Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 99, Хортицький район (2017-2018) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Сервіс інтерактивних вправ Learningapps)
 
(не показаны 27 промежуточных версий 1 участника)
Строка 135: Строка 135:
 
12 [[Участник:sophia|Сонина София]]
 
12 [[Участник:sophia|Сонина София]]
  
13 [[Участник:КристинаKT|Ткачук Кристина]]
+
13 [[Участник:Kris|Ткачук Кристина]]
  
 
==''' Практичні завдання тренінгу '''==
 
==''' Практичні завдання тренінгу '''==
Строка 144: Строка 144:
 
*Додаткова інформація
 
*Додаткова інформація
 
*ПІБ вчителя
 
*ПІБ вчителя
 +
===<font color=#006400 > '''Обговорення'''</font> <br>===
 +
Вам необхідно зайти на візитки своїх однокласників та в розділі '''Обсуждение''' залишити свої комментарії. Не забудьте підписати їх. (Для цього в кінці запису треба додати символи <nowiki>~~~~</nowiki>).
 +
 
*В кінці візитки обов'язково прописуємо'''<nowiki> [[Категория:Участник]]</nowiki>''' '''<nowiki> [[Категория:Ученик]]</nowiki>''' '''<nowiki> [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]</nowiki>'''
 
*В кінці візитки обов'язково прописуємо'''<nowiki> [[Категория:Участник]]</nowiki>''' '''<nowiki> [[Категория:Ученик]]</nowiki>''' '''<nowiki> [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]</nowiki>'''
  
Строка 172: Строка 175:
 
! Час !! Понеділок !! Вівторок !! Середа !! Четвер !! П'ятниця
 
! Час !! Понеділок !! Вівторок !! Середа !! Четвер !! П'ятниця
 
|-
 
|-
| <center> '''08.30-09.10'''</center> ||Історія Укрїни || Зар літ ||Хімія   || Укр мова  || Англ 
+
| <center> '''08.00-08.40'''</center> || || ||  || ||  
 
|-
 
|-
|<center> '''09.20-10.00'''</center> || ІРК/ЕРК  || Фіз-ра || Біологія/Географія || Укр літ  || Технології
+
|<center> '''08.50-09.30'''</center> ||   ||  || || ||  
 
|-
 
|-
|<center> '''10.20-11.00'''</center> || Математика   || Фізика || Укр мова  || Біологія || Укр мова
+
|<center> '''09.40-10.20'''</center> ||  ||  ||   || ||
 
|-
 
|-
| <center>'''11.20-12.00'''</center> || Математика || Укр мова || Всес Історія || Зар літ  || Матем
+
| <center>'''10.35-11.15'''</center> || ||  ||   || ||
 
|-
 
|-
|<center> '''12.10-12.50'''</center> || Географія || Інформатика || Право || Зар літ  || Укр літ
+
|<center> '''11.30-12.10'''</center> || || ||   ||   ||  
 
|-
 
|-
|<center> '''13.00-13.40'''</center> ||  Фізика || Англ  || Укр літ || Фіз-ра  || ХК
+
|<center> '''12.20-13.00'''</center> ||  || ||  ||   ||  
 
|-
 
|-
|<center> '''13.50-14.30''' </center>||  Укр літ || Кроки до порозуміння || Web 2.0  || Англ ||
+
|<center> '''13.10-13.50''' </center>||  ||  || || ||
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
  
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Зображення'''</big> </big></font>===  
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Зображення'''</big> </big></font>===  
 
Завантаження фотографії на ЗапоВікі:<br>
 
Завантаження фотографії на ЗапоВікі:<br>
 
a) підготувати фотографію <br>
 
a) підготувати фотографію <br>
b) задати унікальне і'мя: Portret_Ivanov_Sergej_12_10_2016<br>'''Помощь:''' [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D1%85_%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D1%85_%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9 Таблиця рекомендованих назв зображень, що завантажуються]<br>
+
b) задати унікальне і'мя: Portret_Ivanov_Sergej_12_10_2016<br>'''Допомога:''' [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D1%85_%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D1%85_%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9 Таблиця рекомендованих назв зображень, що завантажуються]<br>
 
c)Завантажте фото на ЗапоВікі с категорією<nowiki>[[Категория:Участник]]</nowiki> <br>'''Допомога:''' [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Правила загрузки фотографий на ЗапоВики]<br>
 
c)Завантажте фото на ЗапоВікі с категорією<nowiki>[[Категория:Участник]]</nowiki> <br>'''Допомога:''' [http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Правила загрузки фотографий на ЗапоВики]<br>
 
d)Додати фото у свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
 
d)Додати фото у свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
 +
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Створення календарю важливих подій на найближчий місяць'''</big> </big></font> ===
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Створення календарю важливих подій на найближчий місяць'''</big> </big></font> ===
 
*Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - [http://www.google.ru/googlecalendar/tour.html Учебник]  
 
*Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - [http://www.google.ru/googlecalendar/tour.html Учебник]  
Строка 240: Строка 243:
  
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Мультимедійні сервиси'''</big> </big></font> ===
 
===<font color=#006400 > <big><big>''' Мультимедійні сервиси'''</big> </big></font> ===
Ознайомтеся з мультимедійними сервісами - [[Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов]]
 
  
'''Завдання''': створити фотоальбом видатних українських вчених, використовуючи веб-альбоми Picasa.[https://picasaweb.google.com/home] 
+
'''Завдання''': створити фотоальбом видатних українських вчених, використовуючи веб-альбоми
 
* Знайти в Internet і зберегти на своєму комп'ютері 10-15 портретів видатних українських вчених;
 
* Знайти в Internet і зберегти на своєму комп'ютері 10-15 портретів видатних українських вчених;
 
* Перегляд веб-альбомів, виконати перший вхід (вказати пароль);
 
* Перегляд веб-альбомів, виконати перший вхід (вказати пароль);
Строка 254: Строка 256:
 
*Знайти відеоролик, пов'язаний з темою "Історія розвитку обчислювальної техніки";
 
*Знайти відеоролик, пов'язаний з темою "Історія розвитку обчислювальної техніки";
 
* В режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку ролика у форматі [URLроліку НазваРоліку];
 
* В режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку ролика у форматі [URLроліку НазваРоліку];
* В режимі редагування вбудувати ролик у візитку, вказавши запис '''<nowiki>:<mediaplayer> URLроліку </mediaplayer></nowiki>''';
 
 
* Зберегти сторінку візитки.
 
* Зберегти сторінку візитки.
  
 +
===<font color=#006400 > '''Створення онлайн кросвордів'''</font> <br>===
 +
Створити он-лайн кросворд на будь-яку тему з інформатики.[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ Фабрика кросвордів]
 +
 +
Спочатку необхідно зареєструватися (хоча це не обов'язково), але якщо зареєстрований користувач - є можливість правити роботу.
 +
 +
Додати посилання на кросворд у власну візитку.
 +
=='''Фотосервіси Мережі'''. Створення фотоальбомів.==
 +
 +
Завдання: створити фотоальбом, використовуючи '''Google-фотоальбом'''
 +
 +
Послідовність дій:
 +
#знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 фотографій або завчасно підготувати інші фото, що мають бути розміщені в Мережі;
 +
#перейти до [https://photos.google.com/], виконати перший вхід (вказати пароль);
 +
#створити новий альбом, дати йому назву, завантажити фото до альбому;
 +
#надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
 +
#вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі;
 +
[http://www.getloupe.com/create?r=gd# Фотоколаж]
 +
'''Фотосервіси Мережі'''. Створення колажу.
 +
=='''Колективна стаття'''. Створення статті.10В_1 ==
 +
[[Майбутня прфесія  ]]
 +
=='''Колективна стаття'''. Створення статті.10В_2==
 +
[[Майбутня прфесія  ]]
 +
=='''Колективна стаття'''. Створення статті.10Г_1 ==
 +
[[Майбутня прфесія  ]]
 +
=='''Колективна стаття'''. Створення статті.10Г_2==
 +
[[Майбутня прфесія  ]]
  
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]
 
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]
 +
=='''Сервіс інтерактивних вправ Learningapps'''==
 +
* Робота з сервісом http://learningapps.org/. Реєстрація
 +
* Відео-інструкція LearningApps/ [https://youtu.be/hd1BOXHdlXs Создание дидактических пособий]
 +
* Відео-інструкція [https://youtu.be/Qx0J04TkyNs LearningApps пазлы]
 +
* '''Виконайте завдання:''' створіть пазл, інтерактивну вправу, тощо...  та '''розмістіть посилання''' на візитку
 +
* '''Виконайте завдання:''' створіть кросворд до одного з уроків з вашого предмету та '''розмістіть посилання''' на візитку
 +
[https://learningapps.org/watch?v=pgfk9hket18 Ваше враження 10В]
 +
[https://learningapps.org/watch?v=phzpo8cwc18 Ваше враження 10Г]

