBjMZ_x8sA6S6M Де є білки, там  є життя; де є життя, там є білки]
 +
**[https://nvk10-my.sharepoint.com/personal/lkozubye_nvk10_in_ua/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=2sSHl9JmValLNUNQKSPgv3oqeMTe7LBthdD0PANGkXI%3d&folderid=06cb1ba97844d47909e91e2d6c5301476&action=view Портфоліо вчителя]
 +
**[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=C92755E907DDF70E!475&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!ADRcQaPumVu5EOQ Шаблон проекту]
 +
*Робота з OneDrive
 +
**Створення теки
 +
**Створення OneNote для уроку
 +
***[https://support.office.com/uk-ua/article/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B9%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83-OneNote-1c983b65-42f6-42c1-ab61-235aae5d0115?ui=uk-UA&rs=uk-UA&ad=UA Допомога]
 +
***[https://docs.com/vitaly-vedenev/5479/onenote-class-notebook-office-365 Пользователю. Обучение с помощью OneNote Online Office 365]
 +
*Заповнення опису уроку
 +
*Презентація Sway/ Приклади:
 +
**[https://sway.com/FSdh0xyASLn0AOQ4 Рослини хижаки]
 +
**[https://sway.com/o5k9p2NxtG6TisVK Випадковості не випадкові]
 +
*Створення презентації для уроку
 +
**[https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%8B-%D1%81%D0%BE-Sway-2076c468-63f4-4a89-ae5f-424796714a8a Допомога в роботі],
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/7204 Преподавателю. Создаем контент с помощью Sway]
 +
*Права доступу, посилання на документ
 +
*Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді текстового редактору Word
 +
*Робота з колективною презентацією
 +
*Розробка вправи для колективної роботи
  
'''Презентації:'''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''2 день'''</div>===
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_144hffssh5t Презентація "Технологія Веб 2.0"]
+
*Створення онлайн форми ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%8B-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-4ffb64cc-7d5d-402f-b82e-b1d49418fd9d Допомога])
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_180cwjzrzfj Презентація "Технологія ВікіВікі"]
+
*Створення онлайн тесту ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-a082a018-24a1-48c1-b176-4b3616cdc83d Допомога])
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_200ck73k35x Презентація "Геосервіси"]
+
*Розміщення посилання та вбудовування тестів
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація "Карти знань"]
+
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/4245 Преподавателю. Создание опросов и тестов в Office 365]
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_233g3x5h9f4 Презентація "Пошук.Створення закладок"]
+
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/6495 Преподавателю. Организация контроля знаний с помощью Forms]
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/2355 Пользователю. Как пройти онлайн-опрос или тест, созданные с помощью Microsoft Forms Office 365]
 +
*Робота з календарем
 +
*Відеоканал
 +
*Соціальна мережа Yammer
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/2329/yammer-office-365 Пользователю. Обучаемся в Yammer Office 365]
 +
*Робота з колективним OneNote
 +
*Знайомство з GSuit
 +
*Створення власного сайту
 +
*Робота з відеосервісом YouTube
 +
**Пошук відео
 +
**Створення слайдшоу
 +
*Додатково: [https://www.plickers.com/ сервіс Plickers]
 +
**[http://ikt.ipk74.ru/upload/iblock/38c/38c327a8a55fbdacf70d473b8ff39c29.pdf Инструкция по работе с социальным сервисом Plickers]
 +
**[http://laboratoriyamatematukiv.blogspot.com/p/plickers-plickers-qr-plickers.html Тестовий сервіс Plickers]
 +
**[https://newtonew.com/app/provodim-opros-vsego-klassa-za-30-sekund-s-pomoshchju-plickers Проводим опрос всего класса за 30 секунд с помощью Plickers]
  
