Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 51, Хортицький район (2016-2017)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Мета тренінгу:

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.

Вчитель

Горчакова Олена Михайлівна

Учасники тренінгу

10 клас
І група - дівчата

  1. Анарметова Вікторія
  2. Кара Ольга
  3. Петрова Аліна
  4. Клименко Аліна
  5. Дейнега Анастасія
  6. Карпова Маргарита
  7. Ремінська Анна
  8. Клименко Карина
  9. Ковалёва Валерия
  10. Дерій Аліна
  11. Пефтиц Анастасія
  12. Никонова Лія
  13. Тищенкова Елизавета
  14. Паукова Катерина
  15. Лужанска Анастасія
  16. Ціцей Марія
  17. Медведєва Елизавета
  18. Калачова Дар'я
  19. Дузенко Карина

ІІ група - хлопці

  1. Медвідь Руслан
  2. Ліхоман Кирило
  3. Картаполов Тарас
  4. Кіло Богдан
  5. Пашков Микита
  6. Пасєка Віталій
  7. Чалик Юрій
  8. Петров Микола
  9. Бескорованний Кирило
  10. Скрипка Микита

Практичні завдання тренінгу

Створення візитки учасника

ПІБ місто навчання контактні дані фотокартка Завантаження фотокартки на ЗапоВікі:

  • Підготувати фотокартку
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_13_09_2016

Допомога: Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений

  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участники]

Допомога: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики

  • Вставити фотокартку на свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

додаткова інформація

ПІБ вчителя

  • в кінці візитки обов'язково прописуємо

[Категория:Участник]] [Категория:Ученик] [Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]


[править]

Створення посилань

Зовнішнє посилання Запорізька Загальноосвітня школа № 51

Внутрішнє посилання Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 51, Хортицький район (2016-2017)

На сторінці тренінгу створити внутрішнє посилання свою візитку

►Обговорення

Вам необходимо зайти на визитки своих одноклассников и в разделе Обсуждение оставить свои комментарии. Не забудьте подписать их. [1]

Завдання Стаття на ЗапоWiki [2]

Колективна стаття

Соціальні мережі та підлітки

Увага!!! Прочитай статтю: "ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" [3]


  • Як редагувати статтю [4]

Створення закладок

  • Зайдите на стартовую страницу по ссылке http://kalabok.ru/. Зарегистрируйтесь.
  • Если вы работаете в первый раз, можете воспользоваться помощью http://bobrdobr.ru/help/
  • Сформируйте запрос на поиск ссылок по теме, задайте в поле поиска ключевую фразу. Зайдите по выбранной ссылке, в отдельном окне, в адресной строке выделите адрес страницы, скопируйте в буфер обмена.
  • В главном меню справа выберите кнопку <Добавить мою первую закладку>. Вставьте из буфера обмена URL-адрес страницы.
  • Повторите операции. Сформируйте свой список из 3 - 5 закладок.
  • Скопируйте ссылку для страницы закладок в буфер обмена. Вставьте ссылку на страницу со своей итоговой работой. Проверьте правильность работы ссылки.
  • Свои закладки можно помотреть на вкладке <Мои закладки>

Додатково: створити закладки на сервіси. Допомога. Створення закладок [[5]].

Підручник Вікі та Використання кольорів на Вікі

  • Википідручник [6]
  • Таблиця кольорів [7]

Довідка Вікі

Створення таблиць на сторінках ВікіВікі

Робота з таблицями

У вигляді таблиці запишіть дані про себе:

ПІБ школа клас e-mail е-mail на gmail.com Назва проекту

На своїй сторінці створити таблицю з розкладом уроків

Час Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця
08.30-09.10
09.20-10.00
10.20-11.00
11.20-12.00
12.10-12.50
13.00-13.40
13.50-14.30
15.00-15.40

Віртуальна дошка Padlet для организації коллективної работи з різними матеріалами

Web сервіс Padlet є віртуальною стіну на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, модерується стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати віртуальну стіну інформацією або доступна для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією. Для початку роботи немає необхідності реєструватися, достатньо натиснути кнопку Build a Wall. Після цього сервіс видасть на екран сіру віртуальну стіну, яку ми прикрасимо і почнемо наповнювати інформацією. Але створену таким чином стіну можна редагувати тільки протягом 24 годин. Потім ця можливість зникає. Для того, щоб уникнути подібних проблем і мати можливість керувати своїми віртуальними стінами вам необхідно зареєструватися або скористатися обліковим записом Google.

