Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, Андріївська СРШ І-ІІІ ступенів (2016-2017) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м
м
Строка 88: Строка 88:
  
 
===4. Редагування колективної статті===
 
===4. Редагування колективної статті===
Напишіть свою думку з питання: [[Безпечний Інтернет]] Не забудьте підписатися.  
+
Напишіть свою думку з питання: [[Безпечний Інтернет.]] Не забудьте підписатися.  
  
 
[https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%AF%D0%BA_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8E Вікіпедія:Як редагувати статтю]
 
[https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%AF%D0%BA_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8E Вікіпедія:Як редагувати статтю]
  
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]

Версия 16:37, 9 октября 2016

Содержание

Мета тренінгу

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.

Вчитель

Васильєв Олексій Вікторович

Участники тренінгу

10 клас (рівень стандарт)
Артеменко Данило
Агапов Богдан
Бугай Дмитро
Горовенко Ілля
Груба Олександра
Кагадій Анна
Кальцев Ігор
Кущ Олександр
Логвиненко Євгеній
Огли Ельвіра
Писанець Ігор
Резнік Артем
Севастьянова Діана
Трегубенко Анастасія

Практичні завдання тренінгу

1. Створіть візитку учасника:

Корисна інформація:
таблиця кольорів
Підручний Вікі

Візитка повинна містити:

  • ПІП
  • місце навчання
  • контактні дані
  • додаткова інформація
  • в конці візитки обов'язково прописати [[Категория:Участник]] [[Категория:Ученик]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]

2. Створення посилань

Зовнішнє посилання [http://andriivka-school.zp.ua/]
Внутрішнє посилання [[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, Андріївська СРШ І-ІІІ ступенів (2016-2017)]]
На сторінці тренінгу створити внутрішнє посилання на свою візитку

3. Обговорення

Вам необхідно зайти на візитки своїх однокласників та в розділі Обговорення залишити свої коментарі. Не забудьте їх підписати.

4. Редагування колективної статті

Напишіть свою думку з питання: Безпечний Інтернет. Не забудьте підписатися.

Вікіпедія:Як редагувати статтю