Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015
Терміни навчання
терміни проведення тренінгу : 23.03-27.03
Мета тренінгу==
- познайомити вчителів із технології Веб 2.0 та соціальними сервісами;
- познайомити із можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
- використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
- познайомити із мережевими засобами спілкування;
- навчити коритстуватися технологією ВІКІ, створювати колективні гіпертексти;
- навчити використовувати сервіси соціальних закладок;
- навчити викоритовувати геосервіси, карти знань;
- навчити викоритсовувати мільтимедійні сервіси;
- навчити створювати блоги;
- навчити розміщати документи на сервісах Веб-2;
- формувати інформаційну культуру.
Слухачі курсу
Даний тренінг розрахований на вчителів Ленінського району
Реєстрація учасників [1]
Таблиця результатів виконання завдань тренінгу [2]
Список учасників:
Полуектова Вікторія Владиславівна
Що дізнаються та чому навчаться слухачі
Слухачі будуть знати:
- поняття терміну Веб 2.0;
- правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
- використання геосервісів;
- спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
- призначення ЗапоВікі;
- правила створення карт знань;
- правила роботи в віртуальних офісах;
- призначення блогів.
Слухачі будуть вміти:
- працювати на ЗапоВікі;
- створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
- працювати в on-line офісах та календарях;
- працювати в геосервісах;
- Створювати закладки в Інтернеті;
- розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
- ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
- створювати та редагувати карти та схеми;
- створювати власні блоги.
Фотоальбом
Фотоальбом тренінгу
Тренер (тренери)
Тренер:Коротка Ольга Борисівна
Засоби зв'язку з тренером: korotky_olga@mail.ru
Skype: olchik5791
План тренінгу
Навчально-тематичний план тренінгу[3]
План роботи
==1 день
Знайомство з соціальними сервісами:
- презентація "Сервіси Веб 2.0" [4]
- Презентація "Технологія ВікіВікі" [5]
- Знайомство з Вікі-проектами: ВікіОсвіта[6]
- Знайомство з ЗапоВікі. Огляд основних розділів.
- Знайомство з е-портфоліо вчителя. Приклади створення портфоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо).
- Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі. Приклади Участница:Bilousenko
Практична робота Реєстрація на ЗАПОВІКІ Поряд дій:
- Зайти на Заповікі, вказавши в адресному рядку браузера адресу: wiki.ciit.zp.ua
- Знайти в верхньому рядку розділ Представиться/зарегистрироваться системе
- Перейти в розділ Создать учетную запись
- Заповнюємо необхідні поля.
- В имя учасника вводимо свій логін - це Прізвище та імя
- Пароль придумуємо не менше 8 символів. Звертаємо увагу на регістри в якому набрали пароль . *Занотовуємо собі пароль.
- Після заповнення полів натискаємо кнопку Зарегистрировать нового участника
- Переходимо зверху в рядку на свій логін(він пока червоного кольору) і починаємо створювати візитку.
Довідка Правила регистрации на ЗапоВики
Створення візитки учасника
Приклади візиток:
Порядок дій:
- Переходимо в верхньому куті в свій логін(він буде червоного кольору бо стаття ще не створена)- створюємо свою візитку учасника;
- Візитка повинна починатися службовою командою: Участник. Дана команда створюється автоматично. *Натискаємо закладку СоздатьВводимо про себе інформацію:
- ПІП Місце роботи
- Посада
- Фотографія
- Контактні дані: ел.адреса, скайп.
- В кінці сторінки обов'язково прописуємо категорії:
[[Category:Участники]] [[Category:Тренинги_Веб_2.0_для_педагогов,_Ленинский_район]]
- Натискаємо кнопку Записать страницу.
Посилання на свою візитку прописуємо в розділі проведення нашого тренінга Тренінг_"Мережеві_технології_Веб_2.0"_для_педагогічних_працівників_Ленінського_району,_жовтень_2012 в списках
таким чином:
[[Участник:Ваш логин|название которое будет отображаться на экране]]
- Наприклад:
- [[Участник:Subbotina Alena|Субботіна Альона Вікторівна]].