Текущая версия на 23:01, 9 мая 2018

Содержание

Вчитель (тренер)

Бандель Ірина Юхимівна

Учасники тренінгу

10-В клас

І група


1 Голод Олександр

2 Борисюк Даніл

3 Синюшкіна Марія

4 Андресюк Діана

6 Касьянов Роман

7 Кекіна Вікторія

8 Кляцко Семен

9 Нужний Олександр

10 Пазинич Анастасія

11 Скляр Вікторія

12 Солодовник Софія

13 Черненко Мария

14 Шевченко Илья



ІІ група


1 Башмаков Николай

2 Белая Ульяна

3 Вакуленко Сергей

4 Волков Максим

5 Дзандзава Дмитрий

6 Зароченцев Олег

7 Калантаров Руслан

8 Машир Алиса

9 Романченко Виталий

10 Семенюк Екатерина

11 Смирнов Илья

12 Шевченко Марьяна

13 Денисевич Александр

14 Сиворакша Анастасия

15 Расулов Магомед

10-Г клас

І група


1 Бондаренко Алена

2 Дакий Анастасия

3 Довбня Ирина

4 Захаров Максим

5 Кваскова Анна

6 Комличенко София

7 Лавриненко Руслан

8 Лисичкин Данил

9 Новикова Аксинья

10 Педенко Даниил

11 Ратникова Анастасия

12 Шлык Александр

13 Яковлев Станислав



ІІ група


1 Ананко Кирилл

2 Атаманюк Михаил

3 Гринько Александр

4 Давиденко Ярослав

5 Жадленко Богдан

6 Жидунов Павел

7 Иванченко Кристина

8 Кричковский Валентин

9 Настека Александр

10 Кочев Геннадий

11 Лиза Смиринская

12 Сонина София

13 Ткачук Кристина

Практичні завдання тренінгу

Створення візитки участника

  • ПІБ
  • Місце навчання
  • Контактні дані
  • Додаткова інформація
  • ПІБ вчителя

Обговорення

Вам необхідно зайти на візитки своїх однокласників та в розділі Обсуждение залишити свої комментарії. Не забудьте підписати їх. (Для цього в кінці запису треба додати символи ~~~~).

  • В кінці візитки обов'язково прописуємо [[Категория:Участник]] [[Категория:Ученик]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]

Довідка Вікі

Використання кольорів на Вікі

Створення посилань

Зовнішнє посилання - Сайт ЗМЛ №99

Внутрішнє посилання - Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 99, Хортицький район (2017-2018)
Вчитель-Бандель Ірина Юхимівна


На сторінці тренінгу створити внутрішнє посилання свою візитку


На своїй сторінці створити таблицю з розкладом уроків.

Розклад уроків

Час Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця
08.00-08.40
08.50-09.30
09.40-10.20
10.35-11.15
11.30-12.10
12.20-13.00
13.10-13.50

Зображення

Завантаження фотографії на ЗапоВікі:
a) підготувати фотографію
b) задати унікальне і'мя: Portret_Ivanov_Sergej_12_10_2016
Допомога: Таблиця рекомендованих назв зображень, що завантажуються
c)Завантажте фото на ЗапоВікі с категорією[[Категория:Участник]]
Допомога: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики
d)Додати фото у свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Створення календарю важливих подій на найближчий місяць

  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Зареєструйтеся в календарі Гугл
  • Зайдіть в свій аккаунт та створить календар – Календар _ Прізвище _ ім'я
  • При заповненні даних о Календарі в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить усім учасникам познайомиться зі вмістом Календаря
  • В календарі виберіть потрібний місяць
  • Напишіть: в який день які заходи ви плануєте відвідати
  • Розмістіть у своїй візитці посилання на календар. Для цього:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря», скопировать ссылку на календарь
    • Натисніть значок "HTML"
    • В вікні яке з’явилося нажміть «средство для настройки».
    • Скопіюйте вказаний HTML код
  • Перевірте коректність роботи посилання.

Карти знань

Карти знань - спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем.В російських перекладах термін може звучати по-різному - карти розуму, карти разуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи.

