Тренінг «Хмарні сервіси в освіті», м.Токмак, вчителі-предметники, червень 2018» — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 21: Строка 21:
  
 
==План роботи==
 
==План роботи==
''написати план роботи тренінгу''
 
  
 +
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''1 день'''</div>===
 +
*Хмарні технології: поняття, види.
 +
*Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження.
 +
*Особливості хмарної технології Office 365.
 +
*Знайомство з сервісами Office 365.
 +
***[https://login.microsoftonline.com Огляд  Office 365]
 +
*Можливості OneNote:
 +
**[http://urok-ua.com/vykorystannya-bloknotu-onenote-v-roboti-klasnoho-kerivnyka/?_utl_t=fb Використання блокноту OneNote в роботі класного керівника]
 +
**[https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/v_umanec_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=k4wREhuRRlVPPkDr1qdJ875nJ5F1l6Ld2xjnP%2fOOoHw%3d&folderid=0ea2a2439ac3f4b9da430c8fc6134138a&action=view Застосування OneNote]
 +
**[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=4BB8ADB8376A2A70!903&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!AJBjMZ_x8sA6S6M Де є білки, там  є життя; де є життя, там є білки]
 +
**[https://nvk10-my.sharepoint.com/personal/lkozubye_nvk10_in_ua/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=2sSHl9JmValLNUNQKSPgv3oqeMTe7LBthdD0PANGkXI%3d&folderid=06cb1ba97844d47909e91e2d6c5301476&action=view Портфоліо вчителя]
 +
**[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=C92755E907DDF70E!475&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!ADRcQaPumVu5EOQ Шаблон проекту]
 +
*Робота з OneDrive
 +
**Створення теки
 +
**Створення OneNote для уроку
 +
***[https://support.office.com/uk-ua/article/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B9%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83-OneNote-1c983b65-42f6-42c1-ab61-235aae5d0115?ui=uk-UA&rs=uk-UA&ad=UA Допомога]
 +
***[https://docs.com/vitaly-vedenev/5479/onenote-class-notebook-office-365 Пользователю. Обучение с помощью OneNote Online Office 365]
 +
*Заповнення опису уроку
 +
*Презентація Sway/ Приклади:
 +
**[https://sway.com/FSdh0xyASLn0AOQ4 Рослини хижаки]
 +
**[https://sway.com/o5k9p2NxtG6TisVK Випадковості не випадкові]
 +
*Створення презентації для уроку
 +
**[https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%8B-%D1%81%D0%BE-Sway-2076c468-63f4-4a89-ae5f-424796714a8a Допомога в роботі],
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/7204 Преподавателю. Создаем контент с помощью Sway]
 +
*Права доступу, посилання на документ
 +
*Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді текстового редактору Word
 +
*Робота з колективною презентацією
 +
*Розробка вправи для колективної роботи
  
==Для забезпечення курсу необхідні==
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''2 день'''</div>===
'''Технічні засоби:'''  
+
*Створення онлайн форми ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%8B-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-4ffb64cc-7d5d-402f-b82e-b1d49418fd9d Допомога])
 +
*Створення онлайн тесту ([https://support.office.com/ru-ru/article/%D0%A1%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0-%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%8C%D1%8E-Microsoft-Forms-a082a018-24a1-48c1-b176-4b3616cdc83d Допомога])
 +
*Розміщення посилання та вбудовування тестів
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/4245 Преподавателю. Создание опросов и тестов в Office 365]
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/6495 Преподавателю. Организация контроля знаний с помощью Forms]
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/2355 Пользователю. Как пройти онлайн-опрос или тест, созданные с помощью Microsoft Forms Office 365]
 +
*Робота з календарем
 +
*Відеоканал
 +
*Соціальна мережа Yammer
 +
**[https://docs.com/vitaly-vedenev/2329/yammer-office-365 Пользователю. Обучаемся в Yammer Office 365]
 +
*Робота з колективним OneNote
 +
*Знайомство з GSuit
 +
*Створення власного сайту
 +
*Робота з відеосервісом YouTube
 +
**Пошук відео
 +
**Створення слайдшоу
 +
*Додатково: [https://www.plickers.com/ сервіс Plickers]
 +
**[http://ikt.ipk74.ru/upload/iblock/38c/38c327a8a55fbdacf70d473b8ff39c29.pdf Инструкция по работе с социальным сервисом Plickers]
 +
**[http://laboratoriyamatematukiv.blogspot.com/p/plickers-plickers-qr-plickers.html Тестовий сервіс Plickers]
 +
**[https://newtonew.com/app/provodim-opros-vsego-klassa-za-30-sekund-s-pomoshchju-plickers Проводим опрос всего класса за 30 секунд с помощью Plickers]
  
''написати, які технічні засоби необхідно підготувати слухачам для проходження даного тренінгу''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''3 день'''</div>===
 +
*Робота з відеосервісом YouTube
 +
**Робота з відеоредактором
 +
**Вбудовування роликів у сайти. Створення відео колекції
 +
**Завантаження музичного файлу з ролику. [http://peggo.co/ Peggo]
 +
**Освітні канали
 +
*Сервіс для створення заміток Google Keep
 +
**[https://support.google.com/keep/?hl=ru#topic=6262468 Справочный центр – Google Keep]
 +
**[http://blog.comfy.ua/google-keep-instrukciya-po-ispolzovaniyu/ Google Keep: инструкция по использованию]
 +
**[https://lifehacker.ru/2016/07/28/google-keep-guide/ Как использовать Google Keep]
 +
**[http://cloudspace.news/5-krutyx-fishek-v-google-keep-kotorymi-vy-obyazany-polzovatsya/ 5 крутых фишек в Google Keep]
 +
*Робота з Google Календарем
 +
**Створення індивідуального календаря
 +
**Вбудовування календаря на Google сайті
 +
*Сервіс Google фото
 +
**[https://uip.me/2015/05/google-photos-review/ ОБЗОР GOOGLE PHOTOS]
 +
**[https://lifehacker.ru/2015/06/28/google-photos-2/ 10 причин выбрать именно Google Photos для хранения фотографий]
 +
**Створення альбому. Завантаження фото
 +
**Створення фотоколажу
 +
**Створення анімації
 +
*Google-диск
 +
**Інтерфейс
 +
**Створення теки
 +
*Додаток Loupe
 +
*Додатково: [https://getkahoot.com/ сервіс Kahoot] ([https://kahoot.it  Режим учня])
 +
**[http://didaktor.ru/kahoot-programma-dlya-sozdaniya-viktorin-didakticheskix-igr-i-testov/ Kahoot — программа для создания викторин, дидактических игр и тестов]
 +
**[http://portal.tpu.ru:7777/eL/img/Tab1/Kahoot.pdf Kahoot]
 +
**[http://ourmath.ru/articles/kahoot-i-igra-i-otsenka.html Kahoot — и игра и оценка!]
  
 +
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''4 день'''</div>===
 +
Google-диск:
 +
*Онлайн тест
 +
**Створення тесту
 +
**Вбудовування тесту на Google сайті
 +
*Робота з віртуальними картами
 +
*Колективна робота:
 +
**Колективна презентація
 +
**Колективний текстовий документ
 +
*Створення колективного документу для уроку
 +
*Додаток [https://www.youtube.com/watch?v=TwYh7VMhZ3o&feature=em-upload_owner PowToon]
 +
*Соціальна мережа Google +
 +
*[https://scholar.google.com.ua/ Google Академія]
 +
**[http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/res/google_scholar.pdf GOOGLE АКАДЕМІЯ ДЛЯ НАУКОВЦІВ]
 +
**[http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/GoogleScholar_info.pdf Методическое руководство по использованию поисковой системы Google Академия (Google Scholar)]
  
'''Програмні засоби:'''
+
*Додатково: [https://quizizz.com Сервіс Quizizz] ([https://quizizz.com/join/ Режим учня])
 +
**[http://didaktor.ru/quizizz-eshhe-odna-lyubopytnaya-programma-onlajn-testirovaniya/ Quizizz — еще одна любопытная программа онлайн тестирования]
 +
**[http://www.it-pedagog.ru/quizizz Quizizz]
 +
**[http://didaktor.ru/interesnoe-dopolnenie-konstruktora-quizizz/ Интересное дополнение конструктора Quizizz]
  
''написати, які програмні засоби необхідно підготувати слухачам для проходження даного тренінгу''
+
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''5 день'''</div>===
 +
*Робота з колективним Google сайтом
 +
*Сервіс для керування класом Google Classroom
 +
**[https://www.youtube.com/playlist?list=PLkZngqHiX-w_pfUuYh8wnY4plU3XaZ8Xo Відео Classroom для учнів]
 +
**[https://support.google.com/edu/classroom/?hl=ru#topic=6020277 Справочный центр – Google Classroom]
 +
**[http://vseznaiko.in.ua/classroom.html Про платформу Google Classroom]
 +
**[http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/vykorystannya-servisu-google-classroom-na-urokah-ukrajinskoji-movy-ta-literatury/ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ  GOOGLE CLASSROOM НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ]
 +
*'''Залікова робота''':
 +
**Оберіть навчальну тему
 +
**Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
 +
**Напишіть перше оголошення свого курсу
 +
**Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
 +
**Завантажте на Google-диск.
 +
**Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
 +
**Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
 +
**Розмістить завдання у Google Classroom
 +
**Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
 +
**Розмістить тест у Google Classroom
 +
**Додайте до курсу учнів  (тренер + 1 колега зліва):  irinabodnya@gprvo.pp.ua
 +
**Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
 +
**Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.
  