Довідка :
Редагування на ВІКІ[9]
Віківікі [10]
Реєстрація на порталі ЗапоВікі
Поняття Категорії. Створення категорії.
Таблица названий категорий [11]
Категорії для фото та малюнків Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений [12]
На візитці прописуємо дві категорії
[[Категория:Участники]] [[Категория:Тренинги_Веб_2.0_для_педагогов,_Ленинский_район]]
Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання на:
- Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Ленінського району, жовтень 2012
[[[[Категория:Участники]] [[Категория:Тренинги_Веб_2.0_для_педагогов,_Ленинский_район]] ]] - це внутрішнє посилання
- школу з розділу Визитки школ:
[[Колегіум "Елінт"]]
- сайт школи:
[http://elint.com.ua/] - це зовнішнє посилання
- методичну скарбничку вчителів колегіуму "Елінт":
[http://kelint-bank.blogspot.com/] - це зовнішнє посилання
- віртуальне МО з розділу Виртуальное_МО_учителей_Запорожской_области та Виртуальные МО других категорий пед.работников
Завантаження фотографії на ЗапоВікі.
- Підготувати фотографію(через графічний редактор оптимізувати її розміри)
- Зліва в меню Инструменты ЗапоВікі вибрати Загрузить Файл
- Через Обзор знайти своє фото
- В Новое имя файла задати унікальне ім'я: Portret_Bors_Sergej_29_10_2012
- Допомога: Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений [13]
- Натиснути внизу кнопку Загрузить файл
- Якщо успішно завантажиться фото, то зверху з'явиться назва файла. Ви її скопіюйте в блокнот для вставки в візитку.
- Виберіть закладкуПравка і запишіть категорію
[[Категория:Участники]]
- Натисніть кнопку Записать страницу
Допомога: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики [14]
Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
Приклад:
[[Файл:Portret_fotokob_29_10_2012.jpg|200 px|right]]
Створення карти знань
Карти знань- діаграми, схеми, в яких в наочному вигляді представлені різні ідеї, задачи, тези, пов'язані одне з одним і об'еднанні однією спільною темою. Інші назви: карти розуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи. Існує багато сервісів для роботи з картами знань:
- FreeMind
- Mindmeister
- Zoho
- Bubbl
- Mindomo
Останнім часом наибільш простим і відкритим є сервіс Bubbl.us.
Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.
Тема: курс та особливості викладання вашого предмету.
Послідовність дій:
- ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
- натиснути кнопку StartBrainstorming;
- використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
- зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
- завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника(для назви файлу перегляньте статтю Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений
Правила:
Назва:
тип изображения_фамилия_имя_дата загрузки или тип изображения_название карты_дата загрузки; Категорія:
[[Категория:Изображение:Карты знаний]]
Приклад назви: kartaznan_Korotka_olga_29_october_2012.
Сервіси збереження закладок.
Знайомство з сервісами БобрДобр та Меморі.Ру
Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація на сайті. Створення закладок. Створення та пошук груп.
Завдання:
- зареєструватися на сайті БобрДобр [15], знайти групу за інтересами (вчителі вашого предмету), приєднатися до групи;
- знайти в Мережі 3-4 цікавих сайти, створити закладки(адресу посилання закладок скопіюйте в блокнот для розміщення на візитку;
- посилання на сторінку своїх закладок розмістити на візитку.
Робота с геосервісами
Геосервіси викликають зацікавленість у всієї педагогічної спільноти. Вони несуть в собі великі можливості для використання в навчальному процесі. Пропонуємо Вам з ними познайомитись.
- Познайомтесь з документами в розділі Необхідні ресурси:
Геосервіс ВикиМапия
Завдання:
- Зареєструйтесь на даному сервісі.
- Знайдіть на карті будь-який цікавий об'єкт свого району, відмітьте його та прокоментуйте.
В рядку пошуку вкажіть назву свого населеного пункту, а потім збільшуючи маштаб, шукайте свій об'єкт. Якщо він не помічений, помітьте.Клікніть по ньому, відкриється вікно, в якому можна ввести коментар.
- Зверніть увагу на координати в верхньому правому кутку.