У цьому завданні ви навчитеся використовувати сервіс для створення карти знань. Вам необхідно:

  • Ознайомиться з існуючими сервісами для створення карт знань, використовуючи статтю
  • Зареєструватися на одному з сервісів
  • Створити карту знань по улюбленому шкільного предмету (оцінюватися будеть наповнюваність і складність структури карти знань)
  • Зберегти створену карту знань у себе на жорсткому диску
  • Викладіть свою карту знань на візитку (Завантажте на ЗапоВікі даний файл як зображення, ім'я файлу

например Kartaznaniu_Kararush_Natalia_27december2014, в Описании вставьте [[Категория:Изображение:Карты знаний]])

Хмара тегів

  • Ознайомитися зі статтею Сервисы_создания_облака_слов
  • Створити хмару слів на одному з сервісів. У хмарі тегів заховати ім'я улюбленого письменника (ім'я письменника не повинно зустрічатися в хмарі).
  • Викласти хмару на свою візитку, вказавши ім'я свого улюбленого письменника.

Плейкаст

Використання сервісу Playcast - листівка нашого часу.
Плейкаст - оригінальний спосіб виразити себе в Інтернеті, поділитися своїми думками і настроєм, зробити подарунок своїми руками, привітати друзів. З'єднайте в єдине творіння вірші, фотографію, музику - і отримаєте свій унікальний маленький шедевр - оригінальну листівку.

Створити привітальну листівку до будь-якого свята:

  • Знайти в мережі Інтернет зображення і музичний супровід для своєї майбутньої листівки.
  • Зареєструйтеся на сервісі Плейкаст (http://www.playcast.ru/).
  • Перейти на вкладку "Моя сторінка".
  • Завантажити файли з зображенням і музикою.
  • Створити плейкаст і відправити листівку на електронну адресу вчителя irinabandel@gmail.com, не забудьте вказати ім'я вчителя та адреси сайтів джерел файлів.
  • Додати посилання на створену листівку собі у візитку.
  • Перегляньте листівки своїх однокласників.

Мультимедійні сервиси

Завдання: створити фотоальбом видатних українських вчених, використовуючи веб-альбоми

  • Знайти в Internet і зберегти на своєму комп'ютері 10-15 портретів видатних українських вчених;
  • Перегляд веб-альбомів, виконати перший вхід (вказати пароль);
  • Створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети в альбом;
  • Надати доступ до альбому (встановити його загальнодоступним);
  • Додати у візитку посилання.

Робота з відеосервісами

Пошук відео, створення посилання на відеоролик, вбудовування відеоролика на вікі-сторінці.

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • Знайти відеоролик, пов'язаний з темою "Історія розвитку обчислювальної техніки";
  • В режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку ролика у форматі [URLроліку НазваРоліку];
  • Зберегти сторінку візитки.

Створення онлайн кросвордів

Створити он-лайн кросворд на будь-яку тему з інформатики.Фабрика кросвордів

Спочатку необхідно зареєструватися (хоча це не обов'язково), але якщо зареєстрований користувач - є можливість правити роботу.

Додати посилання на кросворд у власну візитку.

Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.

Завдання: створити фотоальбом, використовуючи Google-фотоальбом

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 фотографій або завчасно підготувати інші фото, що мають бути розміщені в Мережі;
  2. перейти до [1], виконати перший вхід (вказати пароль);
  3. створити новий альбом, дати йому назву, завантажити фото до альбому;
  4. надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
  5. вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі;

Фотоколаж Фотосервіси Мережі. Створення колажу.

Колективна стаття. Створення статті.10В_1

Майбутня прфесія

Колективна стаття. Створення статті.10В_2

Майбутня прфесія

Колективна стаття. Створення статті.10Г_1

Майбутня прфесія

Колективна стаття. Створення статті.10Г_2

Майбутня прфесія

Сервіс інтерактивних вправ Learningapps

  • Робота з сервісом http://learningapps.org/. Реєстрація
  • Відео-інструкція LearningApps/ Создание дидактических пособий
  • Відео-інструкція LearningApps пазлы
  • Виконайте завдання: створіть пазл, інтерактивну вправу, тощо... та розмістіть посилання на візитку
  • Виконайте завдання: створіть кросворд до одного з уроків з вашого предмету та розмістіть посилання на візитку

Ваше враження 10В Ваше враження 10Г