'''Блоги та ЖЖ:'''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''3 день'''</div>===
*[http://community.livejournal.com/vintel/ Виртуальные Интели]
+
*Робота з відеосервісом YouTube
*[http://ailev.livejournal.com/468860.html Образование в области программирования]
+
**Робота з відеоредактором
*[http://gpinf.blogspot.com/ Віртуальне МО вчителів інформатики Гуляйпільщини]
+
**Вбудовування роликів у сайти. Створення відео колекції
*[http://vaspart.blogspot.com/ Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области]
+
**Завантаження музичного файлу з ролику. [http://peggo.co/ Peggo]
*[http://community.livejournal.com/ztrening_web_1/ Тренинг "Создание сетевых проектов"]
+
**Освітні канали
*[http://tlvl.blogspot.com/ После уроков...]
+
*Сервіс для створення заміток Google Keep
 +
**[https://support.google.com/keep/?hl=ru#topic=6262468 Справочный центр – Google Keep]
 +
**[http://blog.comfy.ua/google-keep-instrukciya-po-ispolzovaniyu/ Google Keep: инструкция по использованию]
 +
**[https://lifehacker.ru/2016/07/28/google-keep-guide/ Как использовать Google Keep]
 +
**[http://cloudspace.news/5-krutyx-fishek-v-google-keep-kotorymi-vy-obyazany-polzovatsya/ 5 крутых фишек в Google Keep]
 +
*Робота з Google Календарем
 +
**Створення індивідуального календаря
 +
**Вбудовування календаря на Google сайті
 +
*Сервіс Google фото
 +
**[https://uip.me/2015/05/google-photos-review/ ОБЗОР GOOGLE PHOTOS]
 +
**[https://lifehacker.ru/2015/06/28/google-photos-2/ 10 причин выбрать именно Google Photos для хранения фотографий]
 +
**Створення альбому. Завантаження фото
 +
**Створення фотоколажу
 +
**Створення анімації
 +
*Google-диск
 +
**Інтерфейс
 +
**Створення теки
 +
*Додаток Loupe
 +
*Додатково: [https://getkahoot.com/ сервіс Kahoot] ([https://kahoot.it  Режим учня])
 +
**[http://didaktor.ru/kahoot-programma-dlya-sozdaniya-viktorin-didakticheskix-igr-i-testov/ Kahoot — программа для создания викторин, дидактических игр и тестов]
 +
**[http://portal.tpu.ru:7777/eL/img/Tab1/Kahoot.pdf Kahoot]
 +
**[http://ourmath.ru/articles/kahoot-i-igra-i-otsenka.html Kahoot — и игра и оценка!]
  
'''Приклади використання фотосервісів:'''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''4 день'''</div>===
*[http://foto.mail.ru/mail/dominic28/10 Фотоальбом Січового колегіуму]
+
Google-диск:
*[http://www.panoramio.com/tags/ztrening_web_1/ Використання тегів]
+
*Онлайн тест
*[http://foto.mail.ru/mail/ciit_zp/1051 Фотоальбом олімпіади]
+
**Створення тесту
 +
**Вбудовування тесту на Google сайті
 +
*Робота з віртуальними картами
 +
*Колективна робота:
 +
**Колективна презентація
 +
**Колективний текстовий документ
 +
*Створення колективного документу для уроку
 +
*Додаток [https://www.youtube.com/watch?v=TwYh7VMhZ3o&feature=em-upload_owner PowToon]
 +
*Соціальна мережа Google +
 +
*[https://scholar.google.com.ua/ Google Академія]
 +
**[http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/res/google_scholar.pdf GOOGLE АКАДЕМІЯ ДЛЯ НАУКОВЦІВ]
 +
**[http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/GoogleScholar_info.pdf Методическое руководство по использованию поисковой системы Google Академия (Google Scholar)]
  
'''Інформація про геосервіси:'''
+
*Додатково: [https://quizizz.com Сервіс Quizizz] ([https://quizizz.com/join/ Режим учня])
*[http://wiki.iteach.ru/index.php/Социальные_геосервисы Социальные геосервисы]
+
**[http://didaktor.ru/quizizz-eshhe-odna-lyubopytnaya-programma-onlajn-testirovaniya/ Quizizz — еще одна любопытная программа онлайн тестирования]
*[[Социальные геосервисы]]
+
**[http://www.it-pedagog.ru/quizizz Quizizz]
*[http://ru.wikipedia.org/wiki/Геокешинг Геокешинг]
+
**[http://didaktor.ru/interesnoe-dopolnenie-konstruktora-quizizz/ Интересное дополнение конструктора Quizizz]
*[http://24.ua/news/show/id/58860.htm Что такое геокэшинг?]
+
*[http://letopisi.ru/index.php/Гугл_Планета_Земля Гугл Планета Земля]
+
  
