Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, СШ № 72 м. Запорiжжя — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Учасники 2013-2014)
Строка 29: Строка 29:
 
[[Участник:Arabica|Тернова Алла Сергiївна]]
 
[[Участник:Arabica|Тернова Алла Сергiївна]]
  
==Учасники 2013-2014==
 
===11-Б клас - 2014===
 
*[[Участник:Sky above Earth| Сидоренко Алла]]
 
*[[Участник:Lenochka|Резникова Елена]]
 
*[[Участник:Nata Rezchikova|Резчикова Наталья]]
 
*[[Участник:Dromxrom96|Малиш Дмитро]]
 
*[[Участник:Alina Prus| Прус Алина]]
 
*[[Участник:lostmanmad| Безкровная Татьяна]]
 
*[[Участник:Toni Smitt| Новохатько Татьяна]]
 
*[[Участник:Chocolate12| Лучанинова Ольга]]
 
*[[Участник:Safi| Щербина Сафия]]
 
*[[Участник:Avengedo| Кузнецов Вадим]]
 
*[[Участник:Victoria impregnable|Яковенко Виктория]]
 
*[[Участник:Egor Matveev|Матвеев Егор]]
 
*[[Участник:l.a.k.o.m.k.a|Панасенко Анастасія]]
 
*[[Участник:Lama7|Черненко Юлія]]
 
*[[Участник:Olkom|Рубан Ярослав]]
 
*[[Участница:Chamomile|Кологривова Вікторія]]
 
*[[Участник:Trolll Master|Артюх Максим]]
 
*[[Участник:Anastasia Golovina|Головина Анастасія]]
 
*[[Участник:IrinaKarpacheva|Карпачова Ірина]]
 
*[[Участник:Jagel|Мосейко Валентин]]
 
*Загребелько Карина
 
*Климова Вероніка
 
*Кулакова Софія
 
*[[Участник:ForeverYoung|Чипула Анастасія]]
 
 
[[Оцінювання 10-Б]]
 
  
 
==Учасники 2014-2015==
 
==Учасники 2014-2015==
 
+
*[[11-А клас - 2015]]
[[11-А клас - 2015]]
+
*[[11-Б клас - 2015]]
 
+
[[11-Б клас - 2015]]
+
 
+
  
 
==Учасники 2018-2019==
 
==Учасники 2018-2019==
 
 
 
 
[[Вареники]]
 
[[Вареники]]
  
 
==Учасники 2017-2018==
 
==Учасники 2017-2018==
 
 
[[11 клас_Разумісти - 2017-2018]]
 
[[11 клас_Разумісти - 2017-2018]]
  

Версия 13:43, 19 июня 2018

Содержание

Мета тренінгу:

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.


Вчитель (тренер)

Тернова Алла Сергiївна


Учасники 2014-2015

Учасники 2018-2019

Вареники

Учасники 2017-2018

11 клас_Разумісти - 2017-2018

Молодежь

Група учнiв "Україна"

Група учнiв "Червона калина"

Група учнів "Козацькі розваги"

Група учнiв "Укропи"


Група учнів "Січ"

Група учнів "Сало з часником"

Група учнів "Кобза"







План тренінгу

Для навчально-методичного забезпечення спецкурсу необхідні такі технічні та програмні засоби:

  • сучасна комп’ютерна техніка (згідно наказу МОН України № 363 від 11.05.2006), яку об’єднано у локальну мережу;
  • підключення до глобальної мережі Internet;
  • програми для створення електронних презентацій;
  • текстовий редактор;
  • програма-браузер;
  • програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні; мультимедійні файли;
  • програми для перегляду графічних зображень;
  • карта знань FreeMind, установлена на всіх комп’ютерах.

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси: