Тренінг «Хмарні сервіси в освіті», м.Токмак, вчителі-предметники, червень 2018» — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
(→Звітні роботи) |
(→Звітні роботи) |
||
Строка 17: | Строка 17: | ||
===<div style="background-color:khaki" align=center>'''Звітні роботи'''</div>=== | ===<div style="background-color:khaki" align=center>'''Звітні роботи'''</div>=== | ||
[https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/t29_ms_o_zp_ua/Ei0jcSUVX7RMsROY9eVqrWcBa-4Fhfs60ks8i7xh2lhYNg?e=aPxQk6 Колективний OneNote] | [https://zpisuoorg-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/t29_ms_o_zp_ua/Ei0jcSUVX7RMsROY9eVqrWcBa-4Fhfs60ks8i7xh2lhYNg?e=aPxQk6 Колективний OneNote] | ||
+ | *[https://sites.google.com/osvita.zp.ua/treningtokmakjune2018 Колективний Google-сайт] | ||
==План тренінгу== | ==План тренінгу== |
Версия 20:05, 10 июня 2018
Содержание |
Терміни навчання
11.06-15.06
Місце проведення
Токмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області
Тренер
Слободенюк Елена Владиславовна
Слухачі курсу
вчителі м.Токмака та Токмацького району
Регистрация участников [ анкета участника]
Звітні роботи
План тренінгу
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТРЕНІНГУ «Хмарні технології в освітній діяльності»
План роботи
1 день
- Хмарні технології: поняття, види.
- Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження.
- Особливості хмарної технології Office 365.
- Знайомство з сервісами Office 365.
- Можливості OneNote:
- Робота з OneDrive
- Створення теки
- Створення OneNote для уроку
- Заповнення опису уроку
- Презентація Sway/ Приклади:
- Створення презентації для уроку
- Права доступу, посилання на документ
- Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді текстового редактору Word
- Робота з колективною презентацією
- Розробка вправи для колективної роботи
2 день
- Створення онлайн форми (Допомога)
- Створення онлайн тесту (Допомога)
- Розміщення посилання та вбудовування тестів
- Робота з календарем
- Відеоканал
- Соціальна мережа Yammer
- Робота з колективним OneNote
- Знайомство з GSuit
- Створення власного сайту
- Робота з відеосервісом YouTube
- Пошук відео
- Створення слайдшоу
- Додатково: сервіс Plickers
3 день
- Робота з відеосервісом YouTube
- Робота з відеоредактором
- Вбудовування роликів у сайти. Створення відео колекції
- Завантаження музичного файлу з ролику. Peggo
- Освітні канали
- Сервіс для створення заміток Google Keep
- Робота з Google Календарем
- Створення індивідуального календаря
- Вбудовування календаря на Google сайті
- Сервіс Google фото
- ОБЗОР GOOGLE PHOTOS
- 10 причин выбрать именно Google Photos для хранения фотографий
- Створення альбому. Завантаження фото
- Створення фотоколажу
- Створення анімації
- Google-диск
- Інтерфейс
- Створення теки
- Додаток Loupe
- Додатково: сервіс Kahoot (Режим учня)
4 день
Google-диск:
- Онлайн тест
- Створення тесту
- Вбудовування тесту на Google сайті
- Робота з віртуальними картами
- Колективна робота:
- Колективна презентація
- Колективний текстовий документ
- Створення колективного документу для уроку
- Додаток PowToon
- Соціальна мережа Google +
- Google Академія
- Додатково: Сервіс Quizizz (Режим учня)
5 день
- Робота з колективним Google сайтом
- Сервіс для керування класом Google Classroom
- Залікова робота:
- Оберіть навчальну тему
- Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
- Напишіть перше оголошення свого курсу
- Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
- Завантажте на Google-диск.
- Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
- Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
- Розмістить завдання у Google Classroom
- Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
- Розмістить тест у Google Classroom
- Додайте до курсу учнів (тренер + 1 колега зліва): irinabodnya@gprvo.pp.ua
- Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
- Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.