'''Онлайн офіси:'''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''5 день'''</div>===
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_73chj9c6dd ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google] ''(Гугл документы)''
+
*Робота з колективним Google сайтом
*[http://spreadsheets.google.com/pub?key=pq0j8tBKhDntBvUNMMNWYPA Коллективное заполнение таблицы] ''(Гугл документы)''
+
*Сервіс для керування класом Google Classroom
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Знакомимся с социальными сервисами] ''(Гугл документы)''
+
**[https://www.youtube.com/playlist?list=PLkZngqHiX-w_pfUuYh8wnY4plU3XaZ8Xo Відео Classroom для учнів]
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_98c2rg9xgg Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете] ''(Гугл документы)''
+
**[https://support.google.com/edu/classroom/?hl=ru#topic=6020277 Справочный центр – Google Classroom]
*[http://www.scribd.com/doc/9268804/ Сценарий презентации] ''(Сервис Скрибд)''
+
**[http://vseznaiko.in.ua/classroom.html Про платформу Google Classroom]
*[http://www.scribd.com/doc/11168031/ Лист самооценивания (форма)] ''(Сервис Скрибд)''
+
**[http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/vykorystannya-servisu-google-classroom-na-urokah-ukrajinskoji-movy-ta-literatury/ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ  GOOGLE CLASSROOM НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ]
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_100gn6qpddc Шаблон презентации] ''(Гугл документы)''
+
*'''Залікова робота''':
 +
**Оберіть навчальну тему
 +
**Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
 +
**Напишіть перше оголошення свого курсу
 +
**Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
 +
**Завантажте на Google-диск.
 +
**Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.  
 +
**Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
 +
**Розмістить завдання у Google Classroom
 +
**Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.  
 +
**Розмістить тест у Google Classroom
 +
**Додайте до курсу учнів  (тренер + 1 колега зліва)
 +
**Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
 +
**Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.
  
==Категорія==
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''Додаткові ресурси'''</div>===
''введіть відповідну категорію''
+
*[[Впровадження хмарних технологій в освітній процес Запорізької області]]
 +
*[http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2548 Литвинова С.Г. КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА YAMMER ЯК СКЛАДОВА ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ]
 +
*[http://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/20-hitrostej-na-yutub-o-kotoryh-malo-kto-znaet-928660/ 20 хитростей на YouTube, о которых мало кто знает]
  
[[Категория:Шаблон]]
+
[[Категория:Хмарні сервіси в освіті]]

Текущая версия на 11:21, 26 июня 2018


Содержание

Терміни навчання

11.06-15.06

Місце проведення

Токмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області

Тренер

Слободенюк Елена Владиславовна

Слухачі курсу

вчителі м.Токмака та Токмацького району

Регистрация участников анкета участника

1. Бахтін Володимир Дмитровичзавдання тренінгу виконано

2. Бахтіна Любов Анатоліївназавдання тренінгу виконано

3. Скліфос Лідія Терентіївназавдання тренінгу виконано

4. Бурило Галина Петрівназавдання тренінгу виконано

5. Наветанюк Раїса Федорівназавдання тренінгу виконано

6. Радуляк Олександр Васильовичзавдання тренінгу виконано

7. Потапова Альона Миколаївназавдання тренінгу виконано

8. Скидан Світлана Павлівназавдання тренінгу виконано

9. Шкарупіло Леся Анатоліївназавдання тренінгу виконано

10. Бондаренко Юлія Олександрівназавдання тренінгу виконано

11. Пересада Ірина Михайлівназавдання тренінгу виконано

12. Рензяєва Ірина Анатоліївназавдання тренінгу виконано

13. Скрипка Юрій Анатолійовичзавдання тренінгу виконано

14. Маленко Дарина Олександрівназавдання тренінгу виконано

15. Мовчан Наталія Іванівназавдання тренінгу виконано

16. Чумак Катерина Андріївназавдання тренінгу виконано

17. Грабова Галина Миколаївназавдання тренінгу виконано

18. Іванова Жанна Анатоліївназавдання тренінгу виконано

19. Ляцевич Лариса Миколаївна завдання тренінгу виконано

20. Можирова Світлана Михайлівназавдання тренінгу виконано

21. Зачосенко Олена Іванівназавдання тренінгу виконано

22. Щічка Світлана Богданівназавдання тренінгу виконано

23. Філатченко Валерій Олександровичзавдання тренінгу виконано

24. Соляник Ірина Миколаївназавдання тренінгу виконано

25. Калько Катерина Миколаївназавдання тренінгу виконано


Звітні роботи

План тренінгу

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТРЕНІНГУ «Хмарні технології в освітній діяльності»

План роботи

1 день

2 день

3 день

4 день

Google-диск:

5 день

  • Робота з колективним Google сайтом
  • Сервіс для керування класом Google Classroom
  • Залікова робота:
    • Оберіть навчальну тему
    • Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
    • Напишіть перше оголошення свого курсу
    • Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
    • Завантажте на Google-диск.
    • Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
    • Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
    • Розмістить завдання у Google Classroom
    • Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
    • Розмістить тест у Google Classroom
    • Додайте до курсу учнів (тренер + 1 колега зліва)
    • Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
    • Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.

Додаткові ресурси