- Координати об'єкту розмістіть у власній візитці в розділі "Участь у тренінгу"
Геосервіс Панорамио- призначений для зберігання фотографій, прив'язаних до карти Познайомтесь з цим сервісом, виконуючи домашнє завдання.
Рефлексія
Залиште свої коментарі в блозі.
Для цього:
- перейдіть по посиланню - [17]
- для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.
Введіть текст коментаря.
- В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
- Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
- Введіть символи з малюнку.
2 день
Відеосервіси Мережі.
Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.
Послідовність дій:
- знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою(Скопіювати адресу в блокнот для вставки в візитку);
- в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
[URLроліку НазваРоліку];
- в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
<mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
- зберегти сторінку візитки
Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.
Завдання: створити фотоальбом видатних вчених вашого предмету, використовуючи веб-альбоми Picasa. [18]
Послідовність дій:
- знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 портретів видатних вчених з вашого предмету;
- перейти до веб-альбомів Picasa, виконати перший вхід (вказати пароль);
- створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети до альбому;
- надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
- вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі:
[URLфотоальбому НазваФотоальбому]
Приклад фотоальбому [19]
Знайомство з онлайн-офісом. Сервіси Скрібд і Гугл.
Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервісСкрибд і Гугл для роботи с документами.
Зручним у використанні є сервіс Гугл документи.
- Попрацюємо над заповненням спільного документа.
Перейдіть по посиланню http://docs.google.com/
- Розмістимо власний документ для спільного використання.
Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:
- Завантаження вже існуючого документ;
- Створення документа в самому сервисі Гугл;
Розглянемо завантаження існуючого документа:
- Створимо на комп'ютері в текстовому редакторі дидактичний чи методичний матеріал з предмету.
- Перейдемо на сайт - http://www.google.com.ua/
- Далі знаходимо розділ Документы і переходимо в нього
Реєструватися не треба, оскільки у вас вже є адреса в gmail.com
- Натискаємо кнопку Загрузить
- Кнопкою Обзор знаходимо документ на комп'ютері і натискаємо Загрузить файл
- Коли документ завантажиться, відкриваємо його, натиснувши на посилання з його іменем, справа вгорі вибираємо Добавить в общие - Опубликовать как веб-страницу
- Далі натискаємо кнопку Опубликовать как веб-страницу
- В розділі Ваш документ доступен для всеобщего просмотра по адресу: копіюємо адресу, яка з'явиться
- Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу
- Посилання повинно бути таким: [http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Назва матеріалу]
- Сервіс для роботи з онлайн-анкетою
- Створення онлайн анкети в Google -диску
- Розміщення документів на Google -диску. Надання доступу
Попрацюємо над розміщенням документа на сервісі Скрібд
- Зайдіть на сайт - Скрибд і зареєструйтесь: Sign Up (введить електронну адресу, логін, пароль)- Sign Up
- Перейдіть на вкладку Upload, далі натисніть на кнопку Upload
- Знайдіть і оберіть потрібний документ на комп'ютері, натисніть кнопку Ok
- Зачекайте, поки завершиться завантаження документа
- Оберіть категорію, опис (для швидкого пошуку документу)
- Натисніть кнопку Save
- Скопіюйте посилання в розділі URL ...
- Вставте посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу
- посилання повинно бути таким: [http://www.scribd.com/doc/9984589/ Назва матеріалу]
Примітка. Якщо на сторінці Скрибд файл не відкривається, то треба встановити флеш-плеєр
Онлайн-календар
Будь-яка діяльність повинна бути чітко структурована та спланована, тобто визначена в часі. Для розподілу часу та обов'язків допомагають мережні календарі.
- Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі - Онлайн-календари
- Ознайомтесь з календарем мережного проекту «Легенды Запорожского края» Календарь проекта (див. June 2008)
- Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
- Завдання: створити онлайн-календар на термін тренінгу в колегіумі «Елінт» (29.10-2.11.2012)
- Віберіть Календар на Гугл
- Зайдіть в свій акаунт і створіть календар – "Тренінг в колегіумі «Елінт»"
- При заповненні даних про Календарь в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить всім учасникам познайомиться з вмістом Календаря.