 +
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''Додаткові ресурси'''</div>===
 +
*[[Впровадження хмарних технологій в освітній процес Запорізької області]]
 +
*[http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2548 Литвинова С.Г. КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА YAMMER ЯК СКЛАДОВА ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ]
 +
*[http://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/20-hitrostej-na-yutub-o-kotoryh-malo-kto-znaet-928660/ 20 хитростей на YouTube, о которых мало кто знает]
  
==Необхідні ресурси==
+
[[Категория:Хмарні сервіси в освіті]]
''написати необхідні Інтернет-сайти чи сторінки Вікі, які допоможуть слухачам в навчанні''
+
 
+
 
+
==Інше==
+
''додатковий розділ, який заповнює тренер за необхідністю''
+
 
+
==Необхідні ресурси==
+
*[[Правила роботи на порталі ЗапоВікі]]
+
*[[ВікіСловник]]
+
*Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
+
*[[Питання та відповіді]]
+
*[[Помилки при роботі на порталі]]
+
 
+
'''Презентації:'''
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_144hffssh5t Презентація "Технологія Веб 2.0"]
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_180cwjzrzfj Презентація "Технологія ВікіВікі"]
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_200ck73k35x Презентація "Геосервіси"]
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_218fb24gbj3 Презентація "Карти знань"]
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_233g3x5h9f4 Презентація "Пошук.Створення закладок"]
+
 
+
'''Блоги та ЖЖ:'''
+
*[http://community.livejournal.com/vintel/ Виртуальные Интели]
+
*[http://ailev.livejournal.com/468860.html Образование в области программирования]
+
*[http://gpinf.blogspot.com/ Віртуальне МО вчителів інформатики Гуляйпільщини]
+
*[http://vaspart.blogspot.com/ Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области]
+
*[http://community.livejournal.com/ztrening_web_1/ Тренинг "Создание сетевых проектов"]
+
*[http://tlvl.blogspot.com/ После уроков...]
+
 
+
'''Приклади використання фотосервісів:'''
+
*[http://foto.mail.ru/mail/dominic28/10 Фотоальбом Січового колегіуму]
+
*[http://www.panoramio.com/tags/ztrening_web_1/ Використання тегів]
+
*[http://foto.mail.ru/mail/ciit_zp/1051 Фотоальбом олімпіади]
+
 
+
'''Інформація про геосервіси:'''
+
*[http://wiki.iteach.ru/index.php/Социальные_геосервисы Социальные геосервисы]
+
*[[Социальные геосервисы]]
+
*[http://ru.wikipedia.org/wiki/Геокешинг Геокешинг]
+
*[http://24.ua/news/show/id/58860.htm Что такое геокэшинг?]
+
*[http://letopisi.ru/index.php/Гугл_Планета_Земля Гугл Планета Земля]
+
 
+
'''Онлайн офіси:'''
+
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_73chj9c6dd ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google] ''(Гугл документы)''
+
*[http://spreadsheets.google.com/pub?key=pq0j8tBKhDntBvUNMMNWYPA Коллективное заполнение таблицы] ''(Гугл документы)''
+
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Знакомимся с социальными сервисами] ''(Гугл документы)''
+
*[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_98c2rg9xgg Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете] ''(Гугл документы)''
+
*[http://www.scribd.com/doc/9268804/ Сценарий презентации] ''(Сервис Скрибд)''
+
*[http://www.scribd.com/doc/11168031/ Лист самооценивания (форма)] ''(Сервис Скрибд)''
+
*[http://docs.google.com/Presentation?id=dcj38zzn_100gn6qpddc Шаблон презентации] ''(Гугл документы)''
+
 
+
==Категорія==
+
''введіть відповідну категорію''
+
 
+
[[Категория:Шаблон]]
+

Версия 15:41, 10 июня 2018


Содержание

Терміни навчання

11.06-15.06

Місце проведення

Токмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області

Тренер

Слободенюк Елена Владиславовна

Слухачі курсу

вчителі м.Токмака та Токмацького району

Регистрация участников [ анкета участника]

Звітні роботи

План тренінгу

вставити необхідні посилання на сторінки тренінгу, посилання на сторінки повинні бути повними та унікальними. Наприклад:Практична робота для Тренінгу "Сервіси Веб 2.0" для слухачів очно-дистанційних тематичних курсів "ІКТ в освіті" (ЗОІППО)


План роботи

1 день

2 день

3 день

4 день

Google-диск:

5 день

  • Робота з колективним Google сайтом
  • Сервіс для керування класом Google Classroom
  • Залікова робота:
    • Оберіть навчальну тему
    • Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
    • Напишіть перше оголошення свого курсу
    • Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
    • Завантажте на Google-диск.
    • Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
    • Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
    • Розмістить завдання у Google Classroom
    • Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
    • Розмістить тест у Google Classroom
    • Додайте до курсу учнів (тренер + 1 колега зліва): irinabodnya@gprvo.pp.ua
    • Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
    • Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.

Додаткові ресурси