Для додавання на стіну інформації необхідно зробити подвійне клацання в будь-якому місці сторінки (цю інформацію можна переміщати). Потім з'явиться діалогова форма за допомогою якої можна завантажити файл зі свого комп'ютера, посилання або використовувати web камеру на вашому комп'ютері. Сервіс вміє не тільки зберігати файли, але і відображати багато з них у вбудованому переглядачі, фотографії при натисканні на заголовок контейнера збільшуються. Кожна створена вами віртуальна стіна має свою адресу (при цьому ви можете не використовувати автоматично згенерований адреса, а скористатися своїм варіантом), яким ви можете поділитися. таким чином, Якщо вами дозволено цю стіну редагувати, то за цим посиланням це можна зробити. Рівні доступу налаштовуються творцем сторінки:

  • тільки переглядати;
  • додавати матеріали;
  • повне редагування.

Padlet - це зручний, легкий в роботі сервіс для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали). Сервіс безкоштовний, не обмежує користувача у кількості створюваних сторінок і підтримує кирилицю. У навчальному закладі цей сервіс буде зручним інструментом при організації проектної діяльності, рефлексії. Інструкція [8] Приклад [9], на Ютубе [10] Пряме посилання на ресурс Padlet [11]

Колективний проект "Соціальні сервіси в житті підлітків" [12]


Документи Google [13]

Мультимедийные сервисы

Ознакомьтесь с мультимедийными сервисам - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов

Задание 1: создать фотоальбом выдающихся спортсменов, используя веб-альбомы Picasa. [14]

  • найти в Internet и сохранить на своем компьютере 10-15 портретов выдающихся спортсменов;
  • просматривать веб-альбом, выполнить первый вход (указать пароль);
  • создать новый альбом, дать ему название, загрузить портреты в альбом;
  • предоставить доступ к альбому (установить его общедоступным );
  • вставить в визитке ссылку на альбом как внешнюю ссылку в формате:

[URLфотоальбому Название Фотоальбома]

Фотосервіс [15]

Карты знаний

Карты знаний - способ изображения процесса общего системного мышления с помощью схем.В русских переводах термин может звучать по-разному — карты ума, карты разума, карты памяти, интеллект-карты, майнд-мэпы.

В этом задании вы научитесь использовать сервис для создания карты знаний. Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими сервисами для создания карт знаний, используя статью
  • Зарегистрироваться на одном из сервисов
  • Создать карту знаний по любимому школьному предмету (оцениваться будеть наполняемость и сложность структуры карты знаний)
  • Сохранит созданную карту знаний у себя на жестком диске
  • Выложите свою карту знаний на визитку (Загрузите на ЗапоВики данный файл как изображение, имя файла например Kartaznaniu_Petrov_Ivan_27december2010, в Описании вставьте [[Категория:Изображение:Карты знаний]])


Інструкція [[16]]

Хмарка тегов

Створення Хмарки тегов [17]

Соціальні геосервіси

- сервисы сети Интернет, которые позволяют находить, отмечать, комментировать, снабжать фотографиями различные объекты в любом месте на изображении Земного шара с достаточно высокой точностью. используются реальные данные, полученные с помощью околоземных спутников.
Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими геосервисами, используя статью
  • Ознакомиться с геосервисом ВикиМапия
  • Зарегистрируйтесь на сервисе ВикиМапия
  • Найдите на карте объекты своего региона, отметьте их и прокомментируйте.