- В календарі виберіть необхідний місяць
- Розпишіть: в який день котра частина завдання повинна бути виконана, і що вам для цього потрібно зробити
- Розмістіть в свою візитку в розділ "Участь в тренінгу" посилання на календар. Для цього:
- В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря»
- Натисніть значок "HTML"
- Скопіюйте вказаний HTML-код у власну візитку - Календар_Прізвище_ім'я у виді: [скопійована адреса календаря Календарь ...''] (між адресою календаря і назвою робиться 1 пробіл, замість ... вписуєте свої прізвище та ім'я)
- Якщо доступ для всіх не було відкрито,то:
- В настройках календаря перейдіть в розділ «Открыть доступ к календарю»;
- Поставте прапорець в рядку «Открыть общий доступ к этому календарю;
- Натисніть кнопку «Сохранить изменения»;
- Перевірте корректність роботи посилання.
Авторське право
Презентація Авторське право, вчителі та Інтернет
Посилання на джерела оформляються згідно ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. Правила оформления ссылок на источники
Рефлексія
Залиште свої коментарі в блозі.
Для цього:
- перейдіть по посиланню - [20]
- для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.
Введіть текст коментаря.
- В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
- Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
- Введіть символи з малюнку.
3 день
Робота з блогом
- Познайомтеся з http://len-rmo.blogspot.com віртуальним методичним об'єднанням вчителів інформатики Ленінського району.
- Перейдіть на сайт http://blogspot.com
- Перейдіть в розділ "Створити блог"
- Заповніть запропоновані розділи
- Натисніть кнопку Продовжити
- Виберіть шаблон майбутнього блогу
Відповідно до призначення блогу обов'язково розмістіть в ньому матеріали різного формату або посилання на такі матеріали, розміщені на інших веб-сервісах
- Постарайтеся використати кілька (2-3 шт.) можливостей, що надаються блогом: додайте текст, організуйте слайд-щоу, додайте список посилань, додайте опитування та ін.)
- Помістіть адресу блогу на вашій сторінці ЗапоВікі.
Вставка відеороліку до блогу
Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.
Послідовність дій:
- знайти потрібний відеоролік в Мережі;
- отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
- повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.
Зміна дизайну та структури блогу
Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.
Послідовність дій:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
- обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
- обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
- обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
- задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
- задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
- застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку"Применить к блогу";
- перейти за посиланням "Назад к Blogger".
Використання гаджетів у блозі
Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.
Послідовність дій:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням "Дизайн";
- натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
- обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети"Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок");
- заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
- "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
- "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
- "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.
Коментування блогів колег
Завдання: прокоментувати дописи блогів колег
Послідовність дій:
- за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
- ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.
Рефлексія
Залиште свої коментарі в блозі.
Для цього:
- перейдіть по посиланню - [21]
- для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.
Введіть текст коментаря.
- В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
- Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
- Введіть символи з малюнку.
4 день
Створення дидактичних вправ за допомогою сервісів:
Створені дидактичні вправи(3-4) вбудувати в блог і розмістити на візитці.
Практична робота
Робота з сервісом LearningApps
Сервіс LearningApps є застосунком Web-2 і призначений для створення інтерактивних навчально-методичних матеріалів з різних предметів.
- Завантажте сервіс за адресою [22]
- В правому верхньому куті вікна (там розташовані прапори країн) виберіть зручну для Вас мову.
- Спочатку зареєструйтесь(створіть акаунт). Для цього:
- Якщо вибрана українська мова, то виберіть в меню(зверху справа) Реєстрація.
- В вікні, що відкриється вибрати Створити новий обліковий запис.
- Заповніть поля Логін, Електронну скриньку, Пароль, Повторити пароль, Код безпеки і натисніть кнопку СТВОРИТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС
- Обов’язково занотуйте логін і пароль для данного сервіса.
- Виберіть в меню пункт Перегляд вправ, виберіть свій предмет і перегляньте розміщені на сервісі розробки.
- Виберіть наробку, що вас зацікавила.
- Виконайте запропоновані завдання.
- Якщо бажаєте створити аналогічну вправу, натисть кнопку Створити.
- Далі заповнюйте поля, виконуйте вказівки. Ви редагуєте готову вправу.
- Після редагування натисніть Завершити редагування та переглянути вправу.
- Протестуйте створену вправу і якщо все правильно то натисніть Зберегти вправу, якщо ще щось треба допрацювати, то натиснути Продовжити редагування.
- Вправу потім можна знайти в меню Мої вправи.
- Щоб надіслати свою вправу як посилання чи вбудувати її у веб-сторінку, скопіюйте (внизу під заголовком Використати вправу) відповідні адреси. Вставте їх на блог та візитку.
Використання сервісу Tagxedo - Creator
ІнфоГрафіка
Draw.io – інструмент для створення діаграмм і блок-схем онлайн, які мають складну структуру. За допомогою онлайн сервиса Draw.io можно створювати:
- Діаграми;
- Моделювання на UML;
- Вставлять в діаграму зображення;
- Графіки:
- Блок-схеми;
- Форми
Робота з сервісом Draw.io
Створення діаграми або графіка.
- Завантажте сервіс [23]
- Виберіть збереження на Гугл Диск. Далі Создать Новую диаграмму.
- В вікні, що відкриється, вказати ім'я діаграми, переглянути шаблони і вибрати шаблон, що потрібно(можно шаблон не використовувати).
- Натиснути кнопки Создать,Авторизуйтесь.
- Зявиться середовище редактора і завантажеться вибраний шаблон.
- Використовуючи інструменти редактора допрацювати діаграму.
- В меню Файл вибрати Общий доступ вибрати Включить доступ по ссылке.
- Скопіюйте посилання, яке розмістіть на візитку і блог.
Створення віртуального плакату або газети
Допомога по роботі з сервисом WikiWall (wiki-стенгазета)
Приклад віртуальної газети []
Створити віртуальну газету
- Відкийте сервіс [24]
- Натисніть кнопку Создать стенгазету.
- Для вставки фото, малюнків натисніть пункт меню Картинка.
- Для вставки тексту призначений пункт меню Тест.
- Для оформлення використовуйте інструменти малювання.
- Для збереження весій вибирайте пункт меню Версии.
- Для перегляду газети натисніть пункт меню Смотреть.
5 день
Самостійна робота та рефлексія.
Прокоментувати візитки колег
Прокоментувати дописи блогів
- Послідовність дій:
- за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
- ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.
- Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
- Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
- Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
- Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Рефлексія на блозі Для цього:
- перейдіть по посиланню - [25]
- для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.
Введіть текст коментаря.
- В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
- Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
- Введіть символи з малюнку.
- Зліва в посиланнях блогу знайдіть Самооцінювання .. і оцініть знання набуті на тренінгу.
Для забезпечення курсу необхідні
Технічні засоби:
- комп’ютер;
- модем;
- сканер;
- навушники або колонки.
Програмні засоби:
- програми для створення електронних презентацій;
- текстовий редактор;
- програма-броузер;
- програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
- програми для перегляду графічних зображень.
Необхідні ресурси
- Работа в Вікі - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
Презентации:
- Презентация "Технология Веб 2.0"
- Презентация "Технология ВикиВики"
- Презентация "Геосервис"
- Презентация " Карты знаний"
- Презентация " Пошук. Створення закладок"
Блоги і ЖивойЖурнал
- Виртуальные Интели
- Образование в области программирования
- Виртуальное МО учителей информатики Гуляйпильщины
- Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области
- Тренинг " Создание сетевых проектов "
- После уроков ...
Приклади використання фотосервісів
Інформація про геосервіси
Онлайн офіси:
- ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google (Гугл документы )
- Коллективное заполнение таблицы (Гугл документы)
- Знакомимся с социальными сервисами (Гугл документы)
- Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете (Гугл документы)
- Сценарий презентации (Сервис Скрибд)
- Письмо самооценивания (форма) (Сервис Скрибд)
- Шаблон презентации (Гугл документы)
Веб - мікси:
Інші ресурси
- Сайт учителя русского языка и литературы Мироненко Ирины Юрьевны, г. Кривой Рог
- Сайт учителя мировой литературы и русского языка Куща Олега Николаевича, г. Кременчуг
- "Словесник", сайт преподавателя русского, украинского языков, литературы, художественной культуры Алексея Криворучко