В строке поиска укажите название своего населенного пункта, а затем увеличивая масштаб, ищите свой ​​объект. Если он не замечен, заметьте. Кликните по нему, откроется окно, в котором можно ввести комментарий, посмотреть координаты в верхнем правом угле.

  • Ссылки на 5 различных объектов разместите на своей визитке


Геосервіси [18]

Створення Блога в Google

  • в браузере наберите адрес стартовой страницы Google http://www.google.com.ua/ , выберите пункт "ЕЩЕ", "БЛОГИ"
  • или войдите в Блогер https://www.blogger.com/start * активируйте свой аккаунт. Выберите "Создать блог" * задайте аккаунт(можно использовать аккаунт и пароль входа с систему Google)
надопомогу - навчальне відео 
Создать блог на блогере,
Bloger.com, регистрация и создание блога,
Создание блога на платформе Blogger (урок 1)
  • выберите имя (ник) - <Краткое имя> для подписи сообщений в блоге
  • Введите символы проверки графического кода, выберите <Я принимаю Условия предоставления услуги>
  • выберите <продолжить> * задайте название блога <Название блога> (можно кирилицей)
  • задайте URL-адрес (латинницей), проверьте доступность URL-адреса * Выберите шаблон блога, <продолжить>, <перейти к блогу>
  • на вкладке <Настройки> В разделе комментарии выставить флажок в положение "Любой - включает Анонимных пользователей". Сохранить настройки!
  • на вкладке <Дизайн>, настройте дизайн, используя функцию <Добавить гаджет>, добавьте текст, картинку и пр.
Blog3.jpg
  • перейти на вкладку <посмотреть блог>
  • Зайдите на блог вашего соседа по курсам и оставьте сообщение
  • вставьте ссылку на сайт или блог на свою страницу, проверьте работу ссылки

Посмотрите пример блога "Учитель року 2013"

Посмотрите пример Блога в Google

[19]


Створення Блогу(сайту) в Wix

Вид страницы сервиса

Работа на Wix:


Створення презентації засобами он-лайн скрайбінга Рow Toon

  1. Разделитесь на группы по 3 человека
  2. Рассмотрите пример. Продумайте сценарий ролика.
  3. Откройте программу Pow Toon. Нажмите "Start Now", Зарегистрируйтесь (можно использовать аккаунт FaceBook, Google+)
  4. Перейдите в режим создания ролика. Создайте 5-6 слайдов ролика с использованием библиотеки программы Рow Toon
  5. Сохраните результат. Продемонстрируйте коллегам. Обсудите

джерела для роботи в Pow Toon

картинки для практичної частини

створені презентації

The media player is loading...

The media player is loading...

Використані джерела

інфографіка:

скрайбінг:

сторітелінг

Приклади презентацій

Розміщення матеріалів на блозі

Редактор GoogleSites

Редактор WIX

Сервіс інтерактивних вправ Learningapps

Приклади:

Створення інфографіки

Виконайте завдання: створіть інфографіку до одного з вашого предмету та розмістіть посилання на візитку

Інфорафіка. Як це робити


Сервіс Easelly

Сервіс Infographics. The easy way

Сервіс PiktoСhart

Сервіс Cacoо

  • Cacoо все о сервисе и инструкция

Оціночний лист

Результати роботи


Для навчально-методичного забезпечення спецкурсу необхідні такі технічні та програмні засоби:

  • сучасна комп’ютерна техніка (згідно наказу МОН України № 363 від 11.05.2006), яку об’єднано у локальну мережу;
  • підключення до глобальної мережі Internet;
  • програми для створення електронних презентацій;
  • текстовий редактор;
  • програма-браузер;
  • програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні; мультимедійні файли;
  • програми для перегляду графічних зображень;
  • карта знань FreeMind, установлена на всіх комп’ютерах.

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси